BF Oktober 2010 efter IVF
lilltotten: Så himla roligt!
lilltotten: Så himla roligt!
Jo det är verkligen roligt att det går så bra för alla
Idag har jag varit på inskrivning på mvc, nu händer det inget mer förrän rul i vecka 18. Kommer att bli en lång väntan det här ![]()
Jelina: Grattis till din inskrivning också. Jag tycker verkligen att det är länge tills man får träffa barnmorskan igen... ska man verkligen behöva vänta ända tills efter rul?
Lena: Jag hade gärna gjort kub eller nupp men tyvärr kan man inte göra det här i Norrbotten utan då måste man åka ner till Umeå. Så det blir tyvärr inget för oss.
Jelina: Vad härligt att allt såg bra ut! Visst var det häftigt när pyret vinkade?!
Lena: Grattis till inskrivningen
Mikafikaa: mina bröst har inte heller ömmat lika mycket den senaste veckan, men inatt kom det tillbaka med buller och brak, har knappt kunnat sova för det har känts som att de håller på att sprängas ![]()
Ewa: Vad jobbigt att du också måste börja med järntabletter redan. Jag har ätit det redan innan jag blev gravid 2 st/ dag och nu låg mitt hb på 120.
Lena: Oj 77, kan tänka mig att du bara låg i sängen då...
Idag har jag fått införskaffa mig en ny bh, gick upp 2 storlekar i kupan, så brösten har verkligen växt, så inte konstigt att det gör så ont...
Ewa: Fattar inte riktigt hur mycket de ska växa, gubben bara ler ![]()
Ewa: Min mage har verkligen växt, den går inte att dölja längre
Men jag tror inte att det är så vanligt att den kommer så här tidigt. Här har jag lagt upp två magbilder om ni vill se: http://lillaunderbarn.blogg.se/2010/march/utkast-mars-28-2010.html
Mikafikaa: Tack! Vad roligt att berätta för sina nära och kära. Våra föräldrar och syskon har varit med under hela resan så de har vetat länge att jag är gravid. Däremot så berättade jag för mina kollegor på jobbet i fredags då det är svårt att dölja magen, plus att jag är så trött.