Inlägg från: Mrs Sara |Visa alla inlägg
  • Mrs Sara

BF Oktober 2010 efter IVF

Ewa: Min mage beter sig precis så, jag funderar också på om kroppen håller på att förbereda sig inför förlossningen för att "tömma" ut allt?

Mika: Härligt med att få hem både vagn och ny bil

Elsa: Vad skönt att du blev sjukskriven.

Igår var jag på Grease musikalen och det verkar vara en musikalisk bebis i magen, så fort musiken började blev det livat i magen och det höll på ända tills det slutade

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • Mrs Sara

Här är en till som tycker att det är dags att det ska födas lite barn. Inatt drömde jag att vi fick en flicka den 16:e på min gubbes födelsedag så vi får väl se om det stämmer. Jag hoppas på det.

• Mrs Sara

Elsa: Här har du en till som bara latar sig nu, orkar inte mycket. Måste sova middag minst 1 ggr/dag och då blir det ungefär 2 timmar.

BB väskan är packad, var lite svårt att veta hur mycket man behövde ha med sig till pyret, men har jag glömt nåt så får gubben åka hem och hämta det. Här måste vi ha med oss blöjor till bb, är det så för er också?

• Mrs Sara

Mika: Jag tycker också att som vi säger här uppe plättarna blir mycket godare när man fryser ner de i små bitar och steker upp dem i smör sen. Mums

Här har jag rullat köttbullar på 1,5 kg köttfärs som jag har fyllt frysen med, känns skönt att det finns lite färdig mat sen när pyret har kommit.

• Mrs Sara

Ewa: Hoppas att allt gick bra hos bm idag!

• Mrs Sara

Jelina: Grattis på födelsedagen! Vad häftigt om det skulle bli bebis idag på din födelsedag Min lillebror är född på min födelsedag så han fick jag i 9 års present Imorgon fyller min gubbe år och jag har tidigare drömt att våran bebis föddes på hans födelsedag så jag hoppas att det stämmer.

Ewa: Tråkigt att det var falskt alarm

• Mrs Sara

BF 16/10, Ewa 32 år, nästan Göteborg, första barnet
    BF 17/10, Glittran 38 år, Göteborg, andra barnet
    BF 20/10, natta80gbg 29år onsala, första barnet
    BF 25/10, Trifolium 31år Uppsala, första barnet, pojke föddes 26/9
    BF 25/10, Jelina 34år Göteborg, tredje barnet
    BF 26/10, Mrs Sara 29 år Luleå, första barnet
    BF 27/10, Mikafikaa 28år Stockholm, första barnet
    BF 28/10, Lena 74 35 år Norrköping, andra barnet
    BF 4/11, ElsaT 38år Norrtälje, första barnet

Såg att jag hade fel datum så jag ändrade mitt bf dag.

Trifolium: Vad härligt att han får upp i vikt och att allt går bra för er!

• Mrs Sara

Så spännande att läsa om hur ni känner det! Här är det rätt så lugnt idag, har haft lite molvärk men inget mer, vill som inte dra igång. I söndags gjorde jag ikea och idag har jag gått på stan men inget verkar hjälpa förlossningen att starta
    Jag har packat lite kläder till mig själv, gubben och till bebisen. Vi får räkna med att vara kvar på bb i 3 dygn då jag har fått graviditetsdiabetes. Vi bor några mil ifrån bb men om vi har glömt nåt får gubben åka hem och fixa det.

muhina: Välkommen hit!

• Mrs Sara

Så himla spännande Elsa! Kanske måste testa färdknäppen igen

• Mrs Sara

Mitt internet la av igår så tyvärr ingen bebis här än. Inga känningar att den ska vara på väg heller, men den som väntar på nåt gott...

Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF