Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

augustibarn10 skrev 2010-05-13 18:48:29 följande:
    Går du inte in i vecka 27 imon? Jag har också bf den 19 augusti, men jag byter vecka på fredagar...

Såg nu att jag glömt att ändra BF (fixat nu), har BF den 18 augusti {#lang_emotions_smile}

Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818
  • Familjen Mu

Helt "offline"...
    Jag har glömt hur man bytar pressbild {#lang_emotions_embarassed} kan någon hjälpa mig tack? {#lang_emotions_flower}

Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818
  • Familjen Mu
    Familjen Mu skrev 2010-05-15 10:35:07 följande:
    Helt "offline"...Jag har glömt hur man bytar pressbild  kan någon hjälpa mig tack?
    Hehe, jag hittade det själv *fixat* {#lang_emotions_laughing}
  • Familjen Mu

En fråga till er som väljer snitt: Varför?

• Familjen Mu

Tack för era svar ang snitt.

Kändes som det fanns någon som tog illa vid sig för att jag ställde frågan och det var inte meningen, men jag sitter inte här och läser allas inlägg och man kan ju inte veta allt om alla tyvärr.

Med min fråga så menade jag dem som själv valde snitt utan direkt anledning såsom om man haft en traumatisk förlossning förr, sjukdom eller liknande.

• Familjen Mu
    SweetLilly skrev 2010-05-17 06:31:18 följande:
    God morgon på er!Igår kväll fick jag och maken ett riktigt gott skratt Jag satt på sängkanten lite bakåtlutad och skulle resa mig upp och då höll naveln på att plutta ut, inte riktigt men det vidgade ut kanterna, och han började ju apskratta och sa att det såg ut som en leende gibbe, haha. Och det gjorde det, hihihi, så han fotade magen , så det kanske kommer upp en bild idag
    Hehe...{#lang_emotions_sunny}

Det där känner jag igen. Finns inte mycket kvar av min heller numera, snart e den helt "borta".

Häromveckan när jag skrattade så åkte min tröja upp lite så att min mage blottades...kan ju lova att jag och frugan skrattade ännu mer då. För när jag skrattade så såg det ut som om min navel visslade {#lang_emotions_cool}
  • Familjen Mu

Ja det var en kul navel {#lang_emotions_tongue_out}

Min navel är oxå rätt så djup annars så när jag var gravid första gången och väntade vår sessa så "försvann den" inte förrän senare i graviditeten, det kom
    tidigare i denna!

• Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-05-21 18:56:37 följande:
    ngn annan som fått lite utslag över magen? kan det vara den nyliga värmen ?
    Vet inte om det är utslag jag fått men små små prickar har jag fått. Inget som kliar dock.
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-06-01 20:21:18 följande:

oj, det va dyrt!! asså jag vill ju inte at könsul, såg ju den lille i tors tror jag att det var men var mer nyfiken på anisktsdrag mm..haha men tack för hjälpen :)
    Hur många ul har du varit på? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-06-02 07:38:20 följande:
    familjen mu hahahaha 8 st :)
    Ojdå, varför så många?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10