Vi fortsätter, Bf aug 10
Öh ditt pucko, jag har en tid...ja så sa jag ju inte fast jag hade god lust, så jag sa bara lungt, din kollega tycker att jag skulle det.
Han kikade mkt snabbt med ultraljudet å man fick ta mig tusan inte se ngt alls typ...han va mkt noga med att jag inte skulle få se varken ansikte eller fot eller nåt annat, mätte jättesnabbt å sa bara-allt ser jättebra ut.
vilket såklart e jätteskönt att höra, men en sådan skitstövel. Dominic protesterade direkt jag la mig på rygg-det gillas INTE! men det jag frågade efter var-har han fixerat sig,
puckot-jag kollade inte det!
Öh, ok...å jag tänker inte känna efter heller. PUCKO!
sen sa jag, jag har fått oväntat ont i ljumskarna å ryggen idag, kan det vara på g-
puckot-det tror jag inte men vi skulle inte stoppa det nu ändå.
det jag fick veta dock var att han vägde ca 2400 g :) å hans hjärta slår som det ska...å han gillar inte UL!
haha det va typ allt, så jag bad att få en annan läkare nästa gng å det var inte varje vecka som jag trodde utan var 3dje v. men ctg varje vecka.
å imon ska jag till Bm, nu e min på semester men jag ska träffa en annan som jag känner sen innan med dottern å hon e jättebra :)
så om 3 v Tul igen, å på mån e det ctg igen.
På bussen på vägen hem så sätter sig en liten flicka på kanske 2-3 år mitt framför mig...tittar på mig å utbrister högt-vilken jättetjock mage!!!! det blev en del skratt i bussen, haha sen ringer min dotter å jag svarar, då blir flickan mitt emot lyrisk å vrålar-mamma det är en sån tel som du har MAMMA!!!!! hahahaha
Men varför får du göra Tul? Kanske du har skrivit det innan men ni skriver så mycket här och orkar inte gå genom allt haha