Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

ssssssss8 skrev 2010-06-04 08:17:42 följande:
    Jag var på sockerbelastningen i förra vecka och igår fick jag svaren när jag var till Min Bm och hon sa att sista värdet som ska vara under 8,6 hade jag 9,1 "trist" så nu blir det sockerkurva här hemma+ en massa extra kontroller blä!

Annars mår jag jättebra och fick min mammalåda igår full med en massa bebisaker jag ska fota sen här och sätta in lite bilder det var så fin vinteroverall i den!
    Tråkigt med sockret men håller tummen att det går ner igen.

Åååh mammalåda, vart fick du den? (vill ju oxå ha) Tungan ute

Här gick man själv in i vecka 30 igår *hurra* Det känns så underbart nu när det verkligen närmar sig bf, längtar efter att få hålla vår lille prins i famnen!
    Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818
  • Familjen Mu
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-11 15:50:15 följande:
    Hela eftermiddagen har jag haft massa återkommande sd/mensvärk som komme roch går hela tiden med liten stunds uppehåll för att sedan komma igen, Känt dock Felizia (Bebben) röra på sig men sen när jag stälde mig i köket och skulle laga mat nu så stack det till som hugg där nere (Muttan).
    Mensvärken ger inte med sig.
    Känns som ja mensvärk och sen i ryggslutet samt i nedre delen av magen.

Är detta vanligt? Är ju bara i v 28 (27+2)
    SÅ hade jag det igår och en del idag oxå...
    Jag kan inte ens ut och promenera utan att värkarna/sammandragningarna sätter igång.
    Inte så lätt att ta det superlugnt när man har en busig snart 3årig liten sessa heller!
    Själv gick jag in i vecka 31 igår och bm trodde att han redan kan vara fixerad för han har legat med huvudet ner några veckor nu....O fy vad han trycker på!
    Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818
  • Familjen Mu
    Tjohoooo....vecka 32 idag Glad inte många veckor kvar tills lilleman är här *längtar*
    Han börjar ju få ritkigt trångt därinne nu!
  • Familjen Mu
    sofie och laura skrev 2010-06-18 21:22:55 följande:
    =) nä men jag kände precis varför inte. Allt annat kommer i stort sett vara nytt ska torka av sängen. fick ett par extra vussan lull fötter med hihi
    Jag har ju ett par så om någon här inne får en unge med lite mag kramper hojta till så skickar jag dem GRATIS =)
    Är det du eelin pregga nalephu knyzzel sweet ja någon så skickar jag dem

Pöss
    Har någon hunnit höra av sig ang vyssan lull? Tungan ute
    Skulle vara så tacksam om vi annars kunde få/köpa dem. Skäms

Vår sessa hade kolik o ja då visste vi ej att sådana fanns men det hade ju varit underbart att ha sådana nu när prinsen kommer så är man ju förbered om något likande skulle vara faktum?!
  • Familjen Mu
    sofie och laura skrev 2010-06-18 21:44:43 följande:

Dom vart tjingade någon var snabbare =) Hoppas du hittar för de e super
    Ingen fara, har förstått att dem är super Flört
  • Familjen Mu
    Hejhopp tjejer!

Ville bara hoppa in en liten sväng då det var ett bra tag sedan jag var här inne *skäms lite*
    Men man har ju så fullt upp med annat och sen så e de ju så superfint väder och då kan man ju inte sitta här o dega Tungan ute

Allt bra med er och era växande magar?

Här är det super. Vart på sista UL nu i måndags och lillprinsen uppskattades väga 1900 gram nu!
    Han var så otroligt fin, liknar sin storasyster. Hade mycket hår och långa ögonfransar Skrattande

Ha det fint!
  • Familjen Mu
    Ingen som ser mitt inlägg? Gråter
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-07-02 18:26:24 följande:
    Flåt lilla gumman, klart jag ser ditt inlägg, hihi å fina bild Hjärta
    allt e toppen här bara utmattad fr min tur till ikea, ja inte kan man sitta bara inne i det fina vädret, hihi fast det just nu kan kännas mest bekvämt..jaså den lille e lik syster? såg ni det så tydligt? haha fast det e klart, jag såg ju att min son har min ansiktsform :) spännande ju...
    Visst såg man likheten allt, särskilt när man tittar på UL-bilder på lilla sessan o jämför Tungan ute Han har nog lite större näsa än henne dock...

Gud vad vi längtar tills prinsen är här, inte lång tid kvar nu ju. Själv tror jag att han anländer om ca 4 veckor!

Ah IKEA...jag ÄLSKAR IKEA. Har varit där 3-4 gånger dem senaste veckorna och shoppat som en galning hehe.
  • Familjen Mu

Sessans födelsedag idag HURRA!
    Vad tiden flyger iväg, hela 3 år blir hon! Hjärta

• Familjen Mu

Väldigt fina bilder Pregga! Ser att du fått hormonrand, har även ni andra fått det?

Jag fick en liten när vi väntade dottern men har ingen alls nu...Kanske inte alla som får det då?! Cool

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10