Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-03-29 21:31:19 följande:
    ja visst är det lite skillnad... Tror inte min har växt så mycket mellan v 16 till 19 kolla gärna mitt galleri oxå :)
    ok tack för svaret...ok ska kolla :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 21:37:12 följande:
    tror jag växte ganska mycket mellan v 20 och 25 med alfred så du ska se att de bara smäller till... men jag tycker du har en skit fin mage :)
    såå nu har jag kikat å jag tycker det syns en viss skillnad på din mage i höjd, den ligger lite högre nu =) jo det va samma med natalie, i mån 7 så small det på rejält,
    kanske skulle ta kort med tröja på...syns nog mer på ett annat sätt då....hihi tack så mkt gumman {#lang_emotions_heart} Du har åxå en jättefin gravmage =)
  • Bubbis10

lillabambi skrev 2010-03-29 21:48:35 följande:
    Tack :) Jag har lite bristningar sen Alfred så vill inte ta kort utan tröja :P lite fjantig jag men dom har varit lite dolda då jag har haft platt mage men har nu börjat synas igen :( men det hör väl till kanske....
    haha jaa det hör till, fick inte en enda bristning på magen eller lår/rumpa med natta..men skulle jag få det nu så gör det inget, jag vet vad jag får för det. bad henne ta kort med en tröja på mig nu, asså min dotter e bäst på allt förutom att fota men men....här tog hon en bild nyss med tröja på

http://www.familjeliv.se/Hem/pregga/galleri.php?cur_album=Standard
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 22:00:32 följande:
    ja blev en himla skillnad på magen... den såg tok stor ut :P
    haha ok, mja asså lite svårt å se hur den ser ut i bar hud tänkte jag så jag slänge på en tröja :) jo alla säjer ju att jag blivit så stor....hahhahah
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 22:08:24 följande:
    Nu ska jag koka lite kaffe tills min sambo dyker upp o sen blir de mys.... håll tummarna för mej i morron kl elva :) Kommer in i morron o skriver sen hur det har gått....Kram på er :)
    hihi å va mys...ja klart vi håller tummarna så tårna krullar sig, haha det kommer gå bra =)
    kraam...å nu känner jag min lille prins =)
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-03-29 22:03:48 följande:
    finns niferix som järntablett, brukar min bm säga att jag ska köpa när jag är gravid
    oj,inte en aning, har aldrig hört talas om det??
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 07:09:26 följande:
    God morgon god morgon alla glada! Hoppas ni sovit gott. Själv somnade jag vid 18:30 och sov till 5:45. Så gött!
    åå det lät skönt, sj har man sovit uruselt...mardrömmar inatt igen, så jag ska lägga mig nu när lillan går till skolan, e helt slut....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 07:36:57 följande:
    Ja vi behöver vår sömn. Jag fick inte min igår. Det var kankse därför jag däckade igår. Känner mig riktigt pigg. Vilket kan behövas. Ska både till BM och jobba sent idag. Är nog inte hemma förrän 22 kanske.
    Oj, det blir en låång dag för dig...hua...å nu tar sig grannarna en snabbis såhär på morrn *avis* hahahah om det e såå lyhört....å du milde tid...hahahahaha
    jaja det va längesen nu....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 07:49:07 följande:
    Haha, vad roligt. Vi har en inneboende just nu och hör när han harklar sig :) Han har nog fått höra ett och annat. Haha
    haha euw....harkel, då hade jag spytt..e såå kräkmagad. asså jag blev just kallad idiot på en annan tråd *asg* för att ?? jag inte accepterar otrohet å inte förstår dom som fölåter det...haha då var jag empatilös med...eller som hon skrev-inte ödmjuk! ja det finns folk till allt....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 07:49:07 följande:
    Haha, vad roligt. Vi har en inneboende just nu och hör när han harklar sig :) Han har nog fått höra ett och annat. Haha
    har du aldrig tänkt på det att han kanske "går" igång på att höra er? hahahahahha
    en annan har ju glömt hur det e.....suck..
    vilka mardrömmar jag hade inatt, ska baar käka lite å lägga mig...e helt slut...vaknade av å till hela natten...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10