Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-03-30 07:57:48 följande:
    Ja äckelmagad kan man inte kalla mig. Haha. Klara det mesta. Nu när jag är gravid förstår jag dock hur illa man kan må av dofter och annat. Ärlighet är ju en grundpelare i ett förhållande, kan jag tycka.
    jo jag håller med, ärlighet i en relation är väl en stor grund om inte den största för att få en relation å fungera. å jag tycker att om pers ifråga som blir bedragen hade blivit lika älskad som det den sj ger så hade det väl aldrig hänt!?  å detta är ett forum där alla åsikter kommer till tals även om det inte alltid stryks medhårs.
    den kära leken skrev 2010-03-30 07:59:09 följande:
    Jo det kanske han gör. Haha. Vi försöker ju va så tysta så men man blir ju lite lätt carried away ibland ;)
    hahahaah jaaa han ligger nog å drar i snöret i ren frustration, hahahahahahahah guuu va kul :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 08:25:39 följande:
    Det bjuder vi på! Ingår i hyran ;)
    hahahaah *asg* va gulliga ni e =)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-30 10:05:55 följande:
    Morrn morrn!Usch i natt hade jag så ont i rygg  och ligament att jag nästan ville börja gråta där mitt i natten, men det blev bättre framåt morognen så nu fick jag sovit 3 timmar utan det värsta, det var skönt.En underbar morogn är dte iaf, solen lyser
    hej tjejen!
    en till som sovit dåligt inatt, e plötsligt så mkt mer medveten om mina rörelse i sängen...å vågar inte riktigt koppla av, å sen mardrömmar på det...men visst e det underbart väder =)
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-30 10:42:17 följande:
    Jajamensan och den lever jag på! Jag kan inte gräva ner mig har jag bestämt mig för utan här ska kämpas med näbbar och klor! Och nog måste jag va utvald eller nåt! :p Jag SKA orka med detta, det är bara så. Mina stora barn kommer med klara det, jag vet det, sen ska vi bara vara tillsammans och mysa och gosa.
    Instämmer med dom andra, härlig inställning du har å den kommer ta dig/er långt :) va skönt å höra att du känner dig starkare å att det ser bättre ut =)
  • Bubbis10

Nu är LILLABAMBI på Rul...å hon va så nervös, hiihi men det e ju en blandad känsla av förtjusning å skräck typ.....håller tummarna för henne å tanken e HOS DIG GUMMAN! det kommer gå bra, nu ligger du där å ser ditt miraklel...hihi så spännande.
    skynda hem nu å skriv:)
    Kraam

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 11:35:29 följande:
    Men god morgon Pregga ;)
    hahaha godmorgon Darling :)
    asså jag hade jobbiga drömmar inatt...å låg å helspänn för att inte sträcka mig, det e då jag får ont i ligamenten. Drömde att jag satt på toa å blödde.....men sen var jag trots allt gravid å mitt x var med mig....men han hade ny fru sa han, å jag skulle inte störa dom. hm....

tänk vad mkt som hänt på vägen under vår tråd...när jag började skriva så var vi sambos...å skulle ha denna lille mkt efterlängtade...nu e man ensamstående...hm, lite blandade känslor..
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-30 11:39:27 följande:
    Pregga:Ja jag är inte lika ledsen längre nu. Ibland kan jag börja gråta, men jag är mestadels glad nu faktiskt. Gladare blir jag om/när jag får bra besked på fostervattensprovet.
    va skönt å höra att du ser det positiva i det hela :) förstår dock att du blir ledsen emellanåt, men vem hade inte blivit det.....nu hoppas vi på ett positivt fostervattenprov {#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-30 11:46:29 följande:
    Ja ibland när allt kommer över mig så kommer tårarna.Som igår när jag gick till ultraljudet så blev jag tvungen att gå förbi neonatalavdelningen och där lär ju min plutt hamna sen efter intensiven.. Då fick jag total panik och bara sprang mot hissen och åkte upp. Orkade verkligen inte se det just då.. Nackdelen är att jag måste gå förbi där varje gång jag ska på ul i Lund...
    uch va jobbigt.......
  • Bubbis10

såå nu har jag kikat runt lite på amningskudde....e det ngt ngn här inne kommer köpa? hade inte det med lillan, å jag ser att dom e rätt så dyra...hm...är ju inget måste, men kanske kul...eller?

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-30 12:15:07 följande:
    hmm jo ja tycker de är skit svårt med mat nu!!;)men i dag får de bli potatisgratäng med kryddkorv :)
    hihi å idag ska jag laga hemmagjorda köttfärsbiffar med potatismos, gräddsås mm....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10