Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-03-29 12:07:09 följande:
    jag får bara ont i ligamenten när jag går. tråkigt för jag har inte tillfälle att röra på mig varje dag så när jag väl är ute så blir det till att promenera i timmar. men det går ju inte nu när jag får så ont och redan börjar vagga från höger ben till vänster... ser ut som en pingvin när jag går.... men men :) När jag ska vända mig i sängen så sätter jag i fötterna så jag liksom lyfter överkroppen med benen. jag använder inte magmusklerna, iofs så har jag inte så många men iallafall ;P
    men det e ju så jag gör, tar i med fötterna, för jag kommer inte runt annars...hahahaha å då gör det ONT! å spiciellt om jag rört på mig under dagen!
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-29 12:19:26 följande:
    hm ahaaa trodde bara det var jag hahaha. maken undrar var gång vad jag håller på med *skrattar*
    hahaha aa men jag kommer inte runt, jag måste få lite gung i sängen å sen tar i me fötterna å svingar runt mig *asg* vilken syn va? hahahaha
    men det e då jag får ont med, som när jag vart ute å rört på mig..å gör detta...fickskitont inatt...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-29 12:23:53 följande:
    Har era navlar börjat puta ut? Min är inte i närheten av att puta ut. Ser inte botten på den.
    haha min putar inte ut, men det gjorde den aldrig med lillan heller...dock så finns det inget djup kvar alls...utan den  helt slät...har ingen botten kvar.
  • Bubbis10

Var mitt tidigare inlägg så tabubelagt att inte ngn vill svara på det??

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-29 12:31:36 följande:
    Nej det tycker jag inte. Det är en viss procent av alla som får missfall och ifall andra får det så minskar ju risken statistiskt att jag får det. Man önskar ju verkligen inte olycka på nån annan men inte på sig själv heller.
    Exakt, asså jag visste inte ens att Ma existerade innan jag reggade mig här inne på Fl....å allt prat om blödningar, Mf, Ma..som kommit under våra månader så stissade jag upp mig ännu mer å tänkta att, jaha e det d som väntar mig nu?! Å jag har vart konstant orolig. Klart man inte önskar ngn annan olycka, verkeligen inte! MEN man står sig å sitt eget närmast, sen betyder inte det att man slutar å bry sig om andra för det.
    Men jag tackar gud varje dag för att min lille lever å mår bra.å Ibland kan jag få skuldkänslor för det, när ngn skriver ngt å jag tänker-ja men det e ju inte jag....
    känner mig hemsk, men jag e ärlig! jag är lycklig över att min lille prins mår bra, igår va han jätte aktiv...å det e en bekräftelse..å jag måste nu få glädjas....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-29 12:38:21 följande:
    Ja det är verkligen jobbigt. Är inte alls van vid det heller. Men nu kommer den och går lite som den vill och jag kan inte göra nåt. Den jag har nu beror nog iof på att jag vaknade 3 imorse och kunde inte somna om. Katten kom och gosade med mig som tur var så jag var inte helt ensam.
    hehe åå va mys =) jag älskar katter, hade sj en vit perser med silverstrån i...å stora gröna ögon...såå vacker å helt underbar..men min lilla tjej e tvärallergisk emot katter, men tål konstigt nog kanin..men det e jag glad för då hon verkeligen älskar sin stampe...haha å han gör skäl för sitt namn...som han stampar när han vill komma ut...det smäller högt!
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-29 12:40:05 följande:
    nä det tror jag inte. men andra kanske kände som jag att det inte fanns något att kommentera? jag beklagar för alla som inte kommit lika långt som oss, men enligt mig så har allt en förklaring och en mening och det är ju liksom inget man kan göra utan att acceptera och ta sig vidare på något sätt.
    Ok, näe så kanske det e då.....
  • Bubbis10

har ingen huvudvärk{#lang_emotions_smile} å nu ska jag in i duchen , ska iväg till mvc :)

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-29 12:42:38 följande:
    Jag blir kanske ännu mer tacksam att vi faktiskt lyckades bli gravida och att allt ser bra ut nu. Det är helt otroligt och jag är så lycklig.
    hihi jaa klart man e lycklig, å jag e såå glad för er skull =)
    det är en gåva att få bli gravid, å allt ser bra ut gumman...helt fantastiskt:)
    jag mår bättre nu än på läänge, e överlycklig, haha går runt å småler fåningt.....hahahaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 12:44:56 följande:
    Finns det några bra tips mot "botemedel" mot denna jävla huvudvärken?Ingne som har börjat få "underbar"...not värk i ryggen/svanken?Isåfall är ni välkomna i klubben
    Mjo kan bli öm i svanken ngn gng men inte så jag störs av det så....botemedel emot huvudvärk? Mja vila i ett mörkt tyst rum....ha en kall ögonmask på dig..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10