Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-03-29 19:37:08 följande:
    åhh vad fint/gulligt :) kommer bli super det där :)
    hehe tack så mkt :) ja jag e mkt nöjd med det :) vad ska du ha för namn? för det va la knyzzel som skulleha silas...ja just det...vad ha ni för namn ?
  • Bubbis10

å så börjar muffen värka...men men jag klagar INTE! hahaha

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 19:42:25 följande:
    Vi ska ha Milton om de blir kille och tjej har vi inte bestämt 'nnu men jemina kan de bli :)
    åå men det va ju jättefint :) hihihi
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 19:48:28 följande:
    tack :)Hur går de me xet då...är de jobbigt fortfarande?
    asså seriöst, det va fint asså. jag gillar det {#lang_emotions_smile}
    mja vad det gäller mitt x, så e det lite blandade känslor....men han håller ju sig borta, vilket kanske e lika bra....
  • Bubbis10

jag käkade fiskbullar för 4-5 dagar sen, kan man äta det ida igen ?

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 19:55:56 följande:
    Jag hade nog inte gjort de
    men det står ju att man ska äta fisk 3 gng i veckan helst, men helt varierad fisk...men jag ser inte hyúr der skulle skada?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 19:55:56 följande:
    Jag hade nog inte gjort de
    har kollat i min brochyr fr livsmedelsverket å det ska inte vara ngn fara, man ska ju äta fisk 3 gng i veckan, helt varierad fisk men det e för att vissa innehåller d,vitaminer, selen å ngt mer...å den fetare fisken som makrill innehåller även omega 3. vilket e mkt viktigt för liten....så jag äter det idag =)

Nu ska vi som sagt käka sen ska lillan ha datan en stund, så jag loggar på lite senare...ciao ma sista..
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 19:59:56 följande:
    haha klart du ska äta de... Trodde du menade från samma burk att de var därför du undrade sorry :P
    hahahahah du e ju den som e GALEN här, *asg*
    Du jag e inte ngn snuskovitch :) jisses, såå noga som jag e med mat å datum mm....hahahhahaha shit va tropr du om mig...*skrattar* hoppas vi hörs sen ...haha söt nöt!
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 20:12:40 följande:
    Haha man vet ju aldrig vad du är för äcklos :D hahahaha :DSkämt o sido så ska man ju äta mycket fisk :)Vi hörs sen sötis :)
    haha äcklos? ja nog för att jag e pervers men det hör ju inte dit kanske ?! hahahaha
    nu ska jag bara softa, har ätit å diskat...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 21:03:41 följande:
    nej då du är inge äcklos jag bara skojjar lite me dej gumman :D
    haha jag vet gumman, asså kan du kolla en sak för mig....ser du ngn skillnad fr de förra magbilderna å detta jag la in nu fr ikv ?

http://www.familjeliv.se/Hem/pregga/galleri.php?cur_album=Standard

Ärligt tack :) hahahaha visst vill man bli större, men det tar ju liiite tid. men en väninna som jag träffade igår sa-men oj vad du växt bara fr förra veckan...å jag ser ju inte den skillnaden själv....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10