• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-03 12:01:02 följande:
    ja jag e väldigt liten... har haft turen att komma upp till 51kilo nu me kläder på, å jag har aldrig vägt så mycke nån gång =0) ja han e grymt ful, hua! ja men jämför man me muppen så e ALLA snygga! =0P
    hahahaha mm typ :) samma här, väger åxå 51 kg nu å det e rekord! bara när jag väntade lillan så vägde jag såpass..............
  • Bubbis10

Såå nu närmar det sig å jag lämnar er, e nog inne efter kl 4 igen, då jag ska på möte efter läkaren...
    här e en underbar låt....tänkte dela med mig av min känsla jag har nu med denna låten..lite så jag känner i denna stund...

">

• Angel20
    Pregga skrev 2010-03-03 12:05:55 följande:
    hahahaha mm typ :) samma här, väger åxå 51 kg nu å det e rekord! bara när jag väntade lillan så vägde jag såpass..............
    se där jah... då hade du inga svårigheter me extrakilon när du fått din dotter? =0)
  • Lysmasken
    den kära leken skrev 2010-03-03 10:27:03 följande:
    Blev du fram eller bakflyttad?
    Nja, alltså min bm räknade min mens när vi var i karibien men om det skulle stämma med min ägglossning så hade vi inte ens oskyddat samlag då.

Så jag har gått efter mina egna beräkningar eftersom jag vet när vi hade sex i novembermånad. Så enligt mina beräkningar så var det den 7 augusti så nu blev vi flyttade till den 9:e ist.

Men annars var allt bra med den lilla.
  • Angel20
    Pregga skrev 2010-03-03 12:28:08 följande:
    Såå nu närmar det sig å jag lämnar er, e nog inne efter kl 4 igen, då jag ska på möte efter läkaren...här e en underbar låt....tänkte dela med mig av min känsla jag har nu med denna låten..lite så jag känner i denna stund...
    ">

" target="_blank">

lycka till nu gumman!! =0) skriv här gärna så fort du kan så vi får veta hur d gick...
    kram
  • Bubbis10

Angel20

nej det hade jag inte....
    den kära leken
    jag tror jag e på väg in i fas 3 nu....gråter helt hysteriskt...helsike.....hörs senare....
    kram på er..

• den kära leken

Pregga, andas och ta det lugnt. Det kommer gå bra!

Pregga skrev 2010-03-03 12:38:25 följande:
    Angel20 nej det hade jag inte.... den kära leken jag tror jag e på väg in i fas 3 nu....gråter helt hysteriskt...helsike.....hörs senare.... kram på er..
    BF 100817
  • den kära leken

Okej. Ja men vad bra då att det var som du trodde. Och att allt var bra =)

Lysmasken skrev 2010-03-03 12:31:45 följande:
    Nja, alltså min bm räknade min mens när vi var i karibien men om det skulle stämma med min ägglossning så hade vi inte ens oskyddat samlag då. Så jag har gått efter mina egna beräkningar eftersom jag vet när vi hade sex i novembermånad. Så enligt mina beräkningar så var det den 7 augusti så nu blev vi flyttade till den 9:e ist. Men annars var allt bra med den lilla.
    BF 100817
  • sofie och laura

Hej tjejjer, förlåt om jag inte hört av mig men mest av min lathet?
    Min lathet skyller jag på men har BLIVIT så nojjig att mitt barn inte lever längre =(
    Har nojjat uppp mig totalt.. Tänker o tänker o tänker  Tänk om mitt barn dött!

Försöker ligga på rygg som min söta Pregga REKOMENDERADE PUFFA LITE PÅ MAGEN MEN KÄNNER BARA NGT HÅRT INGA SPARKAR ELLER FLADDER IGÅR ELLER IDAG =(
    iNGET FLADDER....
    Ska på öppna mottagningen imorgon!
    Försöker att känna efter men!

Sen har suget efter idiotiska ciggaretter kommit tillbaka jag som mådde illa av dem är mer sugnare än VAD?
    Idiot och skit
    stöd tack min älsklingar

• den kära leken

Så jobbigt med dessa tankar om att barnet ska vara dött. Men om du känner nåt hårt är det ju livmodern. Och det är inte konstigt att inte känna något ännu. Du kommer säkert känna om någon vecka eller två.

Det dumma dumma suget. Bort med det!

sofie och laura skrev 2010-03-03 14:54:00 följande:
    Hej tjejjer, förlåt om jag inte hört av mig men mest av min lathet? Min lathet skyller jag på men har BLIVIT så nojjig att mitt barn inte lever längre =( Har nojjat uppp mig totalt.. Tänker o tänker o tänker  Tänk om mitt barn dött! Försöker ligga på rygg som min söta Pregga REKOMENDERADE PUFFA LITE PÅ MAGEN MEN KÄNNER BARA NGT HÅRT INGA SPARKAR ELLER FLADDER IGÅR ELLER IDAG =( iNGET FLADDER.... Ska på öppna mottagningen imorgon! Försöker att känna efter men! Sen har suget efter idiotiska ciggaretter kommit tillbaka jag som mådde illa av dem är mer sugnare än VAD? Idiot och skit stöd tack min älsklingar
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10