• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-29 21:10:57 följande:
    Hihi tack gumman, jaa nu hoppas jag att han snart e ute med oss här asså :)Glad

Fick mig ett jättegott skratt nyss, min natta asså.....

Det regnar här så jag sa till lillan, släng på regnjacka så går vi runt kvarteret å får lite luft, kanske det sätter fart lite....vi springer på en gammal bekant fr förr som såg helt chockad ut när han fick se min nu STORA mage, hahaha så frågade han om jag var med mitt x, å jag sa...mja nej inte just nu...han-men kanske vi skulle köra färdknäppen då, å började lite med sin byxa ute, hahahaah
    natta tittade på honom å rynkade på näsan...så jag sa bara, näe nu ska vi gå hemåt...
    så kom frågan-

Mamma vad är färdknäppen? å varför gjorde han så med byxan(han gjorde inget så utan bara låtsades)
    jag svarade, färdknäppen är när man vill ha igång förlossningen genom att ha sex. hahahahaha
    hon tittade på mig med stora ögon å utbrister-

Detta skulle XXXX inte tycka om (mitt x) han skulle slå ihjäl han, hahahahahahahah
    Hahahaha... jag förstår Natta och hon har rätt! Men vilket snusko till granne... usch...
    puchelina88 skrev 2010-07-29 21:13:01 följande:
    hehe japp dammsugaren;)
    jo tycker dom sitter i länge i dag men de är väl olika från dag till dag!
    Jaha ok..
    Jodå mina kommer varje dag vissa dagar starkare än andra som tidigare idag herregud jag tänkte att nu går jag sönder, nu går vattnet men nä nu är de putsväck!! Å andra sidan så är jag omföderska så det ska kännas mera då.
    Du som är förstföderska kan det ju faktiskt som sagt vara på G på riktigt! Spännande!
    (¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl

Jag ska logga ut nu tjejer, jag fick ett himla otrevligt samtal nyss... En j**la häxa ringde hit och bara bråkar och bårkar, jag 'är så trött så kärringen att jag blir så matt...
    Ska kolla på film ist, ses imorgon!

Kramar

• carohl
    Perssonlund skrev 2010-07-29 21:21:05 följande:
    Vad roligt. Hoppas att du inte behöver gå över tiden denna gången =)... Ja fast jag säger åt dom flesta att om dom bara har hur jag ska göra saker att säga så kan dom lika gärna vara tysta. Att tipsa ibland är inte fel men att påpeka saker hela tiden är bara irriterande. Dom har också varit första barns förälder någon gång och bör veta hur man känner sig, för att jag kan tänka mig att jag hade känt likadant om 10år. Jag tycker 20 är en perfekt ålder. Eller det vet jag ju inte men jag tycker att det passar bra =) Hur känns det med en sån ålder skillnad på barnen? Alltså känns det om på nytt?
    Denna gång är annorlunda för mig då jag och pappan är kära och har ett superbra förhållande. Min flickas pappa har inte varit så närvarande. Åldersskillnaden gör inget, hon har längtat så mycket efter ett syskon så det blir bara roligt Skrattande
    puchelina88 skrev 2010-07-29 21:21:27 följande:

hihi jo men tror de bara är önske tänkande;)

ne nu ska ja käka rostat med marmelad och ost;) och sen ta en dusch men ja kommer in snart igen;)

Vad gott det lät... mums ska nog ta det med till filmen!
    Jag ska logga ut som sagt men vi ses imorgon!
  • carohl

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er! Jag har varit iväg och handlat på morgonen, skönt och ha det gjort. Jag köpte massa extra saker som jag ska ha i min necessär i BB-väskan. Ska ju packa väskan snart!

• carohl
    Angel20 skrev 2010-07-30 11:38:42 följande:
    såg att du köpt en bra väska på nätet? har du några bra tips.. jag hittar ingen!! å jag måste oxå börja packa snart...
    Jag gillar Friis väskor, de kan ju vara svåra att få tag på ibland iaf en bra. Jag köpte mig en ny med lappar och allt på via tradera, det är ju självklart viktigt för mig att den ska vara ny då jag inte vill ha "smutspartiklar" i den spec när man köper den av någon annan. Den här tjejen har massa auktioner ute jämt och med nya väskor, jag kan rekommendera därför tradera men om du är ny där så se till att kolla omdömen så att inte personen ifråga har negativa omdömen. Min väska skulle ha kostat 849 kr ute i handeln, jag gav 510 kr vilket jag tycker är ett pris. Har annars handlat massa Friis väskor ute i handeln men som sagt nu kunde jag få en stor fin bag.
    Om det är Friis du vill ha så sök på Friis

Av den här säljaren köpte jag en likadan väska men en större modell fast svart, tror dock att denna stl hade räckt:

http://www.tradera.com/VASKA-BAG-FRAN-FRIIS-COMPANY-HELT-NY-gra-stor-bag-auktion_341718_115790070
  • carohl
    Angel20 skrev 2010-07-30 11:38:42 följande:
    såg att du köpt en bra väska på nätet? har du några bra tips.. jag hittar ingen!! å jag måste oxå börja packa snart...
    Hon levererade väskan dagen efter att jag hade betalat in med så jag är supernöjd Skrattande Du ser att den har som en liten portmonä där framme, jag har stoppat mynt i den utifall kortgrejen inte skulle funka då man ska parkera bilen på natten om det nu skulle börja på natten.
  • carohl
    Pregga skrev 2010-07-30 11:40:13 följande:

Aså min prins har varit sjukt lugn de sista 4 dagarna....ändå så fick jag lyssna på han igår...vad e detta?

Ngn mer?

Va lugn gumman du såg ju att allt var bra med honom... Det ska ju vara vanligt att man inte känner av de lika mycket strax innan...
  • carohl
    Angel20 skrev 2010-07-30 11:52:44 följande:
    ahaa, men då ska jag kika in där..
    d e inte billigt me väskor, fy tusan! Jag e mest ute efter en bra väska, med mycke fack och till bra pris.. kollade på skötväska till vagn å jag hitta ingen under 700.. så jag funderar på att köpa nått i sportaffärerna så länge.
    Ja alltså man kan ju hitta billigare men den här kommer jag att ha kvar och det är ju bra när man ska ut och resa över en helg eller några dagar, de håller också de är av kvalitet. Skrattande
    Skötväskor är dyra Obestämd Men om du kan tänka dig en begagnad kan du ju kolla det där då med.... man kan göra fynd.
  • carohl

Nu måste jag göra lunch här hemma, jag kommer in senare igen!

Ha det så bra så länge!

Kram

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-30 11:51:37 följande:
    förresten, tack alla goa tjejer som tänker på mig och hoppas på att min bebis kommer ut snart.

Ni är guld värda allihopa!

{#emotions_dlg.flower}
    Vi håller tummarna! Skrattande
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10