Vi fortsätter, Bf aug 10

Fick mig ett jättegott skratt nyss, min natta asså.....
Det regnar här så jag sa till lillan, släng på regnjacka så går vi runt kvarteret å får lite luft, kanske det sätter fart lite....vi springer på en gammal bekant fr förr som såg helt chockad ut när han fick se min nu STORA mage, hahaha så frågade han om jag var med mitt x, å jag sa...mja nej inte just nu...han-men kanske vi skulle köra färdknäppen då, å började lite med sin byxa ute, hahahaah
natta tittade på honom å rynkade på näsan...så jag sa bara, näe nu ska vi gå hemåt...
så kom frågan-
Mamma vad är färdknäppen? å varför gjorde han så med byxan(han gjorde inget så utan bara låtsades)
jag svarade, färdknäppen är när man vill ha igång förlossningen genom att ha sex. hahahahaha
hon tittade på mig med stora ögon å utbrister-
Detta skulle XXXX inte tycka om (mitt x) han skulle slå ihjäl han, hahahahahahahah
jo tycker dom sitter i länge i dag men de är väl olika från dag till dag!
Jodå mina kommer varje dag vissa dagar starkare än andra som tidigare idag herregud jag tänkte att nu går jag sönder, nu går vattnet men nä nu är de putsväck!! Å andra sidan så är jag omföderska så det ska kännas mera då.
Du som är förstföderska kan det ju faktiskt som sagt vara på G på riktigt! Spännande!

Men om du kan tänka dig en begagnad kan du ju kolla det där då med.... man kan göra fynd.