knyzzel skrev 2010-07-17 10:07:32 följande:
Go`morron tjejer. Här e d ÄNTLIGEN regn på väg YES. Har sovit som en skit i natt igen. D var varm å kvavt så att håret var dyblött när jag vaknade å d trots att fläkten var igång. Va uppe en runda å spydde oxå.... Mådde så illa när jag vaknade i natt. Måste vara värmen. Har tappat bort min goa sovställning oxå..... Grrrr. Mna bara bökar runder (så gott d går med denna magen) i säng tycker jag å rätt som d e så e klockan dax att stiga upp.....
Nu e d bara 5 dagar kvar här, men jag kan knappt vänta. Vill att han kommer idag eller imorron. Orkar inte vänta mer nu.
Hur e d me er andra?! Sömn, dagar kvar osv
Goddagens :P
Här var det också lovat regn men det blåste förbi så nu är det soligt.. Dock svalare idag än vad det varit hela veckan.
SKönt!
sömnen är det inget fel på, när jag väl får nån ;:) jag sover 2-3 timmar i streck i 2 pass om natten... Typ från 00-2 sen från 3-6 ungefär. Sen vaknar jag av att benen och knäna värker och då går det bara inte att somna om.
Längtar så tills man kan ligga på rygg igen och slippa att ha benen över varandra.
Jag har 23 dagar kvar enligt mitt BF, men 21 dagar kvar enligt BM ;)
Tiden springer iväg. Och du har ju bara 5 dagar kvar! det är inte klokt hahaha, snart är du 2 barns mamma =)
hur känner du inför kejsarsnittet, är du redo?