• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 20:27:44 följande:
    hoppades som attan att det skulle bli rätt nu med bf listan , verkar som det blev det . o Känner mig mallig och tuff för detta! :) Ville inte att mitt första intryck i tråden skulle vara "pucko" Haha. tack för det varma välkommandet, här ska jag nog trivas :)Är det många från göteborg?  Ja, pregga nu orkade jag inte hålla mig mer :) Känns som ett mysigt gäng som jag säkert kommer trivas med.
    hehe vi har ju pratat en del du å jag via inboxen, å jag gillar dig. Klart du e varmt välkommen in. Vi bor ju rätt så nära, tar la en stund bara med vagnen..hehe

MOLVÄRK välkommen tillbax....suck...men kanske ska se det positivt....
  • Bubbis10

En fråga till.....ngn mer som blött ngt fr tarmen när ni varit hårda i magen?

• the jeryds

hehe japp det stämmer =) det var väl kanske det mest som lockade, annars hade det vart jobbigt att hoppa in i en tråd där alla är så täta. men nu kände jag mig ju lite trygg med dig iaf =) Så trädde fram. Jag recis du o jag kan ju amma ikapp till sommaren :) Har ju dessutom varsin stor upplaga barn med, som kanske kan spela DS HAHA :) Ingen mer i tråden från göteborg?

• sofie och laura

Hej hur e det med er!
    Glad att ni fortfarande e kvar trodde alla försvunnit juuue!!

Här ed et verkligen stillsamt!
    Fick lyssna på hjärtljuden i fredags iaf =) så det var äran för hela veckorna fram till Ul!

• sofie och laura
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 20:37:13 följande:
    hehe japp det stämmer =) det var väl kanske det mest som lockade, annars hade det vart jobbigt att hoppa in i en tråd där alla är så täta. men nu kände jag mig ju lite trygg med dig iaf =) Så trädde fram. Jag recis du o jag kan ju amma ikapp till sommaren :) Har ju dessutom varsin stor upplaga barn med, som kanske kan spela DS HAHA :) Ingen mer i tråden från göteborg?
    hehe så söt {#lang_emotions_smile} du e lätt en av oss här injne vettu =) jaa vi får la springa lös här i stan me amning åt höger å vänster, hahaha
    jaa min dotter älskar ju å spela så det hade FUNKAT! hahahaha
  • the jeryds

hihihihi. då har vi en match!!! din dotter med min son :D Vi kan ju hänga var dag !!! :D nybildad famij... haha
    Gör ongar nått annat än att spela nu för tiden??!

• Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 20:47:25 följande:
    hihihihi. då har vi en match!!! din dotter med min son :D Vi kan ju hänga var dag !!! :D nybildad famij... hahaGör ongar nått annat än att spela nu för tiden??!
    hahaha aa typ :) näe det e mkt sånt nu asså...nästan lite föör mkt..
  • knyzzel

Så nu har jag läst alla inläggen å uppdaterat mig lite om vilka som är här inne, så om jag finns med på er besökslista så e d bara därför att jag var lite extra nyfiken av mig{#lang_emotions_embarassed}.

Själv har väl d värsta som jag känner av släpt, men jag fick reda på idag av maken att mitt humör fortsarande är lite bitchigt (eller hur d stavas), men det e som sagt inget jag känner av mer än att han uppfattas som lite slö å trög{#lang_emotions_innocent}. Känner dock av matdillen. Just nu är vitlök och pizzasallad med mycket vinäger högst på topplistan tätt föjld av citrusfrukt samt juice. Fick reda på av en kollega att apelsin (mitt absolut måste) binder allt annat vatten i kroppen. E d sant?!
    På absolut säkert illamående-lista så ligger stekt mat, matlukt, fet mat å mer än 7-10 bitar godis överst.

Har er vikt förändrats något? Själv har jag gått ner från 82 kg till 75 kg, men har fortfarande fetma enligt BMI då jag bara e 164 cm. (suck)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10