• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • the jeryds

hAHAHAHA pregga, så gör jag med, sitter ofta ihopkrupen vid frukostbordet ocg då djävlar sätts det igång. Har dock inte fått något jätte uppenbart än. ibland som puttar ibland som gaser... Har fortfarande ömma bröst, även om det kommer och går lite.

• mammailund85

Jag har inte känt sparkar än, men jag ska testa ditt tips Pregga =) Ang. symptom har jag inte så många längre. Brösten har jag inte ont i, men har inte haft det innan heller, varken i denna grav, förra eller vid mens ex. De har varit lite ömma bara ibland. Och växt har de inte gjort heller nämnvärt. Vägde mig igår och hade gått upp nåt kilo sedan inskrivningen.  

• Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-21 19:57:37 följande:
    hAHAHAHA pregga, så gör jag med, sitter ofta ihopkrupen vid frukostbordet ocg då djävlar sätts det igång. Har dock inte fått något jätte uppenbart än. ibland som puttar ibland som gaser... Har fortfarande ömma bröst, även om det kommer och går lite.
    Heeej gumman!
    Va kul att du änteligen kommer in i tråden =)
    Malten skrev 2010-02-21 19:59:55 följande:
    Jag har inte känt sparkar än, men jag ska testa ditt tips Pregga =) Ang. symptom har jag inte så många längre. Brösten har jag inte ont i, men har inte haft det innan heller, varken i denna grav, förra eller vid mens ex. De har varit lite ömma bara ibland. Och växt har de inte gjort heller nämnvärt. Vägde mig igår och hade gått upp nåt kilo sedan inskrivningen.  
    Ok, jo man får väl tro på attd en ena graviditeten inte e den andre lik....börjar släppa oron så kommer ngt som man bara-va? vad va det? typ.....
    Jo testa det, haha brukar få fart på liten här..spicielt om jag e mätt :)
  • carohl
    the jeryds skrev 2010-02-21 19:58:18 följande:
    slömde säga att jag tänkte följa med er lite om det är okej =) Min tråd är tyvärr inte så aktiv =/Kram
    Välkommen!! Skriv in dig i bf-listan {#lang_emotions_smile} så kommer d med där uppe sen då Pregga för in alla.
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • sofie och laura

HEEEEEEEEEEEEJ!

Hoppas allt e bra med er.
    Min data har varit konstig!

Här e det ok har ul den 1 mars och längtar!

Har inte kännt sparkar än men hoppas på det

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-21 20:21:32 följande:
    Välkommen!! Skriv in dig i bf-listan  så kommer d med där uppe sen då Pregga för in alla.
    hey babe ;)
  • the jeryds
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-02-21 20:22:07 följande:
    HEEEEEEEEEEEEJ!Hoppas allt e bra med er.Min data har varit konstig!Här e det ok har ul den 1 mars och längtar!Har inte kännt sparkar än men hoppas på det
    hey tjejen=)
  • the jeryds

hoppades som attan att det skulle bli rätt nu med bf listan , verkar som det blev det . o Känner mig mallig och tuff för detta! :)
    Ville inte att mitt första intryck i tråden skulle vara "pucko"
    Haha. tack för det varma välkommandet, här ska jag nog trivas :)
    Är det många från göteborg? 

Ja, pregga nu orkade jag inte hålla mig mer :) Känns som ett mysigt gäng som jag säkert kommer trivas med.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10