Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-07 09:32:40 följande:
    hahaha döör av skratt, vilken målande beskrivning..haha ja det blir la HOT MAMA...eller inte, men fy va hemskt, nu kommer jag tänka på det med ju...hur den jäveln stirrar elakt på Bm mellan krystarna...jag tror min prins kommer ngt tidigt, kanske en v eller 2. min dotter kom 8 dagar tidigt....
    Haha men förhoppningsvis är dom vana med en "skinnpåse" i rumpan på många gravida kvinnor
    Vissa har ju så mycket så det ser ut som dom har en hel skog full av blomkål i rumpan
    Så ja då kan jag iaf leva med EN iaf i baklen som irreterar mig och ler stort när jag tänker elaka tankar om den

Jag hoppas verklgien jag slipper gå över tiden och ska be min bm göra en hinnsvepning på mig och samma jäkla dag som dom gör det ska jag fasen binda fast min man i bingen eller vart det må vara och binda upp "lillen" med ståltråd och blomsterpinna och sen jäklar ska färdknäppen kämpas på hela jäkla dagen så den lille vill komma ut
  • Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-06-07 10:08:35 följande:
    Jag hoppas med vi slipper gå över tiden men räknar med att göra det. Eller förbereder mig på att göra det. Annars tror jag ingeting om när den kommer. Mamma har haft alla varianter och även syrrorna. Bara jag slipper 3 veckor lång förlossning som syrran haft nu. Phuu
    Fy har hon haft förvärkar så länge? Gud vad jobbigt för henne.
  • Nallepuhmamma
    Lysmasken skrev 2010-06-07 10:21:28 följande:
    Ställer han upp på det ?? Drömmer
    Haha i början garanterat iaf de 2 första gångerna men sen när "lilleman" blitt skinnflådd av allt "mus" lär han nog inte vilja hahaha så ja nej han lär absolut inte ställa upp på det så jag får blinka vakert och puta med läpparna och vifta på höfterna snygt så kanske det går??? hihi
    tetta skrev 2010-06-07 10:16:10 följande:
    asgarv! Har oxå en som dallrar. Kul när läkarn ska kolla mig på onsdag. hehehe
    Vill inte heller gå över denna gång.
    Gick en vecka över med första och två veckor med andra. Skit och piss och dynga.

Här ska det bli hinnsvepning och te. Ska ta alla metoder....Sist klättrade jag över trädrötter. Inte satte det igång för det :(
    Ja vist är det jobbigt?
    Fick du hinnsvepning förra gångerna? Hjälpte det isåfall?
    Får man sånt om man ber om det så man slipper gå över tiden?

Jag testade ALLT men inget funkade här heller
  • Nallepuhmamma
    tetta skrev 2010-06-07 10:34:23 följande:
    De hade fällt träd i skogen och jag klättrade/ålade över dem. Var så trött på att gå över.
    De gjorde en hinnsvepning på fredagen och bokade en igångsättningstid på måndagen. På söndagen klättrade jag över allt. På natten till måndagen började värkarna vid tre tiden och klockan 7 är hon född. Hade en tid för igångsättning kl 8.

Så denna gång blir det nog studsmatta eller nåt ;)
    hahahahahaha DET skulle man kanske testa så ungen "studsar" ut hihi
  • Nallepuhmamma
    tetta skrev 2010-06-07 11:17:47 följande:
    Jag fick hinnsvepning med den andra tjejen. Det hjälpte för man fick mer sammandragningar efter det. Jag bad om det och det hjälpte.
    Ska göra detta med denna bebisen med.
    De två veckorna var den värsta tiden i mitt liv!
    Folk ringde varje dag: Är du hemma? Har du inte fått än?
    Jag skulle ju inte svara om jag inte var hemma! svarade jag tillslut. Ngt irriterad...
    I vilken vecka fick du hinnsvepningen?
  • Nallepuhmamma

Kan ju inte påstå att vi har sex här direkt och har vi det så ja inte ser det ut osm sex iaf utan ser mer ut som min man gnuggar sig mot en övergödd köttfärslimpa

Det är fasen jobbigt att ha sex nu, att bara ta av sig kläderna och böja sig så man klämmer ihop magen får mig att spy, och sen känna hur magen och fettet gungar och plaskar i tiakt gör så man blir sjösjuk och nej fy jag tycker inte man e en vacker syn för ögat nu direkt och plus då doggystyle som funkar bäst nu då magen ej e i vägen försöker jag undvika så inte mannen ska se den där jäkla hemorojdern som vinkar glatt åt honom när han står bakom och desutom släpar magen i sängen och ungen trycker på spygaspedalen då

Hur mycket har ni gått upp i vikt?
    Stälde mig på vågen igår och visade fan hela jävla 81,4 kg Det är från inskrivningen då jag vägde 70 kg massa + i vikt
    Vägde ju 73 kg då jag blev gravid men gick ner pga illamående till 70 kg vid inskrivningen v 12... Mår apilla pga vikten då man redan hade "kärleks fläsk" extra redan

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-07 12:51:06 följande:
    hahaha du e ju för rolig asså :) men du har en poäng där, doggystile e nog det som hade funkat nu...å det känns med ens inte så lockande...jag har gått upp 16 kg än sålänge å det e bara på mage å boobs :)
    Mina extra kg har satt sig då givetvis på magen men även på lår och rumpa Ser ut som om man fått en spark i häcken såd en svullnat upp
    SweetLilly skrev 2010-06-07 12:53:32 följande:
    nej sex är verkligen inget just nu..

Jag vägde 63kg innan, 65kg vid inskrivningen och nu står vågen på 76kg. Jag gick upp massor i början, men nu har det liksom stannat av lite, det känns skönt. man är ju rädd för hur det ska bli med värmen och sådär, de säger ju att man kan skena i vikt på slutet och det skrämmer mig, är ju redan nojjig med vikten och stel och osmidig.
    Tårna är ju som prinskorvar på kvällarna.
    Ja jag har också hört det att vikten kan skena iväg mot slutet och jag är livrädd att väga 90 kg eller mer
    Jag har verkligen skitsvårt att gå ner i vikt sen trots hård träning,sträng diet osv
    Mina fötter ser svullna ut ibland om jag tex varigt ute i värmen så ser det ut som klumpfötter och fingrarna ser ut som man fastnad med i en mangel så dom svullnat upp som falukorvar

Nog är det skoj att vara gravid men det som sker med kroppen är desto mindre skoj
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-07 13:13:32 följande:
    ok, mja mina ben å armar e lika smala som innan så man påminner typ om en struts, hihi

hittade ngt på min dotters data som jag måste klistra in, detta måste ni bara se...hon e störtskön.
    Hehe som en struts???

Visa du
  • Nallepuhmamma

Pregga:

Hon skulle kanske kunna bli en författare/bokskrivare

• Nallepuhmamma
    elinnnnn skrev 2010-06-07 13:39:22 följande:
    ang vikt. jag vägde mig idag, och jag väger nästan 75 kg nu! jag vägde 60 vid inskrivningen i december och 58 när jag plussade!!! det är för sjutton 17 kg på 31 veckor! O jag som bara ville gå upp 10 kg hahahaha.
    Usch ja. hoppas jag går ner snabbt och lätt efter förlossning.....
    Ja ajg hade hoppats på max totalt 10 kg +  men icke det lär skena iväg här med och man lär se ut som en jäst jäkla degklump
    Pregga skrev 2010-06-07 13:21:30 följande:
    haha jaa det e bara en mage å tuttar med smala ben å armar, hahaha

guu som jag älskar min dotter, trots att hon just för tillfället beter sig som en liten mini bitch med alla hormoner, som hon håller på nu. de härliga tonåren tar fart..hua..
    Haha ja du jag ser hellre ut som dig än som mig som en jäkla Michelingubbe
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10