Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Belly skrev 2010-04-19 11:54:48 följande:
    Grattis till tjejjan!Va det 3D-ultraljud?
    Nej detta var ett vanligt UL.
    Ett 3D/4D kanske jag tar runt v 28-30 bara för att se mer
    Pregga skrev 2010-04-19 11:56:44 följande:
    hihi så lite, klart du ska ha en rosa nalle till sessan :) haha ja men när man vet kön så kan man ju idendifiera sj lite lättare,men visst känns längtan lång nu när man väntar så....hihihi
    Ja men ni har det aningne bättre som gått aningen längre än mig men det är ju bara att bita ihop

Väntar man på något gott väntar man ALLTID förlänge hihi
  • Nallepuhmamma

Jag känner mig som en fläskig flodhäst med mina pålagda kilon
    Vägde ju först 73 kg då jag blev gravid sen gick jag ner till 70 kg och nu är man uppe på 77 kg
    Kommer ju se ut som en övergödd falukorv i nätstrumpa sen

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-04-19 12:06:40 följande:
    Ska dock säja det att jag tänker INTE sätta på min son rosa :) hahahahhaha
    Men pregga nu ska du inte vara sån
    På med klänning,hårsnoddar,deadem osv allt i rosa till din kille hahahaha
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-04-19 12:13:23 följande:
    hahahahah jag har ju gått upp 12 kg såg jag igår :)
    Vart fasen har dom 12 kg hamnat på din smala kropp??? Syns absolut nada.
    Hehe jo stackars din lille fisponke i mangen att behöva ha en morsa som skämmer ut han i rosa
  • Nallepuhmamma
    Hej tjejer!

Måste ju höra hur det är med er???

Hoppas allt e bra med er och de små kulorna =)
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-05-21 06:59:44 följande:
    Här är det helt ok faktiskt, har mått lite bättre i kroppen. Men jag har en stooor kula Hur är det själv??
    Här e det bra dock konstant trött
    Igår hade man typ som värk/sd halva dagen men antar det kan vara vanligt?
  • Nallepuhmamma

Njae ont o ont gör det inte direkt utan mera obehagligt.
    Får se nästa vecka hur mitt järnvärde är hmm tror det är lite lågt fortfarande.

Käkar ni nått tillskott typ niferex eller annan järnform?

Ja små magar hehe ja eller va det stora?

• Nallepuhmamma
    Hej era " tjockisar"  Hur är det med magarna????
  • Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-06-07 09:00:09 följande:
    Halloj. Jorå här börjar det blir trångt samt att sparkarnas kraft börjar tillta.

hur är det själv?
    Här är det bra. Tösen har ofta discotek i magen och lever rövare då morsan försöker ta sig en tupplur =)
    Pregga skrev 2010-06-07 08:59:50 följande:
    Heeey!
    men se vem som hittat hem, nu har du allt vart lite vilse ett tag va? haha här e allt fint, lite orolig just nu bara efter att ha vart på dass å det kom liite blod, men det var antagligen fr min icke önskvärda hyresgäst i baken...hua..hur e det själv gumman? var ju inte så många dar sen vi hördes men kul att du kikar in :)
    Fy vad vidrigt. Är du säker på att det kommer ifrån baken?
    Vet själv att jag blöder ofta men det är från fanskapet som "dinglar" där bak...
    Så irreterande med att få "lyckan" att ha fått en hemorojder när man är gravid som SPRICKER när man ska göra nr 2 för man måste ta i för kung och fosterland när man är stenhård i magen.
    Man får ju gala ut i en sång varje gång man ska gör nr 2 och den där bak spricker
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-07 09:19:59 följande:
    asg.....ja jag e ganska så säker då jag tog en tampong å kollade efter nyss, å jag har ju med en hemsking hemorojd nu..hahahaha tur att ingen ska kika där, *asg'   så jag tror att det e fr den åxå som på dig, men vilken lycka å kunna sjunga ut på dass...hahahahaha
    Ja men fan vad pinsamt den dagen mna ska krysta och man har flera nyllen som glor mig mellan benen som ser hur en hemorojder fladdrar i takt med mina krystningar
    Lagom kul....NOT...

Det är ju inte heller så lätt att bli av med "Påsen" i häcken heller
    Många medel funkar ju inte äns.

Tror ni era bebbar kommer innan,på bf eller efter bf?
    Kommer ni dricka Hallonbladste?

Jag kommer dricka Hallonbladste och HOPPAS det hjälper men tror ju inte det.
    Däremot tror jag och är så säker på att jag kommer gå över tiden denna gången med då jag gjorde det 10 & 12 dagar med mina andra två barn *suck*...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10