Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Måste ju få fråga er här inne:

Har ni mycket sex nu?
    Eller har ni iaf mycket mys (Tex kramar,kyssar,pussar osv)?

Tycker fasen vi inte har något sånt
    Allt handlar ju inte om sex för det är bara jobbigt nu men någon gång kan man ju ha det men hur fasen ska man kunna hotta upp sitt förhållande nu?
    Känns ju annars som "våran" tid ihop rinner ut i sanden
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-06-08 08:47:27 följande:
    vi har ju diskuterat detta rätt mycket det senaste

Men här är det helt dött på sex-fronten då jag är så dålig i kroppen att det blir inte roligt. men dte blir mycket mys ist, kramar och pussar och bara ligga och hålla om varandra. Att ta sig tid att  bara ligga på sängen med armarna runt varanda  och prata om framtiden.
    Då har ni iaf mys.
    Det har ju typ int vi
    När baren är vakna hinns det liksom inte med och när dom lagt sig så somnar karlskrället i soffan
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-08 09:15:53 följande:
    läste just nu pricis om en tråd ang detta, fast hon inte e gravid då...
    Men vadirreterande,,, finns det fler av denna arten "män"???
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-08 09:31:40 följande:
    sista gng jag hade sex var i v 7, typ....hm, har nog vuxit igen..haha SUCK!
    Haha då e vi två. Min har nog rostat igen och vuxit mossa där på med
    Pregga skrev 2010-06-08 09:25:56 följande:
    japp det gör det, pratade med en kille som berättade om madonnakomplexet som freud forskat om, intressant faktiskt. min sons pappa vill ju inte ha sex, eller ja när vi var ihop det senaste, han sa bara-han bor där inne å det ska respekteras, saken e den att vi har alltid haft lite..hm tuffare tag, lite åt bdsm hållet å det går ju absolut inte nu, å enl madonnakomplexat så ser mannen det som att kvinnan innan hon blir gravid e hans hora(inte bokstavligt men så stod det) å sen när hon blir gravid så e hon helig å får inte besudlas mm. funderar på om mitt x lider av detta?! nåja inget sex här på 7 månader ca...å det lär ju inte bli heller...
    Haha vad sjukt. han och många fler killar är säkert sånna.
  • Nallepuhmamma

Blir ju avis på er som som har/orkar och kan ha sex mycket fortfarande och kel.

Pregga skrev 2010-06-08 09:53:24 följande:
    hahaha aa min med,har ju för sjutton glömt helt hur det känns, men har ett fantastiskt sexliv när jag sover ..hahahaha
    jo det e sjukt, men han har åxå en udda kvinnosyn. men just detta komplexat kan visst drabba i stort sett vem som helst. tror tom det står i koranen att dom inte får röra en gravid kvinna, iallafall inte förens 3 månader efter bf. nu e ju inte mitt x muslim....men han har ett udda tankesätt.

Hehe jaså du har sånna drömmar du med hihi. Tur man får dom då och då =)
    Det är ju alltid något hihi.

Drömde om våran lilla tös som föts, guuuud vad söt hon var,iklädd i söta små pyttesmå rosa kläder med fin spetsblus body under till....

Jösses man blir ju tokig av dom drömmarna och sen vaknar man och ser att ebbben är inpackiterad i magen fortfarande hehe

• Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-06-08 10:58:03 följande:
    Pratade precis med transportstyrelsen. Mannen min ska ju ta körkort. För ca 10 veckor sen skickade vi in papprena. Inte hört ett ljud sen dess. Då säger hon att det ska göras en specialutredning och att det är sekretess om varför. Det tar 2 månader till!!! Jag får givetvis ett vredesutbrott och kräver att få tala med någon ansvarig NU. Hon säger dröj lite. Jag kokar, haha. Sen återkommer hon. "Jag har pratat med en ansvarig nu och nu är ni godkända. Papprena kommer i slutet av veckan". Jaha? Så man måste bli arg för att det ska hända något. Skönt att vi kan börja övningsköra iaf :)
    Haha du e het på gröten du hihi...
    Tyvärr är det så.
    vi fick också vänta jätte länge innan vi fick börja övningsköra (Jag med min man då)...
  • Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-06-08 10:59:52 följande:
    Ja man blir galen av alla drömmar om den lille. Längtar ju ihjäl sig. Nästan så man kan känna lukten av bäbis när man vaknar så starka är drömmarna :)
    Jaaa
    Och den drömmen kändes så verklig också där hon låg i min famn och min man och barnen skulle få träffa och se henne för första gången
    Sen *Poff* så vaknar man och ser att det bara var en dröm
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-06-08 11:18:49 följande:

V32 här med, gick in i det i helgen!

Och drömmar ja, herrgud vad man drömmar. Den ena värre än den andre, haha.

Nu ska jag ta mig en dusch innan jag ska iväg till MVC och träffare läkaren. men det blir nog ingen remiss, för jag vet inte om jag skrev det, det dam ju ner en läjartid till spec-mvc igår! helt sjukt, finns inte registrerat nån stans. Plus att det är pga remiss från den läkaren som jag ska till idag.. men det måste då vara ett utskick från den remissen som skrev i april..galet..snurrigt... Men jag ska iaf förälänga sjukskrivningen, får inte tag i min ms-läkare så hon får fixa detta.

Lycka till men vad är det för remiss?
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-06-08 11:34:35 följande:
    ja alltså läkaren på MVC är tvngen att skriva en remiss til spec-mvc för att man ska få en tid till snittsamtal. Jag har ju varit där i april en gång, men då strulade de bort mig. Nu  har jag fått en till tid, från samma remiss..strul
    Jobbigt när det strular så. Hoppas det går bra nu för dig.
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-06-08 11:40:28 följande:
    kära leken & nallepuhmamma; DET HOPPAS JAG MED!
    Är trött på strul nu. Så nu ska jag alltså till spec-mvc den 22juni och sen narkosen den 14juli. och troligen snitt i veckan därpå, om nu dte blir som det var sagt, annars ännu en vecka fram
    Jag tycker det låter förbaskat lång tid tills du får veta exakt.
    Jag hade krävt att få veta tidigare.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10