Vi fortsätter, Bf aug 10
Ammar ju i övrigt och en tesked majs tror jag varken gör till eller ifrån
Men saken är den att jag tycker smakisar ska vara för att uppmuntra barnen att äta och då kanske inte avokado vore ett första alt..
Ammar ju i övrigt och en tesked majs tror jag varken gör till eller ifrån
och inte som en smakportion.. Finns liksom bra mycket bättre alt att locka med..
Har ni sett det här?
www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8471442.ab
Jag hoppas min lille kille väntar med tänder gärna tills jag slutar amma.. 
Är det någon av er (som ammar) som fått höra när man kan sluta med nattmål`? Jag skulle verkligen vilja sluta med det snart så vi får sova lite längre än 20 min-2 timmar i stöten
Om ca 14 dagar så är lilleman 6 månader
Tiden går fort när man har roligt.. Nu börjar det hända mer och mer saker som är skoj.. Ok, hans humör är mindre skoj.. Han blir tokig när man ska klä på han och skriker för högan sky.. Men annars så är han rätt cool. .
Jag har han fortfarande i liggdelen i vagnen dels för att han ligger mer skyddad och vänd mot mig (har en urban Jungle) och dels för att han bara sover när han kommer ut.. Är aldrig vaken däri..
Vi har börjat med smakisar och allt går faktiskt riktigt bra..
Det enda jobbiga är att han sover fortfarande väldigt lite på natten.. Men jag har bestämt mig att vid 6 månader så är det dags att ta tag i det.. Måste bara passa ihop det med att hans pappa är ledig.. För det kommer bli tungt..