Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-03-18 08:32:21 följande:
    Tacl elinn och pregga för eran omtanke puss på er!Som sagt mår han mycket bättre nu och hostar dock puttelite smått.näe igår sprakades det hejvilt, idag ingenting.Jag  går in i v 19+0 idag whhiiiiNäe idag skall jag bara vara hemma med snuttepojke, Laura skall alldeles starx på dagis, hon fick vara ledig en dag då hon var så orolig över sin bror!Dessa syskon älskar verkligen varann och kan inte vara utan varann =) näe nu blir det bakning av nybakat bröd
    fint att du tackar, men inte alls nödvändigt, vi bryr ju oss om varandra härinne :) jag hoppas bara han mår bättre nu!
    grattis till vecka 20 :) Det är där jag också befinner mig sen i förrgår :)
    naw sann syskonkärlek :) vad härligt när det är så.
    åh nybakat bröd, går det att mejla? hahaha
    BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn
    0507 skrev 2010-03-18 09:09:38 följande:
    Hejsan! Har slängt in ett inlägg här för läänge sedan! Har inte orkar vara inloggad och ha för stora förhopnningar då jag har blödigt två gånger. Men imorgon kl 9,00 är det dax för RUL, ska bli skojsigt och se om det är en tös eller pojk. Har redan två söner. Någon mer som ska på RUL imorgon? /Anna
    Hej hej! Ah men det är ju förståeligt. Det är många som hängt i tråden också men som inte skrivit men senare gjort sig till känna hihi. Välkommen tillbaks! Vad spännande med RUL, några härinne har ju redan gjort sina men det är många som har sitt kvar :) Jasså så ni ska kolla kön? Så spännande, vi kollade också när vi var på RUL, BM sa att det är en flicka men bara med 80% säkerhet... Men det blir ju till 100% säkerhet sen när dem föds :D

Belly: LYCKA TILL PÅ RUL IDAG!
  • elinnnnn
    den kära leken skrev 2010-03-18 10:11:57 följande:
    Hej alla!Har varit på tjänsteresa ett par dar men nu är jag här igen! Hoppas ni mår bra allihop!
    Välkommen tillbaka! Hoppas det gått bra på tjänsteresan! Jag mår bra iallafall :) Hur mår du själv?
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-03-18 10:12:24 följande:
    Morrn morrn!Ser att ni pratar bakning. Jag är en sån som bakar varje vecka, bröd eller fikabröd. Idag blir det nog nå småkakor!Ja så var det torsdag idag, vart tog denna vecka vägen?? Imorrn går jag in i v21- härligt!
    Jag älskar också att baka, men allt blir fel här i Saudi. Jag vet inte men recepten man hittar online, eller recept som man har bakat efter i flera år funkar inte här. Tråkigt :(

Åh v.21 redan!! Hihi jag säger grattis redan nu för jag kommer inte vara inloggad imorgon eftersom det är min makes enda lediga dag :) jag tycker också veckan gått otroligt snabbt, det gör ingenting i och för sig :)
  • elinnnnn

Men PREGGA då! Jag blev helt rörd av din "present" i min inbox. Så himlans gulligt av dig. Tack så jättemycket! *kramar*

• elinnnnn
    den kära leken skrev 2010-03-18 10:15:56 följande:
    Ganska trött. Men glad. Ikväll ska jag och kärleken på handledarkurs för att han ska ta körkort. Det ska bli spännande. Mest spännande att se hur det går att jag ska va handledare och han elev :)
    Haha ja jag kan förstå varför det känns spännande hihihi, men det ska väl inte bli några problem hoppas vi :) Hoppas han klarar det snabbt och smärtfritt :P Härligt med körkort ju
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-18 10:23:44 följande:
    Hihihi  tack så mkt, din fina text du skickade med din present rörde mig i hjärtat....tusen tack..blev så glad för dina varma ord..Kraam
    jadu, du visar ju verkligen att man inte ska döma en bok efter dess omslag eller en hund efter dess päls eller hur är det nu man säger? hahaha. många kramar tillbaks

Åh, jag har varit så uppslukad av tråden idag att jag helt glömt bort tiden OCH hårinpackningen jag hade i håret. Den har jag suttit med i typ en timme nu, tala om att mitt hår är hårt och stelt nu hahaha, bäst att gå och skölja ur kanske ;)
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-03-18 10:35:55 följande:
    Hej hej tjejer!Jag är helt inställd på att det ska bli måndag då jag har rul så jag missade helt att jag gick in i en ny vecka igår... hahahahaha Det har ALDRIG hänt förut då jag har stenkoll....Nu ska jag ner på stan och träffa några kompisar för att luncha... roligt! Ha en bra dag, kram!
    haha härligt när man kommer på det helt plötsligt :) grattis till ny vecka. vilken i ordningen är det? :)

Ha det så mysigt nere på stan! Önskar dig en lika bra dag själv :) Kram
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-18 10:40:47 följande:
    hihi tack så mkt....blir ju rörd här...*asg* glömde hårinpackningen?? ja du får la vara glad om håret sitter kvar på huvudet nu då =) hahahaha
    hahahah ja jag glömde helt bort det *fniss* men tur att det inte var hårfärg ;) jorå håret sitter kvar, det doftar gott av inpackningen och är mjukt och lent som silke, eller nåt :P
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2010-03-18 10:45:48 följande:
    Nehe nu ska jag städa!!får se hur mycket ja orkar;)Hmm skulle behöva färga håret har ett paket håfärg här hemme blont hmm va säger ni vågar man lr inte??
    jag skulle inte göra det, särskilt inte blondera pga det är så starkt. fast alla gör ju som dem vill :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10