• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Nallepuhmamma

Godmorgon!

Vaknade några ggr i natt av att jag kände mig pigg och hungrig *jobbigt*.
    Fick tvinga mig att somna om men gick upp tidigt iaf för det inte gick att sova vidare nu pga min jävla panik (Hatar det).

Kan inte någon av er blåsa bort denna j*vla snön nu så vi slipper möget och får barmark och värme?

Jaha dags snart att gå igenom räkningarna och bli x antal tusen fattigare

Får se om man kanske har råd att åka en sväng till Gekås/Ullared nästa vecka *Hoppas*

• SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-15 07:36:39 följande:
    Godmorgon!Vaknade några ggr i natt av att jag kände mig pigg och hungrig *jobbigt*.Fick tvinga mig att somna om men gick upp tidigt iaf för det inte gick att sova vidare nu pga min jävla panik (Hatar det).Kan inte någon av er blåsa bort denna j*vla snön nu så vi slipper möget och får barmark och värme?Jaha dags snart att gå igenom räkningarna och bli x antal tusen fattigare Får se om man kanske har råd att åka en sväng till Gekås/Ullared nästa vecka *Hoppas*
    Ja men nu går det fort! Jösses här försvinner snön i rasande takt!

Skoj med ullared, vi ska dit i april här!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-03-15 07:43:49 följande:
    Ja men nu går det fort! Jösses här försvinner snön i rasande takt!Skoj med ullared, vi ska dit i april här!
    Vad skönt. Vart bor du?
    Finns själv i skåne och här har kommit liiite mer faktist

Ja jag hoppas jag får med min man till ullared annars får jag med snällt vänta tills i April
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-15 08:01:56 följande:
    Vad skönt. Vart bor du?Finns själv i skåne och här har kommit liiite mer faktist Ja jag hoppas jag får med min man till ullared annars får jag med snällt vänta tills i April
    Jag bor västkusten! Vi har haft soligt i 2 veckor nu med runt nollgradigt! Så där det har varit skottat syns gräset nu! Sen tror jag snödjupet minskat med minst 20 cm!

Jag har tur som har en man som är med på allt jag ber honom om Han tycker det är helt ok att åka dit, och nu ska vi ju köpa prylar till Pyret, det tycker han ska bli skoj!
  • ssssssss8

Ni pratar om vår här har vi - 20 och träden är vackert vita SUCK!
    Det började så bra förra veckan med + 5 och solsken t.o.m regn en dag och snön försvann hur mycket som helst.
    Igår kom det meeer snö och idag som sagt -20grader brrrr.

Nalle puh mamma : Jag var också vaken i natt och var hungrig och pigg men tvingade mig att sova men det är ju inte det lättaste.

• elinnnnn

lillabambi: krya på dig

tOva: hoppas verkligen allt ordnar sig för er, jättejobbigt att behöva kämpa så för att få det man känner man har rätt till, men sluta inte kämpa tillslut brukar det ju ordna sig, det kan ju ta tid men det är det ju värt! Hoppas det lättar för er snart. kram

Puchelina: grattis till vecka 19 :)

BF: 100810 enligt RUL
  • puchelina88

Hmm är det någon som är öm där nere på skelettet innan musen??
    någon som förstår vad jag menar;)

• Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-03-15 08:04:49 följande:
    Jag bor västkusten! Vi har haft soligt i 2 veckor nu med runt nollgradigt! Så där det har varit skottat syns gräset nu! Sen tror jag snödjupet minskat med minst 20 cm!Jag har tur som har en man som är med på allt jag ber honom om Han tycker det är helt ok att åka dit, och nu ska vi ju köpa prylar till Pyret, det tycker han ska bli skoj!
    Min man jobbar så jag hoppas iaf han kan ta ledigt och han gillar ju att gå på shoppingrunda men har ett litet höftfel (Barnskada) så ibland orkar han inte riktigt

Här ska man också bosätta sig i bebishörnan av gekås
    Det är alltid massa folk där så jag lär fäktas med näbbar och klor haha.
    ssssssss8 skrev 2010-03-15 08:23:39 följande:
    Ni pratar om vår här har vi - 20 och träden är vackert vita SUCK!Det började så bra förra veckan med + 5 och solsken t.o.m regn en dag och snön försvann hur mycket som helst.Igår kom det meeer snö och idag som sagt -20grader brrrr.Nalle puh mamma : Jag var också vaken i natt och var hungrig och pigg men tvingade mig att sova men det är ju inte det lättaste.
    Hehe nej det går fasen inte somna om igen när ögonen står som kattakoddar och magen kurrar hihi.
    Ibland skulel man behöva en träklubba så man somnar
  • 060810

Schnappi är tillbaka! :)
    Har inte orkat med tråden på ett tag. Eller ja ganska länge....
    Har haft det jobbigt med min son som ska utredas för autism. Han är verkligen jobbig just nu och det är bråk hela tiden och skrik och gråt och kämpande med mat och sömn... Han tar på mina krafter helt enkelt. Ungen är ju bara 2 år (snaaart)...

Kräker fortfarande i stort sett varje dag. Idag har jag kämpat med en smörgås i 1 timme nu och 1/3 har kommit ner. Har inte kräkt upp något av den än, men det kommer väl... Så trött på att kräka och må dåligt. Är i v. 17 nu och det går i a f frammåt. :) RUL har jag den 25:e så det är inte alls långt kvar nu.
    Kände bebis första gången i lördags på tåget mot Helsingborg. :) Så härligt. :) Kände även en gång igår, får se om det fortsätter så nu.
    Hoppas jag orkar hänga här igen nu. Har mest hängt i foglossningstråden och hyperemesis tråden... där ligger mina problem just nu... fogarna och kräk... :(

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-15 08:45:14 följande:
    Hmm är det någon som är öm där nere på skelettet innan musen??någon som förstår vad jag menar;)
    jodå man har en fog där som kan trilskas, jag känner av den också, speciellt när jag står  och går en stund.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10