• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-16 08:38:18 följande:
    När tycker nu att man kan börja kolla och handla lite bebis saker??
    Precis när man vill!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    jag har börjat lite smått, haha eller ja jag har ju köpt spälsäng, vagn, fått skötbord-som jag dock inte vill ha. sen har jag köpt 3 dresser =)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-16 08:56:29 följande:
    jag har börjat lite smått, haha eller ja jag har ju köpt spälsäng, vagn, fått skötbord-som jag dock inte vill ha. sen har jag köpt 3 dresser =)
    såg att du blivit bannad i torsdags :P Då är vi två :P

Allt bra med alla idag ?
  • 060810
    Pregga skrev 2010-03-16 08:35:55 följande:
    Scnappiska du ta reda på kön?
    Japp jag ska försöka få reda på det i a f. :) Ungarna är så nyfikna här och vill veta. Men även jag. Men får jag inte veta så ska det antingen göras 3D ul eller köns ul och då får vi ju veta ändå.
    Jag tycker du ska ta med dig din dotter. Hon är väl 11 år eller nåt? Jag tror nog de släpper in henne, hon är ju så pass stor, det är ju inte som om jag skulle ta med Izabelle som är 3½ precis. :p
    Jag har 2 som slåss om att få va med på mitt ul, min mamma och min bästa kompis.. Svårt!!! De slåss om att va med på snittet med! :p
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-16 08:57:40 följande:
    såg att du blivit bannad i torsdags :P Då är vi två :PAllt bra med alla idag ?
    haha jaså? asg hur länge då å för vad?
    jag var inne på en tråd av misstag å såg en brud skriva att hon gjort  7 aborter å skulle göra fler om det krävdes då det bara var en oönskad slemklump! jag skrev då att abort ska inte användas som prev medel, å hon sa då att hennes kille hade ett barn sen innan som han inte ville ha eller veta av. å ångrade!! japp jag blev lite sne.
  • 060810
    Precis när man vill!! Jag köpte första kläderna samma dag jag testade positivt! :) Sen har jag dock inte handlat så mycket mer. Några fler kläder har det blivit men inte mer än så. Jag ska försöka hålla mig till efter jag fått reda på könet men allt ska va klart innan v. 30 för sen vet jag att jag inte kommer orka något shoppande. Knappt så jag tar mig fram som det är idag med mina fogar som gått sönder typ.. och mitt jäkla illamående..
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-16 08:58:58 följande:
    Japp jag ska försöka få reda på det i a f. :) Ungarna är så nyfikna här och vill veta. Men även jag. Men får jag inte veta så ska det antingen göras 3D ul eller köns ul och då får vi ju veta ändå.Jag tycker du ska ta med dig din dotter. Hon är väl 11 år eller nåt? Jag tror nog de släpper in henne, hon är ju så pass stor, det är ju inte som om jag skulle ta med Izabelle som är 3½ precis. :pJag har 2 som slåss om att få va med på mitt ul, min mamma och min bästa kompis.. Svårt!!! De slåss om att va med på snittet med! :p
    Jo min dotter e 11 år, men det stod på pappret att inga barn tillåts då dom ibland måste lämna tråkiga besked. Men jag ska försöka få med henne in. jag ska med ta reda på det å säjer dom inte på mitt rul så går jag privat!
  • SweetLilly

Ang ultralgud, speciellt 3D
    , så var det med på nyheterna härom dagen, att de råder folk att inte ta dem innan de kunnat klarlagt om det är farligt. De vet eg ingenting om effekterna av 3DUL för den är så mycket kraftigare än det vanliga.

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-16 09:18:26 följande:
    Ang ultralgud, speciellt 3D, så var det med på nyheterna härom dagen, att de råder folk att inte ta dem innan de kunnat klarlagt om det är farligt. De vet eg ingenting om effekterna av 3DUL för den är så mycket kraftigare än det vanliga.
    Men gu.....tur att man INTE gjort det då....
  • SweetLilly

Idag bär det av till MVC för lite provtagning och så ska jag få träffa läkaren och prata kejsasnitt! Spännande!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10