• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Vad dött det var här... vad gör ni tjejer?

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-03-15 12:37:09 följande:
    Vad dött det var här... vad gör ni tjejer?
    Jag har precis fått i dottern lunch,nu ska vi försöka sov lite middag Hon är ju hemma och hostar å snörvlar så hon behöver verkligen sova..men hon är inte lika övertygad =)
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-03-15 12:48:00 följande:
    Jag har precis fått i dottern lunch,nu ska vi försöka sov lite middag Hon är ju hemma och hostar å snörvlar så hon behöver verkligen sova..men hon är inte lika övertygad =)
    Usch stackars liten... hoppas hon blir bra snart. Inge roligt när barn blir sjuka {#lang_emotions_frown}
  • SweetLilly

Ska äta lite lunch här, har gjort en blomkålsgratäng med bacon, får hoppas den blir god
    Ska försöka att gå ut lite efter det, lapa lite sol

Lilla pyret väntas 100806
  • carohl

Åh vad gott det lät med blomkålsgratäng! Jag älskar blomkål...mums!
    Jag ska också ta och äta lunch nu, sen ska jag iväg och hämta min sessa i skolan.

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-15 10:45:46 följande:
    oj oj de va billigt;)vi ska köpa en vagn då vi får med bilbarnstol ska åka kolla på de efter rulet den 23;)
    heeh jo det va ett super bra pris! ska lägga in foton sen på den, ska bara vila en stund på lunchen, haha tänkte med vänta med att köpa vagn men detta va ett så bra illfälle så jag kunde inte vänta =)
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-15 10:48:34 följande:
    Jösses vad billigt. Har du bild?Ska själv köpa vagn kommande månad eller månaden därpå då jag måste ha syskonvagn pga lillen här e ju liten då mini föds
    hihi jag ska lägga i bild lite senare idag måste bara vila en liten stund....e så trött...
    SweetLilly skrev 2010-03-15 10:51:42 följande:
    haha att du aldrig lär dig! Billig vagn, jag tyckte vi gjorde ett kap när vi köpte vår för 1500
    haha ja aa jag vet...asg får undvika sådana trådar helt enkelt....:) min väninna var i stort behov av pengar nu å jag en vagn, så jag hade tur =)
    carohl skrev 2010-03-15 10:54:27 följande:
    Jag längtar ihjäl mig tills vi ska köpa våran vagn, det ska vi göra efter rul:et. Och det är om 7 dagar!! Weeehooo Jag har sett Pregas vagn och den är verkligen jättefin!
    hehe tack gumman, ja jag e mkt nöjd med den =) hihihi
  • Bubbis10

haha eller skitsamma, jag tar bilder nu å vilar efter det. Måste ju visa mitt fynd =) med insats, paraply,skötväska å allt :)

• t0va

Hade möte med handläggaren för hemtjänst nu, gick jättebra tror jag. Jag ska i alla fall få tid varje dag för att få hjälp att värma lunch. Vet inte hur lång tid men det kanske räcker för att koka pasta och sånt. Så jag slipper färdigmatlådor som legat i kylen en vecka, eller frysfärdigmat.

Så förhoppngsvis så kan jag börja äta mat som funkar, dietisten ringde också för hon insåg att det var lite akut, så på fredag ska jag dit. Ska bli skönt att få veta hur jag ligger till matmässigt om det är så att jag måste äta annat eller hur jag ska göra. Kanske kan få andas ut lite nu.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10