• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-15 08:45:16 följande:
    Min man jobbar så jag hoppas iaf han kan ta ledigt och han gillar ju att gå på shoppingrunda men har ett litet höftfel (Barnskada) så ibland orkar han inte riktigt
    Ok, ja då är det klart det blir lite jobbigt, Jag har ju också problem med att gå, så jag ska försöka fixa rullstoll tills vi ska till Gekås.

Vi ska åka mitt i veckan innan löning, så då brukar det ju vara lite lugnare iaf!
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl

God morgon tjejer!

Vilken härlig dag det är idag och jag är ledig! {#lang_emotions_laughing} Skönt efter att ha jobbat extremt mycket veckan som var...
    Vad är det jag läser? Har ni fått mera snö? Men gud va tråkigt! Våren ska ju vara på väg nu... här i norrland verkar den vara det iaf (peppar peppar...)
    Min karltog just bilen till gbg där han skulle dit på jobbmöte, jag skulle ha följt med och träffat Pregga men kunde inte då jag jobbar imorgon {#lang_emotions_frown} Får åka och träffa en annan gång.

puchelina88 skrev 2010-03-15 08:45:14 följande:
    Hmm är det någon som är öm där nere på skelettet innan musen??någon som förstår vad jag menar;)
    Pullbenet har jag också ont i ibland inte just idag men jag har haft helvetes ont, dock så har det släppt nu som tur är. Inge farligt dock bara oskönt...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl

Puchelina88: Grattis till din nya vecka {#lang_emotions_smile}

• Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-03-15 09:00:41 följande:
    Ok, ja då är det klart det blir lite jobbigt, Jag har ju också problem med att gå, så jag ska försöka fixa rullstoll tills vi ska till Gekås.Vi ska åka mitt i veckan innan löning, så då brukar det ju vara lite lugnare iaf!
    skönt här blir det tidigast på fredag vi åker.
  • Bubbis10

Såå e man tillbax efter att ha vart bannad sen i tors! Å nej jag blev inte det pga jag vart onödigt otrevlig, haha
    asså en brud skrev en tråd om att hon hade gjort 7 aborter å skulle göra fler om det krävdes för det var bara en oönskad slemklump ändå.

å ja jag blev lite smått irriterad!

men men nu e jag inne, å går idag in i V 19 :)
    wiiii

Köpte barnvagn igår, ett riktigt fynd. En Emmaljunga med alla tillbehör, en snygg skötväska fr baby proffsen, allt för 600 kr å i nyskick.
    haha hon hade dåligt med pengar..Japp jag e supernöjd :)

Nu ska jag rusa iväg, å göra ärenden....kram på er....

• puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-15 10:39:33 följande:
    Såå e man tillbax efter att ha vart bannad sen i tors! Å nej jag blev inte det pga jag vart onödigt otrevlig, hahaasså en brud skrev en tråd om att hon hade gjort 7 aborter å skulle göra fler om det krävdes för det var bara en oönskad slemklump ändå.å ja jag blev lite smått irriterad!men men nu e jag inne, å går idag in i V 19 :)wiiiiKöpte barnvagn igår, ett riktigt fynd. En Emmaljunga med alla tillbehör, en snygg skötväska fr baby proffsen, allt för 600 kr å i nyskick.haha hon hade dåligt med pengar..Japp jag e supernöjd :)Nu ska jag rusa iväg, å göra ärenden....kram på er....
    oj oj de va billigt;)
    vi ska köpa en vagn då vi får med bilbarnstol ska åka kolla på de efter rulet den 23;)
  • Nallepuhmamma
    Såå e man tillbax efter att ha vart bannad sen i tors! Å nej jag blev inte det pga jag vart onödigt otrevlig, hahaasså en brud skrev en tråd om att hon hade gjort 7 aborter å skulle göra fler om det krävdes för det var bara en oönskad slemklump ändå.å ja jag blev lite smått irriterad!men men nu e jag inne, å går idag in i V 19 :)wiiiiKöpte barnvagn igår, ett riktigt fynd. En Emmaljunga med alla tillbehör, en snygg skötväska fr baby proffsen, allt för 600 kr å i nyskick.haha hon hade dåligt med pengar..Japp jag e supernöjd :)Nu ska jag rusa iväg, å göra ärenden....kram på er....
    Jösses vad billigt. Har du bild?
    Ska själv köpa vagn kommande månad eller månaden därpå då jag måste ha syskonvagn pga lillen här e ju liten då mini föds
  • SweetLilly
    haha att du aldrig lär dig!

Billig vagn, jag tyckte vi gjorde ett kap när vi köpte vår för 1500
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl

Jag längtar ihjäl mig tills vi ska köpa våran vagn, det ska vi göra efter rul:et. Och det är om 7 dagar!! Weeehooo {#lang_emotions_laughing}

Jag har sett Pregas vagn och den är verkligen jättefin! {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10