• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Va goa ni är tjejer!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Bubbis10

Finns en låt som går såhär

lyckliga gatan den finns inte mer, den har försvunnit från vårat kvarter...lalallaal

jag har ändrat lite i texten just i denna stund.

Lyckliga tråden den finns inte mer, alla e borta , jag ser inte mer??

hahahahaahah
    Tjejer Ryck upp er nu =)

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-15 17:36:53 följande:
    Finns en låt som går såhärlyckliga gatan den finns inte mer, den har försvunnit från vårat kvarter...lalallaaljag har ändrat lite i texten just i denna stund.Lyckliga tråden den finns inte mer, alla e borta , jag ser inte mer??hahahahaahahTjejer Ryck upp er nu =)
    jo det har gått lite segt nu den senaste tiden men det kanske är våren, man har inte tid att sitta här
    Jag tror t.o.m jag brände mig lite på kinderna idag när jag satt i solen!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-15 17:42:44 följande:
    jo det har gått lite segt nu den senaste tiden men det kanske är våren, man har inte tid att sitta här Jag tror t.o.m jag brände mig lite på kinderna idag när jag satt i solen!
    haha jo jag ser detta, jag har ju vart bannad därav min frånvaro....undrar var den kära leken, Knyzzel,elinnn m fl e ?
    åå va mys å få lite sol på kinderna....det var ett härligt väder idag..{#lang_emotions_smile}
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-15 18:00:38 följande:
    haha jo jag ser detta, jag har ju vart bannad därav min frånvaro....undrar var den kära leken, Knyzzel,elinnn m fl e ?åå va mys å få lite sol på kinderna....det var ett härligt väder idag..
    Ja jag satt ute i över en timme, såg att syrenhäcken hade börjat att knoppa sig och såg t.o.m en fjäril tror jag! Helt underbart!
    Grävde fram mina blommor jag har i lådor under snön, så kanske de går att plantera till midsommar iaf, haha.
    Lilla pyret väntas 100806
  • lillabambi

Hello brudar:)
    kikar in och säger hej :)
    Inte helt frisk än men febern har försvunnit så nu har jag bara en jädra förkylning att dras med. Tröttare än tröttast i kroppen. Inte lätt alla gånger :)
    Tur man har en go son och sambo som förgyller dagarana när dom e mörka :)

• augustibarn10

Imon är det dags för RUL :) Längtar så! Både jag och maken har tagit ledigt från lunch så vi ska äta tillsammans innan vi ska på ultraljudet vid 13.30 och efter det så ska vi gå på stan och mysa och kolla på bebissaker :)

• the jeryds

Hej tjejer, har inte vart så jätte aktiv.
    Var på rulet idag, allt gick bra, bebis var precis som jag har föreställt den. Mycket gosig. Nussade med sina händer vid örat och sög på tummen, totalt oberörd av yttre stimulans när vi försökte väcka den- Var vaken i början och rörde sig fint :) Känner puttar tydligt idag, nästan som att den visste att vi skulle ses och tuffade sig =) KUL att det äntligen blir så tydligt. häftigt att se den röra sig på skärmen samtidigt som man kände rörelserna. Blev flyttad till 15 augusti. Fortfarande vecka 19. =) 5 mån kvar idag.

• ULE

I Skåne känns det som att våren kanske ska ta o titta fram, sol o snön smälter :)

Igår så kunde man se hur bebisen var aktiv, magen rörde sig :) Känns lustigt fast man har ett barn sen innan, men hur pass tidigt den lille gör sig till känna. Nu vill man att tiden ska gå fort.

• Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-15 20:22:19 följande:
    Hej tjejer, har inte vart så jätte aktiv.Var på rulet idag, allt gick bra, bebis var precis som jag har föreställt den. Mycket gosig. Nussade med sina händer vid örat och sög på tummen, totalt oberörd av yttre stimulans när vi försökte väcka den- Var vaken i början och rörde sig fint :) Känner puttar tydligt idag, nästan som att den visste att vi skulle ses och tuffade sig =) KUL att det äntligen blir så tydligt. häftigt att se den röra sig på skärmen samtidigt som man kände rörelserna. Blev flyttad till 15 augusti. Fortfarande vecka 19. =) 5 mån kvar idag.
    Grattis till ett lyckar Rul...=) va glad jag blir för din skull, hehe jag har inte kännt min lilla såå tydligt som innan men tycker att jag känt ngt litet som en hand kanske....men ska till Mvc på fre å prata med dom, sen e det mitt Rul den 25 mars =) 15 aug? hehe samma dag som mig...hihihi
    lillabambi skrev 2010-03-15 18:40:05 följande:
    Hello brudar:)kikar in och säger hej :)Inte helt frisk än men febern har försvunnit så nu har jag bara en jädra förkylning att dras med. Tröttare än tröttast i kroppen. Inte lätt alla gånger :)Tur man har en go son och sambo som förgyller dagarana när dom e mörka :)
    Undrade just vart du tagit vägen? igen..hahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10