Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-05-19 18:43:46 följande:
    hoppas de gick bra med info från fr :)Jag njuter jag oxå älskar att sommaren är här/påväg! :)
    hihi jodå jag fick svar, å blev mkt nöjd med dom.{#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-19 19:02:43 följande:
    hehe glad för din skull :D
    tack så mkt ;) hihi
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-19 19:53:45 följande:
    hehe tack för svar Mandy :) För det låter som alla har typ samma cm som antal veckor typ :P jag fick se kurvan o jag låg lite lite under "normal" men ändå inom gränserna :)
    hihi gumman jag hade 24 i v 26 :) å det var perfekt enl kurvan :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-19 20:01:47 följande:
    jag hade 28cm i v 26 Så det är väldigt inviduellt också.Har suttit ute nästan hela dagen, känns i huden!Nu ska jag sätta mig vid tvn med lite vindruvor
    men låg inte ditt sf mått lite högt?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-19 20:05:17 följande:
    Tack tjejer vad ni är söta :) :) Man blir nervös för minsta lilla :P
    haha jo man blir ju det :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-19 20:01:47 följande:
    jag hade 28cm i v 26 Så det är väldigt inviduellt också.Har suttit ute nästan hela dagen, känns i huden!Nu ska jag sätta mig vid tvn med lite vindruvor
    försvinner mina inlägg?????

låg inte ditt sf lite högt?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-19 20:22:03 följande:
    sitter o kikar babykläder på nätet galet lite de finns av de... nytt alltså..
    åh va skoj, man hittar ju så mkt fint :) hihi
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-19 20:32:44 följande:
    nja i övre kurvan sa BM, men inget onormalt.
    ok, hihi jag e ngt förvirrad idag kan jag ju säja...glömmer saker hejdlöst idag...har mkt å tänka på...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-19 20:40:07 följande:
    jo det verkar ju höra till också hehe. Jag är helsnurrig. Ska försöka att komma ihåg mitt TUL jag har på tisdag, det är svårt bara det haha
    haha men idag har varit extremt....tul?
  • Bubbis10

tjejer...idag känner jag mig lite låg...fundersam så lite pepp hade uppskattats...suck om det känns rätt såklart, japp det e en enda känslo storm här, jag drog ju till mitt x.....å det VAR en försäkran om att han kommer hålla sig borta, han skulle i vanliga fall slagit tillbax....men nu e jag gravid, så det han kommer göra nu e det jag bett han göra-hålla sig borta....å det e ju det jag vill, så varför känns det då samtidigt tungt å förvirrande??!!

vill han vara med på förlossningen? vill jag att han ska vara med osv....ååhh så mkt tankar, skit asså...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10