Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag har så ont i höften på nätterna att jag snart går som en zombie på dagarna eftersom jag inte kan sova.
Vaknar kl kl 1 och hoppas att det är morgon och då är det ju några timmar kvar ännu av natten
Jag jobbar varannan vecka och denna vecka har jag då varit hemma. Jag ringde till rådgivningen och sa som det är att jag inte kan sova och undrar då hur smart det är att jobba nästa vecka, jobbar i småbarnsgrupp+ att jag sen har två barn hemmavid som också behöver en någotsånär pigg mamma.
Kom efter ett höftbälte det hjälper och på måndag morgon ringer du igen om det inte hjälpt.
Jag hämtade bältet och hade sammandragingar den halvtimme som jag hade på bältet och jag menar sammandragningar hela den tiden.
Jag ringde igen och frågade barnmorskan om jag fortfarande ska ha bältet då det känns så?
Då säger hon ja, det ska du, inte kan du ha sammandr. det är nog bara för att det spänner över höften ta en panadol och lägg dig och vila.
Ta panadol till natten också då frågade jag att ska jag köra med panadol nu då hela graviditeten för jag vill verkligen inte äta värkmedicin i onödan.
Nej fick jag som svar.
Så nu har jag gett upp hoppet om att jag ska få någon sjukskrivning så jag kommer att jobba nästa vecka jag kommer inte att använda bältet för jag vet att det är sammandr.
Sova kommer att vara min dröm men det stannar där och så är jag slutkörd i slutet av maj när mitt kontrakt upphör.
Barnen kommer att lida av jag är trött för jag orkar inte mer än 8 h när jag inte får sova men det är ju så vårdpersonalen vill ha det .
Kommer inte söka hjälp där i fortsättningen iaf.
Jag är arg, besviken, ledsen...
Orkar verkligen inte stå på mig mer nu jag är så trött zzzzzzzzzzzzzzzz...........