Inlägg från: ssssssss8 |Visa alla inlägg
  • ssssssss8
    Pregga skrev 2010-08-15 16:15:21 följande:
    ÅÅÅHHHH Grattis gumman, va roligt å höra :) bamsekram till dig, å SKKKKÅÅÅÅÅLLLLL ta mig tusanSkålSkål
    Tack! Äntligen är vår väntan över.
  • ssssssss8

Grattis carohl!

Sitter här och läser med spänning, det är ju på gång för var och varannan här lycka till med era värkar!

Sitter och ammar bebis som ligger och ser upp på sin mamma

• ssssssss8
    Pregga skrev 2010-08-16 16:23:53 följande:
    ÅÅhhh men så mys det låter ju, vill åxå...hihihi ja visst e det spännande, man bara väntar varje gng man loggar in nu på nåt nytt, nu börjar mina värkar igen å fortsätter det som igår så åker jag in senare ikv..
    Åhh lycka till! Har du tillgång till något badkar?
  • ssssssss8
    Pregga skrev 2010-08-16 16:30:47 följande:
    hihi tack, men hoppas det tilltar först, som igår typ..då hade jag ONT! jo jag har badkar men inte ron i kroppen å sitta still...haha men som sagt, har bara lite små värkar nu, blir det som igår om en stund då åker jag in, annars så väntar jag fint igen.
    Tappa upp varmt skönt vatten och hoppa dit! Det gör så att du slappnar av i livmodern och kommer igång ordentligt!
    Bm menade att det var det slutgiltiga för att jag skulle komma igång och tack vare badet som min förlossning gick fort!
  • ssssssss8
    Pregga skrev 2010-08-16 16:39:59 följande:
    Jaså? men jag har inte ro i kroppen att sitta i ett bad så...blir stressad av det, hm..aså sen rinner det flytningar här nu-URK!
    Ok jag satt 1 h på förmiddagen och 1 på eftermiddagen lyssnade till lugn musik och bara njöt men när jag steg upp AAAAAJJJJJ!!!!
  • ssssssss8
    Perssonlund skrev 2010-08-16 16:46:23 följande:
    Ååå jag som älskar att bada... Kanske ska börja ta ett bad om dagen iallafall... Så mysigt att bara ligga en liten stund till lugn musik. Men det kanske inte hjälper om inget har startat än? Aja men det spelar ingen roll tycker det är så skönt efteråt iallafall =) ...

Kan svettningar utan att ha gjort något samt dålig i magen vara ett tecken på att det börjar närma sig?
    jAG HADE ABSOLUT INGA VÄRKAR MEN ÖPPEN 3 CM FÖR JAG VAR JU SJUK PÅ NATTEN INNAN FÖRSTÅS
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10