Vi fortsätter, Bf aug 10
Vet ni tjejer att nästa vecka blir tråden gammal! Om det är så att det är tre månader man kan ha gång en tråd.
När nästa tråd går ut har några av oss vår bebis i famnen
.
Vet ni tjejer att nästa vecka blir tråden gammal! Om det är så att det är tre månader man kan ha gång en tråd.
När nästa tråd går ut har några av oss vår bebis i famnen
.
Ok då är det ingen fara med vår tråd då ![]()
Speciellt när jag lägger mig ner på kvällen så detta barn kommer att bli som dom två andra, vaken det mesta av dygnet men ändå ser jag fram emot det
Det ska vara såå roligt jag bara längtar ihjäl mig ![]()
Grattis Sofie och Laura!
Jag hade inte kännt några rörelser igår nästan och lika lungt inatt så när jag vaknade imorse så kände jag att nu måste jag få bebin att sparka men icke ingen ting hjälpte, så jag ringde till BM och hon sa att jag slipper direkt och kolla.
Det var så härligt att höra de underbara hjärtljuden!
Starka var dom också så jag fick lugna mig och idag har den lill* rört sig mycket.
Är det någon annan som märkt av att bebisen rör sig mera när man sitter i solen än annars eller är det bara jag som känner det så?
Nu är jag sjukskriven p.g.a sammandragningar gick in i vecka29 igår så det är lite tidigt för bebisen ännu att titta ut, men jag har ju ansträngande jobb också barnskötare barn mellan 1-4 år mest 2 åringar.
Sammandragningarna är hårda och liksom lite "stegrande" vet inte riktigt hur jag ska förklara och ibland har jag rejäl mensvärk.
Jag ska på extra kontroll imorgon till min gynekolog så då får jag se vad han har att säga.
Undrar när det är okej att födas i vilken vecka utan komplikationer?
Ljud från magen har jag bara när jag druckit jättemycket och andas djupt då bubblar det i övre magen det gör det aldrig i normalt tillstånd, men inte bubblar det annars.