Vi fortsätter, Bf aug 10
Tack för era svar ! kanske det är normalt att ha ömt i magen då det är min tredje graviditet och jag är så nojig förstår mig inte på mig själv ju!
Tack för era svar ! kanske det är normalt att ha ömt i magen då det är min tredje graviditet och jag är så nojig förstår mig inte på mig själv ju!
Glukosbelastning! Har någon av er varit på den? hur går det till i såfall? jag ska på onsdag morgon.
Jag har idag varit på ul, allt såg bra ut "pust", så du får ha dina sammandragningar sa han till mig
Bebis vägde 1700 g nu och slutvikt skulle landa på 3300g men få se hur det går, isåfall är detta minsta barnet jag fått.
Fostervatten mängden var också normal.
Glukosbelastningen var jag på idag och det gick bra! men inga svar vet jag ju ännu förståss tar väl 2 dgr innan jag vet dom men gyn sa idag till mig att barnet är så litet så det är ingen risk att jag skulle ha för höga socker värden! SKÖNT!
Vad är GBS för något och hur upptäcks det?
Jag var på sockerbelastningen i förra vecka och igår fick jag svaren när jag var till Min Bm och hon sa att sista värdet som ska vara under 8,6 hade jag 9,1 "trist" så nu blir det sockerkurva här hemma+ en massa extra kontroller blä!
Annars mår jag jättebra och fick min mammalåda igår full med en massa bebisaker jag ska fota sen här och sätta in lite bilder det var så fin vinteroverall i den!

Nu är alla foton av min mamma låda upplagda för den som är intresserad!