Vi fortsätter, Bf aug 10
Så låg våran lille ska det vara
Så låg våran lille ska det vara
Bubbis. Varför sover inte din lille på magen vill han inte eller vill inte du undar bara hos oss har vi sovit på mage sen han var två mån ca.
Nu denna vecka lät jag han sova på rygg första gång och tadaa han sover mycket bättre förut har jag haft så som sagt på mage eller sidan och då har jag vikt täcket så att han inte ska svänga sig till rygg för jag var rädd för kräk som fastnar i halsen eller nåt.
Lite onödigt att skriva ut allt men men....alla gör som de vill tycker hur som helst att ingen ska ta ifrån en glädjen med en gravidetet alla gravideter är unika i sig, ingen är den andra lik och sen kommer ju syskonen ha en lekkamrat vid sidan hela tiden.
Ett barn ångrar man aldrig men man kan ångra att man inte fick barnet, (min åsikt!)

i hela norden menade jag
Har våran tråd dött ut ? Hur går det med bubbis är allt bra med dig skriv gärna i min inbox ifall du läser om du vill.
Här kryper vi för fullt och börjat han har också börjat ta sig upp det är så roligt att se han utvecklas.
Nätterna sover han fortfarande dåligt men kanske han ändrar den biten snart ammar 3 ggr / natt dessutom.