Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

augustibarn10 skrev 2010-06-03 16:40:32 följande:
    Nu har jag gjort egen marinad för första gången :) Hoppas att vi kan äta köttet bara :P Håller på att förbereda maten tills imon då jag tar examen :D Går även in i vecka 30 imon så dagen kan ju inte bli annat än bra :)
    Hej,
    tänkte på dig förut för det va väl du som hade skolios med? jag blev remmiterad nu till narkosläkaren för att få hjälp med bästa bedövning osv, får la se vad han säjer. den där med SPRUTOR på varsin sida som jag tänkte ta ska man ABSOLUT INTE TA!!!
    dom har i princip slutat med den helt då barnet blir så slö å mår jättedåligt av morfinet.
    så den blir det absolut inte.
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-03 16:40:35 följande:
    Nu måste jag panikstäda! Jag har inte lyft ett finger idag här hemma förutom att tvätta och det sköter ju sig självt, ahaha... snart kommer min karl hem så jag ska laga mat också man vill ju vara en "bra fru" hahahaha
    hahaha jaa kan ju inte se ut som om att man slappat heeela dan ;)
  • Bubbis10
    augustibarn10 skrev 2010-06-03 17:02:42 följande:
    Pregga: Okej. Fick du remiss dit från bm lr vem pratade du med?
    ja hon skrev en remiss till läkaren som i sin tur kommer kontakta narkosläkaren sen får jag en tid...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-03 18:28:49 följande:
    ja vi har funderat på att åka, men vet inte hur mycket som visas från spec.bb?
    ok, mja det vet inte jag heller faktiskt, men det blir la nästa tors här :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-03 20:09:59 följande:
    få se då om vi syns
    hihi kanske vi gör :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-06-04 09:59:48 följande:

Idag blir det andra gången jag o sambon ska på föräldragrupp... Kl ett börjar det och jag längtar som en tok, var så skoj sist!

Har dragits med ett otroligt illamående i ett par dagar nu. Kräktes typ fem ggr igår. Bara jag såg nå mat så var de dax o huka framför toan... Uscha :( Idag har jag fått i mig lite yoghurt som sitter kvar.. Känner av lite illamående men inte så att jag behöver kräkas.

Igår skulle jag till bvc med min 4 åriga son på kontroll mäta o väga kolla syn och hörsel vi hade bokat tid kl 13.00 men när vi väl hade tagit oss dit (cyklade) så visade de sej att hon inte var där och ingen hade hört av sej om det heller riktigt dålig stil :(

Nu har jag gnällt klart och jag hoppas det är bra med er? Kramar{#emotions_dlg.flower}

Samma här, började med ränneskita igår å sjukt illamående idag....urk, kan inte ens titta åt mat idag utan att det växer i munnen å jag får äckelkänsla...vad e detta?
    caroshl sa på tel nu att du haft likadant däravb att jag tog mig ork å logga in, MÅR ILLA!! å skiter batterisyra....

E det ngn mer här inne som upplever detta?
    puchelina88 skrev 2010-06-04 20:27:47 följande:
    Hejsan tjejer!
    Hoppas att allt är bra med er!?
    Sj så fick man reda på i dag av bm att man hade bakterier i urinet:(
    käkar pencelin nu!!
    Kan det vara GBS?
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-05 09:41:51 följande:

hej på er!

Ang bakterier i urinen, det har jag ibland men gången efter kan det vara borta och då har de alltså syftat på UVI. Har dock fått en penicillinkur.

Godmorgon stumpan :)

jo det kan ju vara så enkelt som uvi, saken e denna att GBS i sin tur utvecklas till uvi, men det talar dom om isåfall.
    nåja nu har jag fått för mig att jag behöver 70.000 kr....vill ha nya tuttar å läppar, hahahaha
    kanske e en fix ide jag fått nu, man känner sig inte direkt som en hot mama!! haha
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-05 10:33:13 följande:
    Jo klart man känner ibland att man skulle vilja se snyggare ut, men jag är lite emot skönhetsoperationer. Ofta ligeger problemet hos personens psyke, inte i kroppen. Ofta är de som opererar missnöjda av fler skäl än rent fysiska.. många som börjar slutar inte utan fortsätter att förbättra och förbättra.
    jo jag vet, men jag skulle aldrig göra det för ngn annans skull än min egen. å jag skulle inte fortsätta, jag utvecklades ganska så sent, typ 14 år så fick jag boobs, å sen blev jag gravid som 15 år å blev tvungen att ta bort det...vilket var mkt jobbigt då men som jag inser idag va det enda rätta, skulle dock aldrig sätta mig i en sådan situation igen, men jag bodde inte hemma utan med min kille å hade ingen som talade med mig om var man skaffade skydd mm. å just då så var jag inte klar i utvecklingen å den grav skyndade på det hela sjukt fort, jag fick jättebomber. sen efter dottern å ammande så blev dom jättesmå å nu stora igen, asså läpparna e inget som jag fun derat på så mkt, utan just brösten å det är för att kunna trivas med mig själv, vill kunna ha på mig en söt bh, eller bikini, kunna ta av mig på överkroppen utan att må dåligt inför min partner. visst e det psykiskt, men jag vill ju samtidigt trivas med mig sj, å jag skulle inte göra större, snarare förminska å lyfta upp. fylla ut lite, inget porr stuk överhuvudtaget. å jag skulle inte fortsätta med ngt annat, som sagt just läpparna e bara en fundering men inget jag känner att jag måste, har ganska så fylliga läppar redan :)
  • Bubbis10

Lillabambi

jag har åxå mått rejält illa i ett par dagar men börjar koppla det till värmen? jag e ju KOKHET!
    känns som om jag brinner upp å då börjar illamåendet komma.
    sen batterisyran, jag har ju utan tvekan druckit 3 liter mjölk om dagen å funderar på om det e laktosen? kanske man e lite känslig.....

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-05 12:28:29 följande:
    Nu säger jag inte att du är sån, men det du säger säger alla De ska baaara göra dte en enda gång, för sin egen skull. Men när man sitter där nyopererad och ser fler brister, ja då fortsätter dte.

Sen ska man  ju ha i åtanke att sätter man in nya bröst ska de förnyas vart 15e år.

Sen får jag bara säga att opererade läppar är dte fulaste jag vet! För det syns så jäkla väl! Så jag hoppas du kan vara nöjd med dina naturliga.
    jo jag vet att det e ett mkt vanligt fenomen att man fortsätter om man väl börjat! samma med tatueringar, mkt sällan man gör en utan att sen göra fler, jag har 4 st å ska göra 2 st till :) va det gäller läppar så hade jag inte tänkt å se ut som en guldfisk, haha å det e inget jag ens e säker på att jag vill göra, men brösten-japp det vill jag....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10