Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-06-03 13:20:01 följande:
    ja de är vidriga..sen att de kan ha massa sjukdomar gör  ju inte saken bättre!! Vi har himla mycket rådjur och älg här så det är väl de som drar hit dem, sen tar katterna med sig det in..brr..
    ja men det e ju det, de små asen...parasiterar å sen ska man bli sjuk med. Grr
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-03 13:35:32 följande:
    pregga tack för ditt svar. har den senaste timmen googlat lite om det här med sätesbjudning så känns lite lugnare. jag får ta det som det kommer, förhoppningsvis så vänder hon på sig själv :)
    Så lite, skönt att du e lite lugnare nu, å om det e till ngt tröst så gillar min prins åxå å sitta upp :) det sa dom när jag va uppe akut förra veckan att det stod i min journal att han sitter i säte, visst blev jag med till en början orolig men inte längre..
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-06-03 14:01:55 följande:
    jag bad ju om ursäkt när jag skrev länken och nu lämnar jag denna gruppen
    oj,va verkeligen inte meningen att du skulle ta så illa upp, klart du inte ska lämna för det??!!
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-03 14:08:23 följande:
    Läskigt med fästingar! Förvånad
    Tur att du fick bort den lilla rackaren...
    hahahaah lille rackaren :) mm...vad menar du nu ?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-03 14:12:13 följande:
    pregga lycka till hos bm.
    Heej, tack så mkt :) nu e jag hemma, å mina värden å kurvor på sf mått e perfekta, ligger exakt på kurvan, 27-28 sen blodtryck som var bra.
    hjärtljud låg 136. hihi
    sen tog vi upp detta med att jag har skolios då jag fick ett försök med EDA sist med dottern å dom vågade bara sätta den en gng då det finns större risker, dom satte den såklart fel då det e svårt å hitta på mig..såå nu har hon skickat en remiss till narkosläkaren som ska göra en bedömning vad det nu innebär....

sen imon bitti så ska jag lämna in urinprov som inte varit oroväckande innan tydligen då mitt gbs värde var så otroligt lågt, det kan inte skada bebis alls under grav utan vid förlossningen därav att man ska få ab samtidigt vid födseln, dom har lagt in det så det e d första man ser i min journal att jag ska ha det.

Mandy-kul att du stannar trots allt, vi har alla våra dagar vi hormonstinna kvinnor....haha 
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-03 14:17:36 följande:
    Tjejer! Jag måste berätta för er vad som hänt mig!
    Jag ville bara gömma mig igår, fasen vad ful jag känner mig. Jag har fått en hemoroid!! Jag har aldrig nånsin i hela mitt varit med om detta förut! Jag är bra fåfäng så jag ville bara döööööö.... Jag berättade för min sambon efter mycket om och men. Jag sa: det har hänt en sak... Gråter
    Han blev förskräckt! Frågade mig vad det var och det var efter en stunds tjat då jag berättade för att jag hade ångrat mig att jag ens öppnat truten.
    Han skrattade antagligen av lättnad och sa att det inte var väl nån fara. Jag blev arg och sa att det är väl inte du som är äcklig i baken utan jag!
    Sen säger han med ett smile på läpparna: vill du att jag ska undersöka dig? Då kunde inte ens jag hålla mig för skratt, hahahaha...

Aja idag har jag varit och handlat medel för att min lilla vän som min sambo kallar den för ska slaktas!
    du e ju såå rolig, som jag sa när jag såg min, å vik hädan du hemska hemmorojd-du är inte välkommen, den hånflinade elakt tillbax....den e kvar! hahahhahhahahhhahahha
  • Bubbis10

sen e det nu ett faktum att min prins inte gillar dopplern, han kickade till rakt på den ordentligt, å nu har han visst lagt sig ner lite med huvudet, innan har han suttit upp hela tiden :)

• Bubbis10

För er som ska föda på Östra sjukhuset kan jag tala om att dom fr tors som idag å 3 torsdagar framåt så har dom öppet hur för studiebesök på BB.
    klart så ska vi dit, å tydligen så har dom byggt om hela BB så allt e helt nytt sen 1 år tillbax....

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-03 16:33:40 följande:
    Åh vad härligt! Kanske är därför foglossningen är borta som vi pratade om tidigare Glad Hoppas min lilla har vänt sig till nästa vecka då jag ska dit!
    elinnnnn skrev 2010-06-03 14:35:28 följande:
    mandy: det händer oss alla. jag är glad över att du stannar kvar! kram

carohl: haha lycka till ;) ha det så roligt med handlandet ;)
    Tack handladet gick mycket bra och när vi hade handlat klart så var det grillbuffé utanför affären som man fick gå och plocka, mums vad gott det var! Som avlutning fick man en mugg med nötter och bär och läsk....mums!

Jag köpte mig ett par skyhöga skor, haha jag måste sluta med detta! Nå för att jag använder höga skor nu under graviditeten men inte skyhöga. Jag köper de och har i tanken att jag ska inte vara gravid om 83 dagar hahaha....
    jo det kan ju vara exakt så som du sa ju :)  skor älskar jag men å shoppa, det kan man inte få för mkt av asså...:) men jag går dock inte i höga just nu ;) men det kommer...hihi
    grill plock, MUMS nu kurrade magen just till...hm, vad ska man laga ida då? förslag?
    carohl skrev 2010-06-03 16:34:16 följande:
    Usch jag tror min vill och va kvar men den jäveln ska bort! Om det är det sista jag gör....
    haha carohl the butcher, *asg*
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10