Malten skrev 2010-05-31 21:39:52 följande:
Hej på er! Jag var ju inne akut pga liten blödning i ons, gjorde sen kholoskpi i tor pga misstanke om cellförändringar. Läkaren sa att det skulle blöda lite den dan och dan efter och det gjorde det också fast väldigt sparsamt. Det kom inget alls i helgen, men nu idag har jag fått ljusbruna flytningar igen. Pratade med en bm och hon trodde det var från i torsdags (brunt betyder ju gammalt). Kan inte sluta noja mig ändå...får väl se om det fortsätter imorn och isf ringer jag igen. alltid ska det vara nåt... i övrigt har min foglossning blivit väldigt mycket bättre, jag som bara trodde det skulle gå utför. Nån som varit med om liknande?
det stämmer dock som hon säjer, brunt blod är gammalt å antagligen rester fr din undersökning. Förstår dock att du blir orolig,kolla upp det så du får lugnande besked..vad det gäller foglossning så ja här hade jag det ju så att det vissa dagar strålar till av smärta ner över skinkan, men nu e det borta...vågar jag säja så? hm....kommer jag la få ångra..
däremot just mellangärdet tycker jag gör ont när jag ska upp å ner i sängen eller sätter mig på dass...
elinnnnn skrev 2010-05-31 21:40:15 följande:
haha, ja nog bättre du loggar ut och lugnar ner dig lite ;)antar att det är någon tråd på FL som du hittat hehesvaret på din fråga: ja det finns män som är dem minst egoistiska människor du kan tänka dig. men självklart finns det egoistiska också . Det gäller att hitta rätt människor att ha runt ikring sig ;)
Hihi näe det var ingen tråd på Fl...utan jag å min son,s pappa som diskuterade dopet. å jag har dragit ner på en del gäster för jag ville inte ha ett gigantiskt dop, å nu ska han bjuda in halva göteborg!!! jag blev skitsur, visst ska ett dop firas men 60 pers typ....sen hans syster bergatrollet!!!!!!!
för övrigt så kommer en mkt trevlig man på dopet, elitboxare faktiskt..så snäll å rar :)
knyzzel skrev 2010-05-31 21:49:35 följande:
hej hej alla glada & arga (tänker på Preggas senaste inlägg... hahahahaha)Jo, smärtan känner jag till. Vår lill-prins sparkar så att jag ibland viker mig dubbelt. Så illa e d. Ibland så måste jag lägga mig ner för att få luft ordentligt (får jag för mig i alla fall). Lite läskigt. Jag börjar känna mig lite smått stressad över d här med mitt snitt... Jag har inte fått någon tid hos läkaren för att kunna bestämma ett datum än å jag har bara 65 dagar kvar nu! STRESSSSSSSSSS
haha nu e jag glad :) hahahaah förstår att det börjar kännas stressat,du får ta upp det med din Bm nästa gng du ska dit så får dom ju lösa det för dig. jo tack, min prins e mkt stark med, tänker på det dom sa på spicialförlossningen till mig, har aldrig sett en sådan liten bebis så stark...hm, jaa det känns vissa gng..haha kick&punch. men jag oroar mig för detta med solar plexus området, gör ont asså när jag ska göra saker i vissa vinklar..