Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej alla runda å goa. Tänkte bra säga ett snabbt hej. Ska snart natta dottern å sen e d plugga som gäller. Tittar in igen efter d. kram på er så länge

• knyzzel

Hej nu e jag inne här hos er. Något trött, men är bara halvägs igenom läxorna hahahaha.

• knyzzel
    carohl skrev 2010-04-20 23:09:30 följande:
    Haha ja vettesjutton om vi är turturduvor men vi är varandras andra hälft Nu brudar ska jag gå och sova då jag jobbar imorgon. Hel på dig Knyzzel ska jag passa på att säga innan jag loggar ut. God natt!
    God natt. då e d väl min tur att hålla pregga lugn ett tag å på bra humör hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-20 23:09:02 följande:
    wooooohooooo tja babe :) du har vart saknad!!! hur e det då? jisses nu sätter lilleman igång här,,,haha han kände väl att jag blev glad å se dig ;)
    Kul... (att vara saknad) har mått lite dåligt över att inte ha pallat/hunnit sitta å pimpla coca-cola å kränga kexchoklad medan jag snackat me er här inne.....  Har lixom saknat er me ju.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-20 23:21:23 följande:
    naaw så söt, haha men varför ingen cola å kex chocklad då?
    D e ju inte samma sak om man inte e på just precis denna tråden.

Har haft 2 riktiga idiot-dagar nu. Var trött när jag kom hem så jag sov 2 timmar, sen åkte vi å handlade lite hela familjen, vilket e helt underbart med en trött 2-åring som kan själv... hm Sen råkade jag få svamp i hela gratängen å sambon som hatar svamp kommenterade detta å jag började att storböla å gick in i en dusch, med dottern i släp. Hon VILLE oxå duscha i baljan..... Sagt å gjort.... Hon ställer sig i baljan å gör NÅGRA rumpplask å så var allt vatten på golvet, på handukarna å badrockarna jippi. Sen när hon var nattad så började jag plugga, men hon skulle ju inte sova utan hon tyckte att vi skulle sjunga å eftersom jag jobbar 6 timmar 6 dagar i veckan så vill man ju inte missa småstunderna med henne.... så pluggandet blev inte av förens 21:45 istället för 20:00 som tänkt å nu tar jag paus från d helvetet å pimplar lite cola å har precis krängt kex chokladen
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-20 23:21:23 följande:
    naaw så söt, haha men varför ingen cola å kex chocklad då?
    JO du brukar var på bra humör... Bara skojade gumman
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-20 23:40:55 följande:
    men gumman, hua låter som en jobbig dag,dagar....förstår att du måste vara jättetrött nu ju.....pimpla du lite cola å njut av chocklade...å mitt HÄRLIGA sällskap såklart :) hahahahahha asså jag var å borstade tänderna nu, å lillan kommer å ska kissa...sagt å gjort hon sätter sig ner....å SOMNAR på toan...jag vänder mig om då det e tyst å stilla jämte mig, å brast ut i gapskratt, haha hon kom på sig själv å började skratta hon med, min underbara unge asså...
    Naw vad sött... å just att hon skrattade åt sig själv oxå. Min tös var oxå lite små kul innan när jag låg på sängen å bölade å min sambo satt å tröstade mig. Då kom hon in med en hundbajspåse å sägaer "kom pappa. Sping. Vovvarna har bajsat på mattan" Vi tittade för vånat på varandra var på min sambo hoppar upp ur sängen å utt i TV-rummet för att se. Hon stoppar in handen i påsen (som man gör när man tar upp efter dem) å tar upp något brunt. sambon får ju äkelpanikkänslor å sliter påsen ifrån henne (inte så trevligt med hundbajs, lixom) å tittar efter då ahr hon bara lekt å låsats plocka upp hundbajs å istället plockat upp ett lite mjukdjur hahahaha han så snopen å hon med ett stort stolt lèende hahahahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-20 23:48:58 följande:
    haha ok, jo jag skrev det tidigare idag å tackade för tipset om baby boxen, hämtade min idag å blev super nöjd :) tack
    GÖTTTTTT Billigt e gött, men gratis e godast. Ska hämta min på fredag. Å Maken har lovat att vi ska börja SHOPPA nu till löning. jippppppppi
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-20 23:55:12 följande:
    hahahahaha guu va roligt, hade vikt mig av skratt :) men nu har jag skitdåligt samvete för min dotter, blev arg på henne idag....å jag hade ju anledning jsut då tyckte jag, men nu när jag lugnat ner mig så.....asså vi kan tala till varandra i en chargong som kan uppfattas som hård, men det e bara vårt sätt att vara, inget illa i det...men idag blev jag arg på henne.....å guuu sån ångest jag har för det...lilla stumpan min...sitter å funderar på vad jag ska kunna hitta på för att "gottgöra henne" jag sa såklart förlåt för att jag skällde på henne å förklarade att nu e vi båda 2 fulla av hormoner....suck...blir imon efter skolan att jag tar med henne ut på tu man hand å käka å mys med ngt gött på kvällen till vårt program....kanska shoppa loss lite med...:)
    Jo, jag förstår hur du menar. Kan själv skricka till eller hjö rösten i onödan här hemma å i nästa stund har man sådana skuld känslor så att man håller på att dö å man vill bara krama dem för evigt... Igår så stod vi en kö i affaären å hon tappar balansen å faller. Slår huvuder rakt o kanten på sin lilla kundvagn. Maken lyfter upp henne å tröstar henne å lämnar köm å mig att betala, men d skriket å att jag inte var där å kramade henne gjorde jätte ont även om d gå lika bra med pappa.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-20 23:58:15 följande:
    haha åh va skoj, ja jag har köpt en hel del redan å fick beslut idag om att jag ska få ett bidrag på 4200 kr i juli :) det blir å shoppa till bebis då :) å min dotter ska med få såklart. e nog mkt viktigt att köpa till dom man redan har med så dom inte känner sig glömda. Åter igen, ni som inte har ngt emot begagnade kläder till bebis så har jag 2 set i mkt bra skick som jag inte vill ha denna gng, då klädköpen här bara blir nytt. jag tänkte att ngn kunde få det, som en liten present. bara att inboxa vid intresse.
    Grattis..... D va ju på sin plats att du fick dem pengarna ju. ja, jag tror d är nödvändigt att handla till syskonen oxå, inte lika mycket me något som dem har velat ha ett tag. vår flicka fick ju en ny säng nu så att hon inte ska känna att lillebror tar hennes sen. hoppas att d funkar
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10