Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-17 12:15:44 följande:
    Värk i svanken kan göra så man känner sig nödig utan att man är det, jag som har skolios å får lätt ryggskott har känt av just det innan, att värken där nere får det å kännas som om man måste på toa, men icke...
    Sen känns det som lillan ska sparka ut en fot i muttan på mig
    man blir så orolig...
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-17 12:19:54 följande:
    hm, ja asså får du ont så kan du ju alltid ringa in å prata med dom...jag har åxå fått mer sd men inte sådana som gör ont dock...tack å lov..
    Ja asså dom gör ju inte ont utan är som mensvärkar/sd bara. man är ju lite feg att ringa bm för att verka för gluttig som bara vill komma in på kontroll elelr bara ringa om råd. Dessutom är min bm på semester nu hela sommaren men man får ju en annan sålänge dock. Vet ej vem.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-17 12:39:00 följande:
    Men jisses, det e bara att ringa...haha har jag gjort det en massa gng ju *allmänt känt*
    Haha men du e mera våghalsigare än mig Pregga raring
    Och be min man ringa är helt uteslutet...
    vad säjer man när man ringer da?

Ja jag bara väntar den dagen det dinglar en fot mellan benen på mig eller n'r tösen sträcker ut sin hand och vinkar och säjer "tittut morsan här är jag var berädd och ta emot mig nu"
    Brr hemsk tanke.
  • Nallepuhmamma

Ska till en bm nästa vecka på Onsdag för glykos och antar dom kollar då också så då kan man ju ta uppdet men den tanten då?

• Nallepuhmamma
    elinnnnn skrev 2010-06-17 13:03:56 följande:
    nallepuhmamma: det kan ju vara att bebisen håller på att sjunka lite också och att det är det du känner i svanken, och även nödigheten? du kan alltid ringa till förlossningen om du oroar dig över något, du behöver inte vänta till din BM har telefontid osv.
    Ja men jag är så feg för att ringa.
    Dom lär ju ändå säja att sålänge det inte gör ont bla bla bla så är de tingen fara osv...
    Kan dom in och utantill då jag var inne några ggr då jag väntade sonen.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-17 16:59:09 följande:
    Såå nu har man beställt 2 st smörgåstårtor å hämta imon :)
    Mums vad gott. Nått ni skall fira?
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-17 17:50:07 följande:
    haha jaa det ska bli gött,mja fira vette sjutton...haha jag fyller på tis :/ så det kommer lite folk på sön...
    Aha dåå får man komma ihåg o gratta dig då
  • Nallepuhmamma

Hej tjejer!

Hoppas ni får en bra dag idag och helg.

Här i Skåne är det mulet och kan säkert bli regn idag men vafasen gör det när lönen kommer idag?
    Ska handla loss idag.

Jo nu är det bekräftat (Är 110% säker på det nu) att min slemmis har börjat lossna för idag imorse kom det mycket mera sen igår
    Och jag har haft sd hela jävla morgonen dock inga som gör ont men jag är på min vakt iaf.

Bm har inte öppnat ännu så dom kan jag inte få tag på utan har ringt förlossningen och idioterna tog inte min oro på allvar utan sa bara som vanligt "Det är vanligt, de flesta har så och slemmisen återbildas osv".

Nåväl dom har kanske rätt men man bör ju iaf vara på sin vakt????
    jag menar vi har ca 20-25 min bara till Kristianstads sjukhus/förlossningen men jag säjer OM man "leker" med tanke att OM det skulle starta så hr jag ju öppnat mig fort med sonen helt och hållet.

Kram på er!

• Nallepuhmamma
    carohl skrev 2010-06-18 08:19:59 följande:
    Nallepuhmamma: hoppas du får tag i din bm. Och att allt går bra. Jävla idioter som inte tog dig på allvar... Vila så mycket du bara kan. Skriv sen och berätta hur det har gått. Kram
    Ja alltså jag VET ju att det är många som har sådär men jag har aldrig märkt av att min slemmis lossnat såhär tidigt som bara i v 29 liksom. Min slemmis har alltid gått max 2 v innan bf i omgångar.

Har massa ärenden och göra idag men undrar om jag ska avboka många av dom för att ta det lungt istället?
  • Nallepuhmamma
    Carohl & Pregga:

Tack för era lugnande ord. NI är så underbara bägge två {#emotions_dlg.flower}HjärtaKyss

Vad skönt ni finns i tråden här för en orolig virrpanna som mig
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10