• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-27 11:32:22 följande:
    Godmorgon sweet lilly!tyvärr har jag inga förslag på middag :S har själv också idetorka
    jag vill ha enciladas, nachos...mums....men så lär det nog inte bli idag...suck..måste iväg å handla...lillan ringde nu å var så glad så...haah va kul :)
    funderar på om jag ska dra till baby affären en sväng, komma ut å röra lite på sig...veisserligen så regnar det men det e rätt så mys det med..bättre än snö. hua.....
    ska ta en isglass här....hihi mums...japp jag e en gottegris....*asg*
    Vilket får mig å tä'nka en gng på när jag å X.et skulle mysa till det...mitt i akten så stannar han upp...tittar på mig å ler stort, skakar lite lätt på huvudet å säjer...
    Din lille GOTTEGRIS! hahahahahaah
    att jag inte dog av skratt, vi fick ta en paus....hahahahah
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-03-27 11:32:22 följande:
    Godmorgon sweet lilly!tyvärr har jag inga förslag på middag :S har själv också idetorka
    fast jag ville ha förslag på snacks/godis haha, men jag kom på det -apelsinkrokatschoklad!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 12:23:04 följande:
    fast jag ville ha förslag på snacks/godis haha, men jag kom på det -apelsinkrokatschoklad!
    haha asså ibland e vi lika du å jag, men i vissa avseenden så e vi så olika man kan bli....
    SweetLilly skrev 2010-03-27 11:19:29 följande:
    God morgon! här har det lösts melodikryss och ätits gröt och ägg Pregga; låter som ligamenten, jag har jätteont i mina, känns som fan när man vänder sig i sängen..obehagligt är det..Har så ont överallt nu, stel och bortdomnad, är så trött så jag vill kräkas, och så vet man att det är så långt kvar..fyyy, måste verkligen ta dagen som den kommer annars kommer jag aldrig att orka..(gnäller av mig lite)vad händer ikväll då? Maken är ute och gör ärenden och skulle köpa nåt gott ikväll, jag skulle ringa när jag bestämt mig för vaD men jag vet fasiken inte, har nån tips på nåt gott att tugga på ikväll..?
    Så du får åxå jätteont i dina när du vänder dig om?
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 12:35:21 följande:
    haha asså ibland e vi lika du å jag, men i vissa avseenden så e vi så olika man kan bli.... Så du får åxå jätteont i dina när du vänder dig om?

Jasså vill du inte ha choklad?

Jo det sträcker i dem när jag vänder mig i sängen, eller reser mig och sådär. eller om man tror sig kunna göra en rörelse man kunde när man var smidig ,-)

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 13:30:21 följande:
    Jasså vill du inte ha choklad? Jo det sträcker i dem när jag vänder mig i sängen, eller reser mig och sådär. eller om man tror sig kunna göra en rörelse man kunde när man var smidig ,-)
    haha nej nej INGEN chocklad...{#lang_emotions_smile} ok, men det e i dom lägena som jag får as ont ibland..man tror ju man e smidig som sagt....hihi NOT!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 13:33:06 följande:
    haha nej nej INGEN chocklad... ok, men det e i dom lägena som jag får as ont ibland..man tror ju man e smidig som sagt....hihi NOT!
    choklad brukar jag inte äta, men nu blev jag sugen och det har man ju lärt sig, bäst att lyda det, annars blir man kinkig

Ja man känner sig så smidig, som ett kylskåp typ  Men om man känner så redan, hur blir det sen då, som ett hangarfartyg då?
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 13:36:50 följande:
    choklad brukar jag inte äta, men nu blev jag sugen och det har man ju lärt sig, bäst att lyda det, annars blir man kinkig Ja man känner sig så smidig, som ett kylskåp typ  Men om man känner så redan, hur blir det sen då, som ett hangarfartyg då?
    hahahaaha döör av skratt {#lang_emotions_smile} mja chocklad e ju inte sugen på direkt...men hungrig som vargen..jo man ska lyda sina behov...som du säjer, man blir kinkig annars..jo jag känner mig redan otymplig...haha jaa hur ska det sluta...
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 13:39:53 följande:
    hahahaaha döör av skratt  mja chocklad e ju inte sugen på direkt...men hungrig som vargen..jo man ska lyda sina behov...som du säjer, man blir kinkig annars..jo jag känner mig redan otymplig...haha jaa hur ska det sluta...
    ja man beklämmer sig över allt redan, och man kommer ju bli MYCKET större, så man får nog kanske fundera på hur det kommer bli och försöka ta det för vad det är. jag är ju lite rädd eftersom min kropp är så bräcklig nu.. Jag har helt 100% bestämt mig för att bara skaffa ett barn, för jag vill inte utsätta kroppen för detta igen..
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 13:43:16 följande:
    ja man beklämmer sig över allt redan, och man kommer ju bli MYCKET större, så man får nog kanske fundera på hur det kommer bli och försöka ta det för vad det är. jag är ju lite rädd eftersom min kropp är så bräcklig nu.. Jag har helt 100% bestämt mig för att bara skaffa ett barn, för jag vill inte utsätta kroppen för detta igen..
    haha jaa du jag väntade i 11 år med att skaffa en till å jag sa samma sak-aldrig mer! Men nu e jag såå lycklig, å önskar inget annat. Tycker inte du ska bestämma dig redan nu om du vill ha fler..jag e inte rädd för hur stor jag kommer bli, utan längtar till det..hahaha sen har jag haft en superbra graviditet i sig, om man bortser fr oron så har själva grav vart toppen.
  • elinnnnn

åh apelsinkrokant choklad - FY VAD GOTT!!!
    hann du smaka kexchokladen med apelsinsmak? dem försvann ju efter bara ett par månader sen igen. men jag och min syster hann äta många såna hihihihi
    så gott med apelsinchoklad - jag älskar romerska bågar!

Vår lill* plutt väntas 100810
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10