• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-27 19:45:20 följande:
    Hej! Åh herregud vad jag har gjort bort mig! Jag jobbar just som ni vet och vid förflyttningar kommer det nån och hjälper mig. Kvinnan som kom hade VERKLIGEN en rund putmage. Kvinnan som för övrigt är smal. Hon är i 40-årsålder. Jag tittade på hennes mage med ett leende och sa: är du också gravid? Hon sa: va?! Jag fick panik då hon blev så stött jag väntade mig ett glatt ja! Haha! Jag svarade med va? Hon frågade vad sa du? Och jag fortfarande paff då jag aldrig gjort bort mig såhär. Jag sa: förlåt eller nä det var inget, jag sa inget. Haha jag brukar aldrig bli mållös jag brukar alltid kunna finna mig i situationen men inte denna gång. Jag dööör... Hahahaha!
    åååå my dear lord.....GUUU VA PINSAMT!!!! hahahahahahaa
  • SweetLilly

apropå det med pinsamt, jag har råkat ut för en sån sak! När jag skulle till läkaren en gång, detta var några år sedan, då jag var lite rundare.
    När jag komemr in till läkaren säger han; jaja du är gravid? jag sa bara tyst.."nej..?"
    Han harklade sig lite och sa bara nejnej ok.
    Haha DET var pinsamt! och det är ju pinsamt för alla inblandade Så jag förstår dig carohl

Lilla pyret väntas 100806
  • carohl

Pregga och sweetlilly tack för att lider med mig :) hahahaha

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-27 20:22:35 följande:
    Pregga och sweetlilly tack för att lider med mig :) hahahaha
    hahah lider med dig? jag å sweetlily skrattar ihjäl oss....hahahaaha
  • carohl

Haha... Jag har mina egna tolkningar och tolkar det som att ni lider med mig :p

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • t0va
    carohl skrev 2010-03-27 20:39:04 följande:
    men när jag skrattar så gör det ont i ligamenten så jag lider i alla fall lite ;)

Träffade sambons moster på ica och hon gnällde över att hon inte får se en stor mage än. Min är liten fortfarande så det är nog ingen som tror att jag är gravid, får väl se om den säger poff sen. Men så pinsamt när man inte vet om man ska våga fråga eller inte.
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-27 20:39:04 följande:
    haha jaja tolka det till din fördel...SÅKLAAAART gumman...åå va vi lider, *asg*
    ringer strax :)
  • knyzzel

Jag väntade in i d sista med att säga till på dotterns dagis att vi väntade ett syskon, så då var där en av pedagogerna som frågade tillsist & jag hör mig själv säga NEJ! Stackarn blev illröd i ansiktet & jag kunde inte hålla mig för garv utan fick ju snällt säga att jag bara skojade, sen skrattade vi gott båda 2. D var rätt så skoj{#lang_emotions_tongue_out}

ÄLSKAR ATT JÄVLAS MED FOLK

hahahahahahaha

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-27 21:20:12 följande:
    Jag väntade in i d sista med att säga till på dotterns dagis att vi väntade ett syskon, så då var där en av pedagogerna som frågade tillsist & jag hör mig själv säga NEJ! Stackarn blev illröd i ansiktet & jag kunde inte hålla mig för garv utan fick ju snällt säga att jag bara skojade, sen skrattade vi gott båda 2. D var rätt så skojÄLSKAR ATT JÄVLAS MED FOLKhahahahahahaha
    hahahahaha dööör av skratt :) me love this....
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-27 21:32:47 följande:
    hahahahaha dööör av skratt :) me love this....
    yes i do 2
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10