• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 12:32:48 följande:
    Vist är det otroligt jobbigt?Min har fasen suttit i nu några dagar
    samma här med huvudvärken. detta är nog fjärde dagen som jag vaknar upp med det helvetet............
    Vår lill* plutt väntas 100810
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-29 12:40:05 följande:
    nä det tror jag inte. men andra kanske kände som jag att det inte fanns något att kommentera? jag beklagar för alla som inte kommit lika långt som oss, men enligt mig så har allt en förklaring och en mening och det är ju liksom inget man kan göra utan att acceptera och ta sig vidare på något sätt.
    Ok, näe så kanske det e då.....
  • den kära leken

Jag blir kanske ännu mer tacksam att vi faktiskt lyckades bli gravida och att allt ser bra ut nu. Det är helt otroligt och jag är så lycklig.

Pregga skrev 2010-03-29 12:39:02 följande:
    Exakt, asså jag visste inte ens att Ma existerade innan jag reggade mig här inne på Fl....å allt prat om blödningar, Mf, Ma..som kommit under våra månader så stissade jag upp mig ännu mer å tänkta att, jaha e det d som väntar mig nu?! Å jag har vart konstant orolig. Klart man inte önskar ngn annan olycka, verkeligen inte! MEN man står sig å sitt eget närmast, sen betyder inte det att man slutar å bry sig om andra för det. Men jag tackar gud varje dag för att min lille lever å mår bra.å Ibland kan jag få skuldkänslor för det, när ngn skriver ngt å jag tänker-ja men det e ju inte jag.... känner mig hemsk, men jag e ärlig! jag är lycklig över att min lille prins mår bra, igår va han jätte aktiv...å det e en bekräftelse..å jag måste nu få glädjas....
  • Bubbis10

har ingen huvudvärk{#lang_emotions_smile} å nu ska jag in i duchen , ska iväg till mvc :)

• Nallepuhmamma

Finns det några bra tips mot "botemedel" mot denna jävla huvudvärken?

Ingne som har börjat få "underbar"...not värk i ryggen/svanken?
    Isåfall är ni välkomna i klubben

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-29 12:42:38 följande:
    Jag blir kanske ännu mer tacksam att vi faktiskt lyckades bli gravida och att allt ser bra ut nu. Det är helt otroligt och jag är så lycklig.
    hihi jaa klart man e lycklig, å jag e såå glad för er skull =)
    det är en gåva att få bli gravid, å allt ser bra ut gumman...helt fantastiskt:)
    jag mår bättre nu än på läänge, e överlycklig, haha går runt å småler fåningt.....hahahaha
  • elinnnnn

och pregga du måste komma ihåg att din lycka och välmående är lika viktigt som någon annans. visst känner man med andra som råkat illa ut, men man måste släppa det annars så kommer du drunkna. det finns alldeles för många i världen som har det dåligt och mår jättedåligt. jag tycker att man ska få njuta av att man mår bra och är lycklig lika mycket som att man får må dåligt och vara olycklig ibland. livet och lyckan går upp och ner.

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 12:44:56 följande:
    Finns det några bra tips mot "botemedel" mot denna jävla huvudvärken?Ingne som har börjat få "underbar"...not värk i ryggen/svanken?Isåfall är ni välkomna i klubben
    Mjo kan bli öm i svanken ngn gng men inte så jag störs av det så....botemedel emot huvudvärk? Mja vila i ett mörkt tyst rum....ha en kall ögonmask på dig..
  • elinnnnn
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 12:44:56 följande:
    Finns det några bra tips mot "botemedel" mot denna jävla huvudvärken?Ingne som har börjat få "underbar"...not värk i ryggen/svanken?Isåfall är ni välkomna i klubben
    tyvärr inget "botemedel" mot huvudvärken, jag dricker massor med vatten och man får ju den sömn man får, vilket inte är lika mycket som förut men vad ska man göra? slå sig medvetslös kanske? :S
    japp ont i ryggen/svanken har jag varje dag. jag vet inte ens hur jag ska sitta längre för hur jag än sitter så får jag ont. :S tack för välkomnandet :P
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-29 12:43:27 följande:
    har ingen huvudvärk å nu ska jag in i duchen , ska iväg till mvc :)
    skönt att någon slipper iallafall ;);) lycka till hos BM :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10