• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-29 12:45:07 följande:
    och pregga du måste komma ihåg att din lycka och välmående är lika viktigt som någon annans. visst känner man med andra som råkat illa ut, men man måste släppa det annars så kommer du drunkna. det finns alldeles för många i världen som har det dåligt och mår jättedåligt. jag tycker att man ska få njuta av att man mår bra och är lycklig lika mycket som att man får må dåligt och vara olycklig ibland. livet och lyckan går upp och ner.
    Tack så mkt gumman...jo men i början så mådde jag verkeligen dåligt när jag läste om vissa som det gått illa för...men jag e lycklig nu å börjar änteligen slappna av ..detta inlägg fr dig tycker jag va ödmjukt å det visar att du förstår vad jag menar {#lang_emotions_heart}
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 12:44:56 följande:
    Finns det några bra tips mot "botemedel" mot denna jävla huvudvärken?Ingne som har börjat få "underbar"...not värk i ryggen/svanken?Isåfall är ni välkomna i klubben
    jo du kan ta ett morrn rock snöre å binda ganska så hårt runt huvudet med.
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-29 12:48:20 följande:
    skönt att någon slipper iallafall ;);) lycka till hos BM :)
    hehe tack så mkt =)
    näe jag får ingen huvudvärk men jag har haft 3 tätare anfall av migrän, men nu va det ett tag sen med...däremot så kan svanken ömma ibland...
  • Bubbis10

Undrar hur lilleman ligger nu, reste mig fr stolen för att ta en duch...å ser att ena sidan av magen putar mer nu, kanske en liten rump som ligger där =) hahahaah

• den kära leken

Inte ont i ryggen/svanken ännu. Däremot lite stel. Gäller att stretcha när man varit igång. Änn så länge kan jag lägga handen i golvet när jag lutar mig fram men det börjar ta emot. Måste bli bättre med yogan igen.

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-29 12:46:24 följande:
    Mjo kan bli öm i svanken ngn gng men inte så jag störs av det så....botemedel emot huvudvärk? Mja vila i ett mörkt tyst rum....ha en kall ögonmask på dig..
    Haha tror du mina tvp busungar hade gått med på at lämna morsan ensam i ett rum? hihi Nopp icke sa nicke

Vad ska du göra hos bm idag?
  • Bubbis10

ps, jag ska nog börja på magplasket å det ser jag fram emot =)

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-29 12:51:11 följande:
    Undrar hur lilleman ligger nu, reste mig fr stolen för att ta en duch...å ser att ena sidan av magen putar mer nu, kanske en liten rump som ligger där =) hahahaah
    Hahaha så sg min mage ut ibland.. Ibland sne som fasen och sen vips så stod magen som kattakodd åt ett helt annat håll
    elinnnnn skrev 2010-03-29 12:47:21 följande:
    tyvärr inget "botemedel" mot huvudvärken, jag dricker massor med vatten och man får ju den sömn man får, vilket inte är lika mycket som förut men vad ska man göra? slå sig medvetslös kanske? :Sjapp ont i ryggen/svanken har jag varje dag. jag vet inte ens hur jag ska sitta längre för hur jag än sitter så får jag ont. :S tack för välkomnandet :P
    Haha ja jag får be mannen ta fram träklubban sen till ikväll då vi ska sova eller iaf gjutjärnet
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 12:52:06 följande:
    Haha tror du mina tvp busungar hade gått med på at lämna morsan ensam i ett rum? hihi Nopp icke sa nicke Vad ska du göra hos bm idag?
    hahaha ok, mja min dotter e ju lite större så hon låter mig =) jag vet inte riktigt vad jag ska göra där idag, hon som gett mig en tid nu efter mitt rul, ska kanske mäta magen, ta blodtryck mm. ska be extra om att kolla urinet...inte för att jag tror att det e ngt, men lika bra å kolla =)
    sen ska jag fråga om detta med ligamenten, å nu måste jag skynda på här...berättar sen.
    kram
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 12:54:19 följande:
    Hahaha så sg min mage ut ibland.. Ibland sne som fasen och sen vips så stod magen som kattakodd åt ett helt annat håll Haha ja jag får be mannen ta fram träklubban sen till ikväll då vi ska sova eller iaf gjutjärnet
    *asg* hahahahaha du e för rolig =)
  • den kära leken

Vi ska till BM imorgon. Har en hel timme inbokad och har ingen aning om vad hon ska gå igenom. Kanske lite om föräldrautbildning och sånt där föräldraintyg till FK. Inte vet jag

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10