• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

jo lunchmat ja, blir nog omelett här! men som sagt matinspirationen har totalt dött av, fattar inte det! Hjärnan går i slow motion nu för tiden ;-=

Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Jag ska äta hemmabakad surdegspizza med massor av oliver på till lunch! Gottis. Min man gjorde fler plåtar i helgen.

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 10:57:23 följande:
    Hej tjejer!det blir ett jävla håll i gång på några i våran omgivning när v säjer att vi har lite babykläder som lill*n kan ärva från våra barn...Vad tycker ni om det?Är det så jäkla hemskt att dom får ärva lite?Givetvis kommer vi ju köpa nytt med och dom kläderna som skall och kan ärvas är ju i nyskick och vissa har ej hunnit blivit knapt använda mer än 1-2 ggr
    men jisses, e det kläder fr era egna barn som ärvs så e väl det jättebra! Ser inte varför andra ska ha ont av det???
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 11:00:45 följande:
    Hej hej brudarna :)Jobbat på krogen i fredags och resturangen i söndags så har varit galet slut och inte orkat vara inne o skrivit.. Bara småkikat lite.Hur är det med er?Ultraljud i morgon för mej och jag är galet nervös.. Usch!
    hihi va spännande med ultraljud :) hihi förstår att du e nervös, det blir ju en blandning mellan skräck å förtjusning =) men det kommer gå bra ska du se ...
    den kära leken skrev 2010-03-29 10:59:16 följande:
    Ja det är väl snart dags att börja handla lite. Usch har ingen lust alls. Verkligen hatar att handla. Åsså måste jag röja lite hemma först. För att få plats med nya grejer. Antagligen blir jag tyungen att plocka bort min syhörna. Jaja kommer väl inte ha tid att sy ändå :)Vaknade 3 i morse av en mardröm och kunde inte somna om. Är galet trött nu.
    ingen lust å handla?? det e ju jättekul, jag måste ju hejda mig nu. haha en granne kom ner å sa-jaa nu börjar det se ut som ett småbarnshem..=)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-29 11:06:07 följande:
    jo lunchmat ja, blir nog omelett här! men som sagt matinspirationen har totalt dött av, fattar inte det! Hjärnan går i slow motion nu för tiden ;-=
    min mat inspiration e tvärdöd med kan jag säja å jag e HUNGRIG!
  • Bubbis10
    Hej tjejer!det blir ett jävla håll i gång på några i våran omgivning när v säjer att vi har lite babykläder som lill*n kan ärva från våra barn...Vad tycker ni om det?Är det så jäkla hemskt att dom får ärva lite?Givetvis kommer vi ju köpa nytt med och dom kläderna som skall och kan ärvas är ju i nyskick och vissa har ej hunnit blivit knapt använda mer än 1-2 ggr
    Själv så skulle jag aldrig köpa begagnade kläder,MEN om jag hade kvar fr tidigare barn å det är i bra skick, så skulle jag se det som en självklarhet.
    har ju kvar lillans baby täcke som är i nyskick, klart jag kommer använda det.
  • den kära leken

Sweetlilly: Ja hjärnan har gått och lagt sig. Tagit tidig semester. Har vissa uppgifter här på jobbet som jag bara måste få gjort innan sommaren men tar inte på mig nåt nytt. Phuuu. Lär ju inte bli bättre när det är dags för ammning vad man hört.

• elinnnnn
    äsch använd på. rena, hela och fräscha saker är ju dumt att inte använda igen.
    lillabambi skrev 2010-03-29 11:00:45 följande:
    Hej hej brudarna :)Jobbat på krogen i fredags och resturangen i söndags så har varit galet slut och inte orkat vara inne o skrivit.. Bara småkikat lite.Hur är det med er?Ultraljud i morgon för mej och jag är galet nervös.. Usch!
    lycka till imorrn! Hoppas det går superbra, ska du fråga om bebisens kön?

pregga: ja babyskydd är ju ett måste :) Vi har redan tittat ut det vi ska ha, vi köper barnvagn, babyskydd som ett paket =) fast maken ska inte fixa det förräns senare. när det blir rea. hoppas jag är här då så jag kan få se det innan hihi, jag längtar så tills vi har bebis grejer runt om oss så man kan få drömma lite ;)

den kära leken: mmm pizza låter gott!
    Vår lill* plutt väntas 100810
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-29 11:12:14 följande:
    min mat inspiration e tvärdöd med kan jag säja å jag e HUNGRIG!
    Ja det är skitdrygt, jättehungrig och man blänger in i kylskåpet och det finns inget man vill ha, eller kan göra utav det som finns.. Annars är jag experimentens mästare, haha , men nu fattar jag ingenting av vad jag ska göra, vill bara ha nåt färdigt framför mig utan att behöva tänka...
    Lilla pyret väntas 100806
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10