Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

måste kila en stund, men vi ses kanske lite senare...kram på er :)

• Bubbis10

Tjejer....

jag var iväg på ett ärende innan å det gick mindre bra, så jag skriver å svarar er imom ist å svarar på alla inlägg..sorry...

Om DU läser vad jag skriver nu IGEN, så ska du vara helt säker på att jag var medveten om det fr början!!!

Natti natt flickor, å tack för allt....puss

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-17 00:56:02 följande:
    Men ÅHHHHHHHHHH Jag har ju saknat dej
    har inboxat dig....asså jag mår inget vidare gumman...jag försökte ghöra det enda rätt, men hur lätt e det när man inte ens möts halvvägs....?
    Sen på hemvägen kommer det på 2 beväpnade män med pistol, tror du jag blev stressad å fick sd, fy fasiken asså..ringde 112 direkt.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-17 01:06:49 följande:
    Jag förstår dej. Måste verkligen var skit jobbigt. Jag gissade nästan att han skulle fortsätta behandla dej som skit ett tag till. Han e så desperat å svartsjuk så han kan inte glädjas åt att bli far ens. D e tråkigt för både hans å Dominics skull att han e sådan barnrumpa.........
    Nu kommer han läsa detta på tråden gumman, å jag vill inte ha mer skit fr hans håll nu så vi hoppar över helt å prata om han mer så e du snäll.....

det som är tråkigt är att han inte kunde åsidosätta sitt agg emot mig för att göra det bästa av situationen. visst känner man sig ledsen nu, men det går över. Imon e jag mitt lyckliga jag igen, för jag har allt i världen att glädja mig åt :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-17 01:17:31 följande:
    Har en vän som sitter i TYP din sitts nu. Hon å hennes X har varit separerade ett tag nu å d har fungrat bra med delad vårdnad. Dem har kommit överrens även trots att hon skaffat ny, men nu för 2 veckor sedan så träffade han en ny å allt bara sket sig totalt. Min vän fick inte ringa å säga godnatt till tösen som e 2 år gammal. Han sover över hos kompisar med henne å hos den ny trots att dem bara har träffats i snart 2veckors tid å innan dess så har dem inte känt varandra alls. Tycker att d e lite sjukt. Han bor annars hos sin mor, men planerar nu att flytta till den här nya kärleken som förövrigt trackar min vän på FB å via sms... Helt sjukt. Säger saker som att han älskar bara henne å har aldrig älskat min vän - Trots att dem har en dotter ihopa?!
    ja det finns en del sjuka jävlar asså. carro frågade på sms om han hade en ny tjej, men saken var den att jag frågade inte...för det bekommer mig inte. Hans val!
    knyzzel skrev 2010-07-17 01:18:59 följande:
    Ja, nu pratar vi BEBIS - D som tråden e till för. Har haft jätte tråkigt utan dej på kvällen här innne
    naaw lilla gumman, ska bara äta lite gröt snart, men jag svarar så fort jag kan å den e inte klar än heller...
  • Bubbis10

Tusen tack för presenten gumman....gråter ju här nu ju...skit asså...

men tack så mkt, va gullig du är...jaaa Skål för våra prinsar, det bästa :)
    som jag älskar min son redan :)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-17 01:39:45 följande:
    Jag väntar på dej här gumman.... Gröt hahahaha. Själv så pimplar jag Cola. prinsen busra runder för fullt. Han passar väl på nu innan han kommer. Fattar inte att d bara e 5 dagar kvar nu.... Var tog tiden vägen. Tänk att d gick så snabbat trots att man bara väntade å väntade.

Har sagt till dottern att vi ska "hämta lillebror" i veckan hos doktorn. Oj vad glad hon blev!
    Hennes kommentar: - Ja! Nu igen mamma!
    Jag har fattat att "nu igen" betyder "nu direkt", men d låter ju som jag skiter ut ungar till höger å vänster hahahaha
    ja tiden har gått fort asså..hihi å nu e det slutspurten, så skönt asså...
    jag frågade han om han ångrade att vi skaffade barn å då sa han-nej jag ångrar inte det, men du har tagit glädjen ifrån mig.....jag förstår inte hur dock, men men....

hihi kan tänka mig att thyra blev jätteglad, va spännande för henne, hhaha min dotter räknar dagarna men säjer åxå, mamma han får gärna vänta i 2 v till men det undrar jag om han gör förstås....
    hahaha, jisses..ja det låter som om du kläcker på löpande band ju, hihi
    knyzzel skrev 2010-07-17 01:46:17 följande:
    Naw... Inte ska du gråta... Tänk om du får slut på tårar tills förlossningen.... Vad ska du göra då?! hahahaha
    Ja, jag kan knappt fatta att man får ett till barn som e lika perfekt som d man redan har. För Hon e perfekt!
    Tänker mycket på hur han kommer att se ut. Dottern e ju lik mig vissa gånger å sambon vissa. D går även i perioder d med likheten. Undrar om han kommer att vara lik dottern. Han blir kanske en kopia av mig eller sambon eller ingen av oss hahahaha
    jag vet...men jag känner mig så otrolig känslosam nu å så gör du en så söt gest, hihi asså saken e denna att som jag sagt innan så ångrar jag aldrig att han är min sons far, för en gng i tiden så älskade vi varandra mkt mkt, å han kommer alltid vara speciell för mig. Även om jag inte älskar han på det viset längre.....har fått sd här nu som jag INTE brukar ha, hoppas stressen ger med sig snart, en stress som jag bara får via han...
    min dotter var kopia av sin pappa när hon föddes, sen blev hon lik mig....sen lik pappa, å NU e det bara mig :)
    men pojkar brukar ju bli lika mamma har jag hört :) hihi men det tänker jag inte så på, mitt x har fina yttre drag, så vacker kommer min son bli :)
    Gu som jag längtar efter honom nu.....mitt Hjärta

jo mitt x har läst min andra tråd, ensma trots allt....men det hade jag RÄKNAT med.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-17 01:06:49 följande:
    Jag förstår dej. Måste verkligen var skit jobbigt. Jag gissade nästan att han skulle fortsätta behandla dej som skit ett tag till. Han e så desperat å svartsjuk så han kan inte glädjas åt att bli far ens. D e tråkigt för både hans å Dominics skull att han e sådan barnrumpa.........
    Sant som det va sagt....han e så bitter över mig att han inte ens kan glädjas...jag bara såg hatet lysa emot mig idag...jag ville att dominic ska ha sin pappa ju...då jag sj alltid varit utan, men han tror att jag "hoppas" på oss....jag försökte säja flera gng att det inte var så, utan jag vill bara att vi ska kunna komunicera som vuxna...men det går inte...han hackade bara på mig HELA tiden....jag blev ledsen, inte för min skull dock....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-17 02:13:06 följande:
    Ja, jag tänkte nästan att han skulle göra d, men men som sagt d e ju så att man hoppas in i d sista på att d ska lösa sig å KANSKE så löser d sig lite längre fam i tiden.
    Pregga skrev 2010-07-17 02:04:11 följande:
    Sant som det va sagt....han e så bitter över mig att han inte ens kan glädjas...jag bara såg hatet lysa emot mig idag...jag ville att dominic ska ha sin pappa ju...då jag sj alltid varit utan, men han tror att jag "hoppas" på oss....jag försökte säja flera gng att det inte var så, utan jag vill bara att vi ska kunna komunicera som vuxna...men det går inte...han hackade bara på mig HELA tiden....jag blev ledsen, inte för min skull dock....
    Ni kanske kan när allt inte e så laddat längre. Försök att bara konsentrera dej på prinsen å prinsessan å ert liv som familj. Se till att ni får en rutin å vardag som funkar för er så kanske han får lättar att hitta sin roll som pappa å inte bara som ett X till dej.....
    nopp gumman, det kommer inte lösa sig, å nu har jag för första gng lite värkar, antar att det e den stressen han framkallar..bara det ger med sig...men jag e ju inte laddad vad det gäller han, det e HAN som letar fel på mig hela tiden....å den som söker den finner....
    du har helt rätt, jag ska ha full fokus på min lille prins som e så efterlängtad å älskad av oss här, å min ljuvliga dotter. Det är ju dom man andas å lever för mina Hjärta 

du har helt rätt, han får nog hålla sig borta så han ser sin roll som pappa å inte ett bittert x till mig.
    En väninna frågade mig-frågade du om han träffat ngn ny?
    jag svarade bara-nej det gjorde jag inte, för helt ärligt så skiter jag i det.
  • Bubbis10

Knyzzel gumman,tusen tack för allt, men jag måste lägga mig..l.har värkar här....måste slappna av..

till er andra som svarat mig sen innan, jag backar imon, läser å svarar såklart...e bara så trött nu...
    puss

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10