Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Familjen Mu skrev 2010-07-14 23:57:58 följande:
    Nä nu har sessan vaknat så ska lägga mig hos henne en stund!

Sov sött alla godingar så ses/hörs vi imorrn!

Kramar
    Sov så gött gumman, kraam
    Catsa skrev 2010-07-14 23:55:50 följande:
    Får se om vårat busfrö lagt sig till rätta när jag ska till BM, det är ju inte förens den 21:e. Eller om BM kanske har någon annan tanke om vad som kan vara boven :)

Tycker det är lite länge mellan mina besök, men det kanske blir tätare efter den 21:e :)
    tycker åxå de vanliga besöken till bm e mkt glesa, men nu ska jag dit imon 10.30 min egen e på semester men den andre e med jättegullig :)
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-15 00:08:52 följande:

Haha, jag har aldrig varit så blödig som jag är nu. Få man skylla på hormoner? :D

Ja jag anser faktiskt att pappan till vårat barn ska få en chans att vara så delaktig som möjligt, men samtidigt vill jag ju att det ska vara bröstmjölk :) Sen skulle jag väl inte skrika rakt ut och bli hysterisk om han skulle ge busfröet ersättning om mjölk inte finns tillgängligt vid tillfället. :) Det är ju ändå mat och näring det också :)

"Skönt" att det inte är bara jag som känner av dom där huggen. Jag började fundera på vad det kunde vara och om det kanske rent av var farligt eftersom det ändå var skapligt obehagligt.

haha ja asså jag tror vi alla e fyllda av homoner nu åt alla håll, haha jag har åkt på 17 anmälningar nu ikv Flört
    men jag e inte ensma i den tråden, det sitter ett miffo å anmäler oss allihop....
    haha snacka om att inte ha ett liv.

risken när man ger flaska är att barnet inte vill ta bröstet sen så du vet om det bara, för flödet fr flaskan rinner fortare å lättare, så då kan den lille busen vägra bröstet i värsta fall. om man nu vill amma.

nej nej jag har åxå haft sådana hugg, haha helt normalt, vårt bäcken som spökar lite...vilken v är du i?
    Catsa skrev 2010-07-15 00:10:02 följande:
    Ja jag trodde det skulle vara offtare än var 3:e-4:e vecka. Men som sagt, det kanske bli tätare efter nästa besök. Är ju trots allt i V. 37 då :)
    jo när jag väntade dottern så var det mkt oftare än nu, man e ju knappt där ngt alls...eller ja, jag e ju det men det e för att jag tjatar :) haha
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-15 00:19:19 följande:
    Haha, jo jag var in och läste lite i någon tråd, tror det var den om amningen. Helt sjukt vilket folk det finns. Haha.

Ja jag har hört något om det där, men om den skulle vägra bröstet så får det ju bli flaska med bröstmjölk. Lite omständigare kanske, men det går ju det med. :) Vill iallafall ge det ett försök med både flaska och bröst :)

Jag är i V.36 nu (35 +4) :)

Haha, ja men bara man tjatar lite så får man sin vilja igenom på de flesta ställen
    haha japp den tråden å nu stängdes den, hahahaha ja det va verkeligen helt sjukt, sitta å skriva ca 50 inlägg där det bara står-detta är kr
    detta är kr, osv osv....störd ju! haha
    jo men som sagt, då får den ju iallafall bröstmjölk..tänkte bara nämna det om du inte visste :)

hur räknar du v nu gumman? gå in på den rosa baby skallran å kolla vilken v det står :)
  • Bubbis10

wooohoooo, nu e kl över 12 å jag är i v 36+0

Ny vecka för mig :)

• Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-15 00:27:33 följande:
    Haha, vad knepiga människor. Tur att det finns några normala iallafall :)

Ehm, jag tror jag räknar rätt. Haha.
    Så här såtr det på min skallra iallafall:
    Du är i vecka 36.
    Du har gått 35 fulla veckor och 4 fulla dagar (v35+4).

Och det stämmer ju med det som BM säger :)
    ok, hihi då e jag med, jaa du skulle väl ha 2 dagar efter mig? jag ska ju ha den 18de aug:)

nu har jag åkt på 32 ca anmälningar....jisses...snacka om att ngn lägger ner tid, haha jag blev inboxad att det är flera fr den tråden som blir anmälda högt å lågt  å alla fr samma per. hahahaha
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-15 00:34:12 följande:
    Njae, 14:e augusti. :) Så det blir ju 4 dagar före dig :P
    Alla räknar ju olika, och jag blir fortfarande inte klok på alla som säger annorlunda, haha.

32? Inte fler. Haha. :D Gud vad tråkigt liv man måste ha om man sitter och spam-anmäler :P
    ok, hihi 4 dagar före mig, haha men på mig står det v 36+0....jaja men då måste du ju vara i v 37? näe nu blir jag förvirrad, hahaha

japp å nu kom 8 st nya, men andra inboxar mig om samma sak :)
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-15 00:41:52 följande:
    Haha, ja det kan man lätt bli :P
    Det står inte att du är i V 36 då? 
    Typ så här? :)
    Du är i vecka 36.
    Du har gått 35 fulla veckor och 0 fulla dagar (v35+0).

För vi är ju i samma vecka ett par dagar iaf, eftersom det skiljer bara 4 dagar på våra BF :)
    det står du är i v 36+0 men jag ska kika igen, haha
  • Bubbis10

hellu mina små socker duvor :)

som ni vet så har jag vart avstängd å inte kunnat svara på några inlägg, men nu så :)

Jag var hos Bm igår å hade sf mått 34
    järnvärde 139 :)
    Bra blodtryck å socker :)

Idag har jag haft lite rejäla hugg å mått illa med yrsel å bm sa att det e mkt vanligt att man får lite tidigare när första barnet kom så. så hon sa att jag skulle räkna med kanske 2 v, vilket då är helt ok då gör det varken till eller från.

TACK för grattis till ny vecka igår, kunde tyvärr inte svara, då jag vart bannad-å ni ska få se varför. jag var inte elak, utan jag å en till satt å drev med varandra på en tråd som råkade ligga i känsliga rummet.
    å då blev jag å 3 st till bannade som jag vet.

• Bubbis10

Moderator
    Ärende: 232408 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "Nej jag tänker inte ens prova att amma!" har plockats bort. Det är viktigt att respektera trådens ämne. Inlägg som anses Off topic i det allmänna forumet kan komma att tas bort om det anses störande för tråden. (Off-topic är överhuvudtaget inte tillåtet i Känsliga Rummet) Du får nu en varning för att du fortsatt vara OT fast du varit medveten om att det inte är tillåtet. Har du frågor eller synpunkter på detta beslut vänd dig till supporten: support@familjeliv.se Här är en kopia på inlägget du skrev: "

haha denna människa har ju allvarliga problem inser du ganska så snart, typ 99 % av alla inlägg skriver hon bara detta är kr...funderar på om hon lider av ngn störning eller e berusad?
    Hjulet snurrar men hamstern är död.... ( Pling i niboxen...)
    hahahahaha guu va rolig du e asså :)"Meddelandet har lästs2010-07-15 00:47:32

Det med hamstern skrev en annan å jag skrattade= BANNAD!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10