elinnnnn skrev 2010-07-16 19:40:52 följande:
ja jag känner igen hur det känns ;) dock tror jag risken (chansen?) är rättså minimal för att det skulle hända
pregga: grattis till lyckat bm besök och bra värden. super bra järnvärde ju! 139!, äter du järntabletter? och grattis till +18 kg =)
det där med förvärkar har jag inte hört, däremot har jag hört att EFTERvärkarna oftast är starkare för omföderskor.
tack så mkt, det kändes så gött att höra att värdena var så toppen :)
jo jag äter en duroferon om dan men hon sa att jag kunde sluta, men det kommer jag inte ...det skadar ju inte så.. tackar för mina 18 kg, jag e överlycklig å hoppas på lite till :) haha
jaså? eftervärkar? menar du efter själva bf?
tetta skrev 2010-07-16 19:42:28 följande:
Har inboxat dig
Kram
såg det gumman å har svarat , kram
elinnnnn skrev 2010-07-16 19:43:07 följande:
ja just det BB-väskan... jag är ju i v.37 och tycker fortfarande att det är för tidigt att packa BB väskan.
jag har ju inte ens handlat hem allt jag skulle handla....... känns som om jag har gott om tid. jag är INTE alls redo för att föda än, tänker framför allt att jag inte är redo psykiskt ännu
hur känner ni?
jag tyckte åxå det var tidigt å packa den, MEN jag har haft lite konstiga känningar så det känns lika så bra nu...
psykiskt redo....hm blir man det då? haha för nej, det e inte jag heller...hahahaa