Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-21 23:00:56 följande:
    åh pregga.... jag har läst den texten förut, men tack för att du fick mig att läsa den en gång till. det är ju så vackert!!
    och ja, så är det tror jag...

pregga och belly: jag finner inga ord till allt fint ni skriver. ni anar inte hur mycket det betyder för mig!

ledsen att jag försvann så länge men svärmor ringde, haha hon är för söt, sen loggade maken in på msn samtidigt som livet på BB började så jag får ju se reprisen jag med hahaha, kunde ju inte koncentrera mig :)

nu har jag druckit min järntablett och fy farao vad det smakade illa!!!! men men hoppas den är mildare för magen iallafall.

SOFIE OCH LAURA: men vilken dum BM... naveln ramlar ju av av sig själv när den är läkt!! den borde ju torkare snabbare nu när det är varmt, så länge man håller det torrt, kan ju bli svettig osv..  men ajabaja inte pilla på den.
    din man gjorde rätt ;)
    jo den är så fin å sann åxå :)
    va bra att vi kunde få dig å må lite bra hjärtat ...
    elinnnnn skrev 2010-07-21 23:08:43 följande:
    usch pregga då........... ja det lät ju bra innan att ni pratat om det osv.... kanske skulle du gå tillbaks till din plan med din väninna som förlossningsstöd istället. för hon kan du ju lita på... kramar om
    japp så får det bli...tänkte att han kanske insåg allvaret nu efter det som hänt å att det e så nära....får sd nu med, men det e nog pga jag e upprörd...jäkla egotrippade skitstövel.
    som han har förändrats, känner inte igen han...eller så e det mina svalnade känslort som bara ser han som han är.. han har aldrig vart snål heller, ALDRIG. Men inte ngt köper han till vår son-NADA!
  • Bubbis10

Flickor...

jag måste fråga om råd nu....OM han hör av sig imon, vad ska jag göra? på tel-svara? inte svara?
    på dörren, öppna? inte öppna?

• Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-21 23:15:00 följande:
    Fy, vad egoistiskt tänkt av honom att stänga av telen.. Det bevisar ju bara ännu mer att han inte vill vara med! KLart att du blir besviken, hade ju vem som helst blivit!
    Ja, gör som du bestämde från början. Det är en mer hållbar plan!
    Jag önskar att jag hade en bra lösning till dig..Så himla mycket jag önskar det! Men jag tror att du seriöst måste fundera ut om du verkligen kan ha kvar honom i ditt liv? Kommer det verkligen fungera allt det du hoppas på?
    jo han e en extrem egoist, fattar det inte..han har inte alltid varit sån?! men nu e han det å han har bara en enda i tanken å det är sig själv...jo jag får göra som det var besämt fr början ist, han går ju inte å lita på en sek...tänk om förlossningen drar igång å han bestämmer sig för att stänga tel för att sova, eller skita i å svara för att han jobbar osv....tusen tack för omtanke gumman, man känner ju sig lite nedstämd men men det går över tills imon :)
    jag tror vi får det mkt bättre utan honom, jag har ju klarat allt hittills. kram
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-21 23:55:07 följande:
    hehe , tackar så hjärtligt ;)
    Belly skrev 2010-07-21 23:50:51 följande:
    Jag är sjukt trött på att vara varm o klibbig....o tröttheten ska vi inte ens tala om... baah.. har sovit flera ggr idag..
    jag med.... alltså trött på att vara varm och klibbig..... sömn har jag inte fått nån sen sist jag sov :P såklart haha, nä men jag har inte haft tid att vila idag faktiskt. annars brukar energin ta slut vid 4 tiden ungefär. men idag var vi inte ens hemkomna vid den tiden så ingen "powernap" för mig inte.
    dock kör jag med golvfläkten på under dagen och hela natten. funkar prima. det finns förresten golvfläktar på "jula" såg jag på tv idag. reklamen säger att dem kostar hm tror det var 169 kronor eller nåt sånt... väl värt det för en golvfläkt. vi köpte våran på clas ohlssons... hade nog inte kunnat överlevt utan den :D
    här e åxå golv fläkten igånmg natten låång, hua va varmt å klibbigt asså..haha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-21 23:58:38 följande:

ja du..... om du känner att han ringer för att bråka, svara ej, samma om han ringer på dörren.

om du svarar och allt är lugnt (per telefon) men att ni bråkar sen(vilket jag är säker på att ni kommer att göra eftersom du är upprörd, med all rätt över att han stängde av sin mobil och helt plötsligt ändrat sig om att vara med vid FL) så lägg bara på.

det är inte värt det att hålla på att bråka och bli upprörd och få sammandragningar i onödan. det tär bara på din kropp och suger musten ur dig. du behöver all kraft till den kommande förlossningen.

kramar

asså jag hör ju ganska så snart om han e grälsjuk å då e det ju bara att lägga på luren å aldrig svara mer. men han vill vara med på fl säjer han,men han visar ju ngt helt annat. nej det e inte värt att bli upprörd å bråka för jag e så innerligt lycklig över min prins som snart e här ute med mig :)
    kraaam
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-22 00:10:43 följande:

hihi bra det :) kan tyvärr inte ge dig ett bättre råd än så.

hoppas som sagt att du slipper SD och värkar och sånt, jag tycker du har haft din "släng" av det den senaste veckan, du kan behöva lite vila tills om ett par veckor det blir dags på riktigt :D

nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova...

ha en finfin natt och dröm sött

kram{#emotions_dlg.flower}

jo men du har helt rätt, ringer han så hör jag ju ganska så snart om det e gräl på g, å då lägger jag sonika på.
    jag hoppas åxå på att slippa mer sd å värkar nu, jag e helt slut efter allt som varit...men som jag längtar efter honom, hihi mitt lille Hjärta e såå nyfiken på hur han ser ut ju, haha
    natti natt gömseplums,sov så gött....kraam{#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-22 10:44:49 följande:
    grattis till ny vecka :)
    och alla ni andra, det är väl iaf pregga och carohl också som byter idag? säkert nån till som jag missar... som vanligt :S
    sorry

ang användningen av microlaxen: ja det var otroligt skönt faktiskt haha
    Tack stumpan, tjohooooooo

Ny vecka idag :) 37...hihi

Grattis även till er andra, carohl,tetta mfl.....nu e det inte lång tid kvar :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-22 11:08:24 följande:
    åååh tänk om knyzzels lille prins är ute nu!!!
    hoppas allt gått bra..

KNYZZEL: mina tankar är hos dig, hoppas allt går bra och att ni mår prima.. väntar med spänning för uppdatering så fort du orkar och kan.
    japp, tänker åxå på knyzzel..hihi tänk, nu har hon nog sin lille prins i sin famn..ååååhhh ens egen längtan blir ju inte mindre direkt :)
  • Bubbis10
    Vi höjer våra glas å gör en fet skååååål för knyzzel
    Varma gratulationer knyzzel fr oss alla Fl mostrar, haha

SkålSkålSkål SKÅÅÅÅÅÅÅL TA MIG TUSAN!
  • Bubbis10

åh så blev jag löjligt känslig....hahahahahaa

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10