Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-08-31 18:47:09 följande:
    Kanske snitt eller vändningsförsök. Men fan asså jag känner ingen gnista alls längre.
    Ingen kärlek eller nått, Känner mig bara irreterad.
    Jag hade verkligne hoppats på så mycket imorgon på hinnsvepning och allt och så ligger ungen fel

Jag vill inte ha snitt och vändning kan ju bli snitt och dessutom är ju hon så rörlig i magen så inte fasen tror jag vändning hjälper.

Fan fan fan säjer jag om allt.
    Ok..Jag trodde inte ens de gjorde vändningsförsök så här sen?!?!? Men sånt har jag verkligen ingen koll alls på känner jag

Hoppas iaf att det ordnar sig på bästa sätt för dig nu..

Frågade du om hinnsvepning oxå nu då??Gör de de iaf?
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-31 18:55:37 följande:
    Min tröga BM ville inte äns kolla om jag öppnat mig bara för att jag ändå ska träffa den där läkaren imorgon.

men grrr jag lär ju fan inte få hinnsvepning imorgon heller juh just pga ungen ligger fel,MEN kan man inte testa iaf???
    Liksom MÅNGA ungar lägger ju sig tillrätta när värkarna startar OM nu hinnsvepningen skulle hjälpa alltså...
    Ja du...Sånt har jag ingen koll på alls!!! Jag vet inte ens om min bm heller gör någon koll, ska fråga henne på torsdag.. Men risken är ju bara att man blir besviken, så jag vet inte ens om jag VILL att hon kollar upp det..Då är de nästan bättre att inte veta om det är nåt på G eller inte För säger hon att det inte ens är påbörjat då blir man ju KNÄCKT!!!!!!
  • Malinski79

Oväntad: VA E DE FÖR JÄVLA PUCKO TILL BM??????? Jag blir alldeles mörkrädd för att såna personer ska få arbeta med människor

Jag finner inga ord, det verkr som att du har bra mycket mer koll på läget än vad hon har....Hon kollade inte upp igen hur bebisen låg då när du "rättade" henne....Det verkar ju som att den kan ligga hur som helst efter hennes koll...

Nää fyyyyy tusan rent ut sagt!!! Skrikandes

Jaha ja....imorrn är det bf då,känns låååångt ifrån en förlossning nu

• Malinski79
    Oväntad skrev 2010-08-31 23:01:00 följande:
    Japp har redan insett att hon är knasig.. Skiter dock i vad hon säger numera..
    Hahaha...Ja det förstår jag verkligen
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-01 05:16:57 följande:
    Hej!

Jaha behöver jag äns säja att jag legat sömnlös inatt?
    Pallade ej av det och gick upp vid 4:45 och började greja här hemma tills de andra vaknar.

Timmarna nu till kl 11 då man ska till läkaren känns ju lagom skoj *Inte*.
    Har verkligen kämpat som en gris igår med att få ungen att vända sig med att tex ligga med baken högt osv men tror ni det hjälper?
    Icke,,,känner hur hon ankrat sig fast tvärsöver SkrikandesGråter
    Denna ungen blåser ju mig på min Hinnsvepning jag blev lovad idag ju
    Ja du gumman, jag ve att jag inte kan säga nåt som gör att de känns bättre!!!! Men håller alla tummar å tår för att lillen ska vända sig.........Kraaaaaaam

Helt galet tjejer...Nu är det september, å bebisarna lyser med sin frånvaro MEN detta är månaden våra prinsar/prinsessor KOMMER till oss, det vet vi säkert Har förresten bf idag...
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-09-01 09:07:59 följande:
    Hej tjejer!

Jag har inte varit in på några dagar, har haft massor att göra här...
    jag ser att ni kämpar på... Lillskruttet jag kan bara hoppas för din skull att din lill* kommer n när som helst, det finns ju inge värre än att gå över!
    Malinski: Du har ju BF idag! Vem vet det kanske är en punklig bebis?! Flört

Hur som helst så kan ju alla få nu utan att det blir för tidigt så jag håller tummarna för alla er.
    Tack för uppmuntrande ord Ja den får mer än GÄÄÄÄRNA va punktlig

Lycka till idag på BVC, läääängtar tills man får gå dit istället för till MVC
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-09-01 16:07:33 följande:
    Hellu babes :)

En liten uppdatering fr mig då...Mitt x har tydligen uppfattningen om att jag bara varit en surrogat mamma för han  å hans syster!! Sjukt e det, han tror att han kan kräva att jag ska pumpa ut MIN bröstmjölk så han kan ta med min son till hans syster å låte henne mata honom?! Fattar ni vad sjukt.
    Sen igår så fick jag 40 g feber å åkte in akut efter uppmaning fr mvc/bvc då jag fick ställa in min tid hos dom...dom sa att man alltid ska ta feber på allvar så nära en Bf, å mkt riktigt-det var allvarligt!
    jag har fått en kraftig livmoderinfektion som man kan dö av om man inte bahndlas så nu e det medecin å panodil för att få ner febern, svettas som en gris gör jag med.

Bvc kom idag ist på hembesök å lilleman följer sin kurva exemplariskt, hihi kram på er
    Hahahaha...tillåt mig skratta!!!! Ja du jag finner inga ord för denna man, men det har jag iofs inte gort på lääääänge Förresten har han varit med på TV nu??? Men de va väl i slutet av augusti va?
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-09-01 16:07:33 följande:
    Hellu babes :)

En liten uppdatering fr mig då...Mitt x har tydligen uppfattningen om att jag bara varit en surrogat mamma för han  å hans syster!! Sjukt e det, han tror att han kan kräva att jag ska pumpa ut MIN bröstmjölk så han kan ta med min son till hans syster å låte henne mata honom?! Fattar ni vad sjukt.
    Sen igår så fick jag 40 g feber å åkte in akut efter uppmaning fr mvc/bvc då jag fick ställa in min tid hos dom...dom sa att man alltid ska ta feber på allvar så nära en Bf, å mkt riktigt-det var allvarligt!
    jag har fått en kraftig livmoderinfektion som man kan dö av om man inte bahndlas så nu e det medecin å panodil för att få ner febern, svettas som en gris gör jag med.

Bvc kom idag ist på hembesök å lilleman följer sin kurva exemplariskt, hihi kram på er
    Krya på dig fort nu gumman!!!!!!!!!  Skönt att du åkte in fort, man ska verkligen oftast lyssna på sin kropp å dess signaler....

Som sagt, kryyyyya på dig nu gums Hjärta
  • Malinski79
    LillSkruttet skrev 2010-09-02 02:37:40 följande:
    Sitter här med värkar. Ja, ni läste rätt!! BF+8 verkar det äntligen hända saker.
    Dock är värkarna fullt hanterbara än så länge, även om de på en timma gått från 10 minuter emellan till 2-4 minuter.
    Hoppas så att det här inte avtar nu. Då jäklar!! *morr*
    Åhhhh gumman vad jag håller tummarna för att du är inne eller redan har fått din lilla

Jaha ja..Det verkar som ni ALLA håller på å lämnar mig ensam kvar här!!!!!! Men är SUPER glad för er skull!!!!!
    Själv är jag ju "bara" på bf +1 så jag får väl helt enkelt bara ta de lugnt

Idag rä det bm besök (för sista gången?!?!?!?!?!?) Vet inte om jag ev. ska fråga bm om hon vill göra någon undersökning eller ej..Om det inte är minsta på G så kanske man bara blir jävligt besviken, då kanske de är bättre att leva på "hoppet" att de kan vara på G, trots helt utan känningar!!!!!! =(

LYCKA TILL alla här nu
  • Malinski79

Har ju varit hos bm idag igen, fick en ny tid om 6 dagar å den vill jag verkligen IINNNNNNNTEEEEE gå på..Men men OM man hade fått valt så hade jag inte gått dit idag heller utan hellre myst med in bebis i famnen

Men allt såg bra ut..

Blodtr: 123/79
    sf mått: 38 (samma som förra v)
    hjärtlj: 144

När hon kände hur bebisen låg så låg den låååååångt ner nu..Hon har sagt innan oxå att den legat långt ner men denna gången så sa hon att nu fick hon VERKLIGEN trycka för att känna huvudet Så man får väl HOPPAS att den inte bara vill ligga där utan vill komma ut snart oxå

Så KOOOOMSI KOOOOOMSI nuuuu bebisen... {#emotions_dlg.flower}

Perssonlund: först vill jag ge dig en STOOOOOR styrkekram!!!!! Jag menade att ni sitter där med era känningar å värkar å jag har inte ens det Håååååll ut nu gumman, vi har oxå snaaaart våra bebisar i famnen å får mysa med dem!!!!

Men jag håller med dig om att det inte är kul att ha ont längre Jag har ändå haft turen att klarat mig jättebra hittills, men för 2 veckor sen så började de göra on i ljumskarna å ryggen!!! Men som sagt inte mer än 2 veckor till får jag stå ut iaf, får ta det som en tröst!!!!

• Malinski79

Nallepuhmamma: Skönt att den lille rackarn vände sig då iaf, å håller såååååå alla tummar å tår för att hon väljer att ligga kvar så nu då!!!!! HÖR DU DET BEBISEN......LIGG KVAR NU!!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10