Vi fortsätter, Bf aug 10
Skönt att få gå och lägga sig igen.
Skönt att få gå och lägga sig igen.
Grattis till ny vecka. Ja solen bränner på ryggen på mig här på kontoret. Och många fina fräknar fick jag igår.
Haha, ja du kan ju alltid hoppas ;)
Det finns så många måsten enligt BM. Speciellt vad gäller amning. Jag tror man känner bäst själv vad som passar sig och sin bäbis. Både på förlossningen, amning och annat!
Jag har inga åsikter om hur andra gör. Följer man de rekomendationer som finns är det helt okej tycker jag. Jag har dock inget behov av att dricka vin och kommer därför att avstå. Däremot kommer det nog bli en och annat alkoholfri öl nu i sommar. Köpte 2 st till helgen och jäklar vad gott det va.
Jobbar du? Är det bättre nu då?
Okej, vad skönt att du mår bra!
Det finns en annan aspekt med alkohol än bara den att det skulle vara skadligt för barnet genom modersmjölken. Även om man bara dricker lite så blir iaf mina rörelse annorlunda. Jag blir påverkad av en lättöl. Barnet kan då känna sig otryggt om den inte känner igen förälderns rörelser. Därför kommer jag va väldigt restriktiv med alkohol till mina barn blivit lite äldre. Men alla får göra precis som de känner för. Vissa tycker säkert jag är överdriven men vi har alla våra hang ups :)
Haha, det kanske inte varit helt fel om han gjorde. :)
Ja det är ju olika det där vad man tycker är viktigt. Vissa tycker säkert att jag är överdriven. Jag tar säkert väldigt lätt på nåt annat som andra tycker är väldigt viktigt. Vi är ju olika som tur är :)