Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 12:50:26 följande:

Nejfan fy usch det där ville jag inte höra

Nu blir jag gråtfärdig bara av det du sa om idiot farsan.

Fy fan sånna ska inte leva själva. Jag hoppas det var en fejktråd. Varför ville han äns inte ha sina små fina barn?

Hoppas morsan sticker illa kvickt.

Men gumman det låter verkligen som du har riktiga värkar denna gången då.

Har du haft kontakt med förlossningen ännu?

jo aså han var helt seriös, men jag anmälde tråden å sa att här borde Fl borde måna om barnen å att det finns en stark oro, så den har plockats bort. det var ingen fejk tråd, å den var låst bara för pappor att svara...
    jag har pratat med fl...å ska avvakta....som vanligt....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-11 12:44:25 följande:
    HAHA Skrattande 

Pregga - Tycker synd om dig som har sååå ont!! Hoppas att det är på riktigt nu då. Nu får han faktiskt inte lura dig mer!!!

Här är det som vanligt....

Mandy - Okej,skulle bara dubbel kolla. har du en BVC sen som erbjuder att komma hem till er?
    känns seriöst som att jag blivit påkörd av en buss typ....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-11 13:00:56 följande:
    Men stackarn!!! Ringt förlossningen? Stanna inte hemma för länge nu om det faktiskt är på riktigt!!! Klockar du värkarna?
    jo jag har klocklat dom å dom e regelbundna, å gör ONT....men sen så släpper det å e som bortblåst efter många timmar....e öm över hela magen å ryggen nu...dom på fl tyckte jag skulle avvakta...kommer ngn liten nu IGEN, men gör inte lika ont som inatt..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 13:01:15 följande:

Men vad gör FL åt tråden? Dom borde kolla upp VEM som verkligen skrivit tråden och be polisen,soc osv åka till bostaden och ta kräket. Fy fan sånna som han borde det vara skjutpengar på.

Pregga skrev 2010-08-11 12:53:23 följande:
    Grinar som en unge här....svarar snart
    Men snälla söta du, nu blir jag orolig Har du provat ta en varm härlig dusch elelr bad? Tagit någon alvedon?

har du så ont?

Ring förlossningen igen och godta inte att dom dröjer så hemskt mycket.

Jo jag skrev till dom att dom verkeligen borde kolla upp vem som låg bakom då ser lät väldigt seriöst, han ville döda sina barn, å vad gör fl-tar bort tråden?! eh ok....jag gick just upp ur sängen gumman, ska ta en kopp te å sen en duch...nu har ju de ONDA värkarna stannat av efter många timmar....
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 13:02:00 följande:
    pregga klocka dina värkar på värktimer.se eller vad det heter
    tack stumpan Hjärta
    bara lilla jag skrev 2010-08-11 13:03:35 följande:
    hej tjejer.. såg eran tråd och var bara tvungen att kika in.. min kille blir 1 år idag och jag blev lite lätt sentimenal när jag ser er tråd och att ni är där nu där jag var för 1 år sen :) Önskar er all lycka och att det blir babyboom här snart :) usch va tiden går fort :)
    Hihi va gulligt, Grattis till pojken, en riktig skatt...va kul att du kikade in.....Glad
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 13:07:46 följande:

PREGGA:

Du kommer utan tvekan nosa bebis SENAST imorgon

Åh vad nära du är din lille pojke nu

Tänk dig att nu är det troligtvis dags att möta din prins och få se honom gför första gången

Gumman...jag tror inte det längre....aså jag älskar att vara gravid å detta e min sista gng, men när det e såhär att jag går å har värkar i 10 timmar, typ...å inget händer...då blir man lite uppgiven..men tack vännen för uppmuntran:) Kraam
    Malinski79 skrev 2010-08-11 13:09:08 följande:
    Men då hoppas vi verkligen att det är på G på riktigt nu gumman!!!!!!!
    hej tjejer.. såg eran tråd och var bara tvungen att kika in.. min kille blir 1 år idag och jag blev lite lätt sentimenal när jag ser er tråd och att ni är där nu där jag var för 1 år sen :) Önskar er all lycka och att det blir babyboom här snart :) usch va tiden går fort :)
    ja visst kan man bli sentimental då Tack sååå mycket för lyckönskningarna
    mm, mjo det hoppades jag med på kl 6 imorse när jag inte kunde röra mig pga onda värkar...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 13:10:22 följande:

Man hoppas ju att fl tar sitt ansvar och verkligen kollar upp kräket som skrev det.

ta det nu lungt gumman och ät mat som du blir pigg av och VILA,VILA,VILA så mycket du kan nu!

jo det hoppas jag, jag ska lägga in texten på hans tråd, får ju kopia på det via mailen då jag anmälde. förbannade as....skottpengar på en sån!!!

jo det sa fl med, vila vila å ät kolhydrater...

• Bubbis10
    Varning för känsligt inlägg--------------------------

Rubrik: Jag känner ofta att jag vill döda mina barn.
    Din motivering: Känner stark oro för barnen efter att ha läst denna tråd. kan inte ngn agera???
    INNAN det händer barnen ngt.
    Innehållet: Hej allihopa!
    Jag har fått för tidigt födda tvillingar i juni. Idag är de 2 månader och hela mitt liv gick åt helvette sedan jag fick barn. Det är 24 timmars jobb, och inte nog med det så måste jag offra allt annat som har varit roligt att göra förr. Ibland vill jag bara strypa de eller något. Man skriker och skakar de i förtvivlan att livet tog slut. Jag känner ingeting i mig själv utan ilska och trötthet. Jag kommer säkert att begå självmord snart. Hur kan en människa klara av det här? Skriket, sömnlöshet och trötthet som aldrig kan ta slut. Vissa känner kärlek och sånt men för mig har det blivit som ett jobb som jag hatar mer och mer.
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-08-11 13:15:18 följande:
    Sådär hade jag med i natt för att sen försvinna nu på morgontimmarna.. Obestämd Det kommer fortfarande ond värkar (?) men oregelbundna nu under dagen.. Kan det vara en "prov-start" eller nåt?
    jaså? flåt men det känns lite skönt att ngn mer känner samma sak....jo samma här, kommer fortfarande lite mindre...vet inte gumman om det e en provstart....å jag känner mig helt uppgiven ida..
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-08-11 13:17:44 följande:
    Oh jösses.. Vi får verkligen hoppas att de gör något åt det där... Förvånad Det låter nästan som ett rop på hjälp..
    ja eller hur, jag undrar just hur Fl ställer sig till ngt sånt? det borde vara deras skyldighet att agera tycker jag? AAAJJJJJ, shit....
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-08-11 13:19:27 följande:
    Jag förstår det. Jag vet inte om jag ska ta en rejäl promenad för att kanske får fart på det igen eller bara vila ifall det kommer igång då det har varit en lååång natt.
    jo jag frågade om detta med promenix, å det hjälper inte ett skvatt mer än att man kan få mer ont till ingen nytta sa dom, det enda som kan hjälpa e färdknäppen tydligen....
    Tack för lyckönskningarna{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10