Familjen Mu skrev 2010-08-11 13:37:27 följande:
Nä men va dum du e mot dig själv då....
Perssonlund skrev 2010-08-11 13:02:59 följande:
BÖ!!!!
Aaaah, blev väldigt rädd men dock gick inget vatten
Åh Pregga, det verka verkligen vara på G för din del. Även om förlossningen säger att du ska avvakta så hade jag nog åkt in ändå, för när man väl är där kan dem inte hindra en att bli undersökt! Lycka till gumman

Mja jag vet inte gumman aså...känner mig mest uppgiven just nu, aså jag går gärna tiden ut då detta e min sista gng å det e mys att vara gravid, MEN att ligga nätter igenom med värkar som inte leder till ngt känns inget vidare heller....jag orkar inte åka upp nu, e helt matt i kroppen, såvida det inte tar fart igen...tack

va go du e :)
Familjen Mu skrev 2010-08-11 13:39:24 följande:
Här har jag sammandragningar och mellan så rör sig lilleman som bara den, han har varit väldigt lugn i ca 3 dagar men nu rör han sig som aldrig förr...det är ju rena partyt därinne haha

hihi men det e mys när dom håller på aså..hihi
Oväntad skrev 2010-08-11 13:43:19 följande:
Trist ex...

Förstår att du inte vill vara själv när det händer saker. Finns det inte någon annan du kan ha där som du kan lita på?
Jag tänker inte åka till förlossningen förrens jag är helt hundra på att det är bebis på G och som inte "tänker" avta.. Någon checkup behöver jag inte om inte vattnet går eller det blir en blödning.. Fast jag föredrar värkar så man kan vara hemma första delen och softa, ,mysa och röra sig som man vill..
jo han e inte å lita en sek på, min mamma sa det innan, aså gumman-han skiter totalt i dig å jag kan säja det för du vet redan att det e så....jag åker inte heller in en gng till nu utan att vara säker....