-
japp hon e riktigt störd, bara han som inte ser det för alla andra gör. Vi bråkade ju om detta ganska så nyss, eller ja han fick sig ett spel på mig för att hon inte e bjuden på dopet, å då skulle han inte heller komma. ok, jättebra det gör inte mig ngt alls. å hon kan inte komma, jag skyr henne som pesten å min fam med vänner tål inte henne å kommer inte ens hälsa eller presentera sig för dom vill inte veta av henne, å den stämningen vill jag inte ha på min son,s dop. så nej, hon är inte välkommen å vill han inte komma då så -hans förlust, jag bryr mig verkeligen inte.Perssonlund skrev 2010-08-11 16:26:51 följande:Okej, hon verkar ju riktigt störd. Vad roligt att han verkligen vill ha barnet... Kanske är det bara nu han känner så om tösen. Blir kanske bättre sen... Kan iallafall hoppas.haha jaa det hoppades jag på åxå å skulle det ha blivit så då hade jag fått som igår, hihi fick lillan i 38+5 :)Malinski79 skrev 2010-08-11 16:27:43 följande:Jag önskar lördagen den 21:a
Haha, då är det 38+3 precis som Ella
Vore sååå skönt med en helg oxå när man vet att barnvakten är på plats SNABBT 
-
Flickor!
jag funderar på att fixa världens överrasskning till min dotter som uppskattning för att hon hjälpt mig så sjukt mkt under graviditeten, hade inte fixat vissa saker utan henne. Hon har varit såå snäll å funnits där, det e så man får ångest.
Funderar på att skicka iväg henne med mamma under ett par timmar å fixa en riktig surprice fest till henne när dom kommer hem, med blåsta ballonger,tårta,godis mm å tacka henne för allt....
Har ni ngt annat tips? -
japp, hans förlust :)Perssonlund skrev 2010-08-11 17:08:48 följande:Jasså? Ja det kanske jag har,men inte något för mig... Jag går ju ut genom porten in genom nästa. =)Löjligt av honom att hålla på så där... Men fine vill han hellre missa sin sons dop och sitta och glo med sin syster så får väl han göra det då....Låter verkligen som en bra ide. Kommer inte riktigt ihåg vad man tyckte om i den ålder men tårta och godis slår väl aldrig fel? Kanske vill hon ha en liten myskväll med sin mamma innan bebisen kommer. Kanske kan ni titta på film efter tårtan och sånt? Men det beror ju på vilken sorts tonåring hon är,men hon har verkat vela va med dig denna vecka =)Pregga skrev 2010-08-11 16:38:51 följande:japp hon e riktigt störd, bara han som inte ser det för alla andra gör. Vi bråkade ju om detta ganska så nyss, eller ja han fick sig ett spel på mig för att hon inte e bjuden på dopet, å då skulle han inte heller komma. ok, jättebra det gör inte mig ngt alls. å hon kan inte komma, jag skyr henne som pesten å min fam med vänner tål inte henne å kommer inte ens hälsa eller presentera sig för dom vill inte veta av henne, å den stämningen vill jag inte ha på min son,s dop. så nej, hon är inte välkommen å vill han inte komma då så -hans förlust, jag bryr mig verkeligen inte.
haha jaa det hoppades jag på åxå å skulle det ha blivit så då hade jag fått som igår, hihi fick lillan i 38+5 :)
jo men hon är mitt inne i tonåren, haha hon tar jättekliv in där nu. jo hon vill vara med mig men nu när hon hafr lååångt sommarlov så har vi varit med varandra varje dag 24/7...hihi tack gumman, men jag måste göra ngt för henne så hon får känna hur speciell hon faktiskt är å uppskattadlillabambi skrev 2010-08-11 17:12:21 följande:du är så himla söt pregga det skulle hon uppskatta! Tycker det låter helt galet bra
-
Elinnnn
åh va underbart, 2 cm e ju kanon :) det händer ju saker åt heeeelt rätt håll :) hoppas hinnsvepningen funkar nu då, jag har ju fått det 2 gng nu...å hade åxå en jäkla värk efteråt, men då du öppnat dig mer än mig så kan det säkert dra igång det hela *hoppas* va spännande, hihi
'
kraam -
Åh va kul att ni tycker det, jag var lite osäker men tänkte att vi kastar upp sådana där saker i luften när hon kommer in å ropar surprice, å blåser i pipor mm...vill att hon ska bli överrasskad å veta hur mkt jag älskar henne, å att hon får SIn egen dag :)Mandy86 skrev 2010-08-11 17:15:25 följande:Jättebra idé! Tycker det du kommit på hittils låter kanon, tårta, godis och ballonger, perfekt!! -
hahaha jaa skåålandet står vi gärna för gumman, hahaha du å jag vettu...*asg*Malinski79 skrev 2010-08-11 17:31:58 följande:Ja elinnn nu är det väl dax att du får din lilla tycker jag
Du går ju ändå på "övertid"... Hoppas det fortsätter så som det gör nu då + att det tilltar lite til
Hmmm,jag känner för att skåla lite snart igen så till helgen borde vi väl ha några fler bebisar va?!?! Så nu får ni allt ta å komma igen
Pregga: Jag tror hon skulle uppskatta det du redan skrivit jätte mycket!!!!!!! Jätte gulligt tänkt av dig!
Alltså jag har sååå förbaskat ont i "muttbenet" tycker det blir värre å värre för varje dag
Ska fråga bm imorrn HUR långt ner prinsessan egentligen ligger!! För detta är INTE skönt!!!
Nu ska jag ut å starta grillen för är solen framme så då ska det grillas
åh va bra att ni tycker det låter bra, ska köpa hem en stor bukett med blommor åxå för det älskar hon...hihi lilla stumpan :)
grillen? mums, här har det regnat som tusan å ngn aptit har jag inte heller....men grilla..det lät nice
-
hihi jo jag tror hon blir glad....ska ha denna låten på när hon kommer in-carohl skrev 2010-08-11 17:39:12 följande:Pregga: Jag tror att Natta skulle bli jätteglad såklart! Vilken unge skulle inte bli det?
">
kan tillägga att hon har kanin som e hennes allt, å hon mitt..haha hon älskar denna låten
-
Håller tummarna så tårna krullar sig här, hahahaelinnnnn skrev 2010-08-11 17:33:56 följande:Mitt bm besök var ett rutin besök, men jag mejlade henne för ett par dagar sen och frågade om jag kunde få hinnsvepning då jag redan är på övertid, och hon sa att ja det kunde jag få ifall tappen var mogen och öppen vilket den ju var :=)
ja jag har fått nu typ 7 förvärkar på 1½ timme. men tycker inte dem gör så jätteont.... fast det är ju inte säkert dem kommer göra det än.
hoppas bara att jag inte behöver åka in vid 9 tiden ikväll haha, fastemånaden har ju börjat idag så det är första dagen min man fastar och kl.9 är då han ska bryta fastan, stackarn ;)
CAROHL: ja vi får se om det blir värre, eller det kanske stannar av... fast om jag fick hinnsvepning kl.12 och molvärk sen dess men inga värkar förräns nu kl.16 kanske det är på G, eller bara effekten från hinnsvepningen som kanske iallafall inte leder till förlossning. .men vi får se =) jag hoppas ju såklart på FL :D -
Dåå blir man lycklig å få höra raka motsatsen, nu du gumman så har ni sbart er bebis :)elinnnnn skrev 2010-08-11 17:42:17 följande:carohl: usch för att ha sån allvarlig allergi, tur det gick bra ändå. ja bebis drama vill vi ha, inget geting drama hahaha
lillabambi: tack gumman du med! har du fortfarande ont?
pregga: ja, jag hoppas på det. men konstigt jag öppnat mig och livmoderhalsen förkortats utan att jag känt av det så mycket. jag trodde ju tom att lillan hade hoppas ur bäckenet haha, men det hade hon inte utan hon har ju sjunkit ännu lägre...
malinski: ja nu tusan måste vi skåla igen snart =) hoppas för mig denna gången hahaha
mandy: ja det är väldigt lång tid tycker jag! mitt bm besök som jag hade idag var ju 9 dagar efter mitt senaste, och det tycker jag är långt emellan... det nästa inbokades till om en vecka
-
Som malinski sa, nu vill vi skåla fram en bebis igen, hahaha å du har ju gått längst, så kom igen som min dotter säjer-PRESSSSA!!!! hahahaelinnnnn skrev 2010-08-11 17:44:53 följande:haha söte!
tack detsamma ;);)