Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga: Jag tar vanligtvis inte illa vid mig av så mycket men denn gång kände jag mig verkligen klappad på huvudet. Men ingen skada skedd. Du menade ju inte så eller något illa.
Pregga: Jag tar vanligtvis inte illa vid mig av så mycket men denn gång kände jag mig verkligen klappad på huvudet. Men ingen skada skedd. Du menade ju inte så eller något illa.
Pregga: Bra, då var det ur världen :)
För mig handlar det mycket om att jag och min man får tillfälle att förbereda oss tillsammans. Att bli ett team och läsa på lite om olika metoder så att vi kan prova lite olika när vi väl är där på förlossningen. Och så känns det bar att få göra det tillsammans, komma ännu närmare varandra.
För flera av mina systrar var det precis som för dig. De blev lugnare och kände sig mer förberedda på smärtan genom andningen. De beskriver det precis som du gör :) De visste inte vad som skulle komma, första gången, men de var inte speciellt oroliga eller rädda utan välkomnade smärtan!
Hej tova!
Jag man vet ju inte riktigt när den vill titta ut. Bara man slipper gå över tiden! Det har jag ingen lust till. Tycker tiden går sakta just nu. Fats jag egentligen har massor att göra.
Vi ska med gå föräldrakurs och mannen ska gå pappakurs.
Vad skönt och bra det låter! Jag hoppas det blir så för oss också!
Ha det så roligt! Hihi
Just det där med dusch har jag hört fler säga. Verkligen intressant idag, håller med. Ha en god middag!
Det låter skönt.
Jag är lite orolig för att jag ska må illa av lustgasen. Är väldigt lättpåverkad. Det räcker alltid med en halv alvedon och nässpray kan jag inte ta för då skrattar jag i 30 min och sen somnar jag. Blir helt snurrig av det. Jag skulle bli billig i drift som knarkare ;)